AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Jeg har kjøpt abonnement fra rikstv nylig, og jeg oppdaget etterhvert at det som var inkludert i pakken ved kjøp i kampanjetiden ikke var tilgjengelig på tv. Jeg ringer kundeservice med forespørsel om tv program som jeg ikke får inn, og som var en del av pakken ved kjøp av produktet. Da får jeg til svar, men det må du betale for. Ok? men så siterer jeg at men jeg fikk med to tv kanaler inkludert to måneder frem i tid på kjøpet. Da får jeg til svar, men det vet ikke jeg! Ok? Så jeg må igjen gjenta meg selv ved å si at faktisk var det to tv programmer som var en del av handelen. Når jeg sjekker fakturaen så ser jeg at i den tredje måneden så fordobler prisen med tilknytning til rikstv. Hvorfor skal kunde oppleve uvel kun fordi vi ringer til kundeservice, er ikke de som jobber i kundeservice trent til å behandle kunder? Har kundeservice alltid rett, og har det hendt at du har fått beklagelse fra kundeservice? Anonymkode: 4d300...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå