Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2005 #1 Skrevet 19. mai 2005 Tar den her selv om den kunne ligget under mat og drikke Jeg har huset for meg selv i kveld og ferdig med den verste eksamen (bare tre igjen) så jeg kjøpte noen øl som kos. Øl er best kaldt og som jeg har lært av samboer så la jeg de i fryseren. Og glemte de :cry: Nå har jeg noen bokser med frossent øl. Tenkte å hive de i mikroen men stoppet heldigvis i tide. Jeg vil ha øl kjapt og hva gjør jeg nå?
Væren Skrevet 19. mai 2005 #2 Skrevet 19. mai 2005 Sitte på dem? Sette dem i stekeovnen? Tine over vannbad? Gi dem et varmt boblebad? Noen runder i tørketrommelen? Seriøst, jeg vet ikke! Du må antagelig bare vente til de tiner av seg selv, ellers blir de vel ødelagt? Men jeg skjønner godt at du har lyst på kald øl, da...
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #3 Skrevet 19. mai 2005 Tinn de under rennende vann, eller ved å holde rundt boksen. Tror ikke du skal være redd for å forringe kvaliteten, de er allerede så ødelagt som de kan bli
Gjest GreenSky Skrevet 19. mai 2005 #4 Skrevet 19. mai 2005 Den beste måten å tine frossen øl på, er å legge dem på magen! *ond*
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2005 #5 Skrevet 19. mai 2005 Den beste måten å tine frossen øl på' date= er å legge dem på magen! *ond* Ja, du er ond... (skal huske på rådet ditt ved neste mens, men det må bli med annen øl. Den her vil jeg drikke NÅ!)
Gjest GreenSky Skrevet 19. mai 2005 #6 Skrevet 19. mai 2005 Det var lurt. Ellers vil nok et varmt vannbad funke også.
Væren Skrevet 19. mai 2005 #7 Skrevet 19. mai 2005 Søren, fikk lyst på øl... Jaja, i morgen er det fredag!
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2005 #8 Skrevet 19. mai 2005 Det ble i varmebad. Så nå har jeg varmt øl Og hva gjør jeg da for å få det kaldt? Joda. Inn i fryser'n igjen. Denne gangen med timingsur
Væren Skrevet 19. mai 2005 #9 Skrevet 19. mai 2005 Jaja, du har i alle fall fortjent øl når det endelig blir drikkbart! Nyt den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå