illnevertell Skrevet 29. september 2019 #1 Del Skrevet 29. september 2019 https://martheborge.blogg.no/livet.html Noen som vet hva som har skjedd? Fra visning med samboer på fredag, til singel på lørdag? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 29. september 2019 #2 Del Skrevet 29. september 2019 5 timer siden, illnevertell skrev: https://martheborge.blogg.no/livet.html Noen som vet hva som har skjedd? Fra visning med samboer på fredag, til singel på lørdag? Hun skrev jo hva som har skjedd i innlegget. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illnevertell Skrevet 29. september 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2019 5 minutter siden, Llise skrev: Hun skrev jo hva som har skjedd i innlegget. Tenkte om noen visste noe mer konkret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 29. september 2019 #4 Del Skrevet 29. september 2019 4 minutter siden, illnevertell skrev: Tenkte om noen visste noe mer konkret. Jeg tenker at de som trenger å vite, vet. Vi andre får vel nøye oss med det hun deler på bloggen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 29. september 2019 #5 Del Skrevet 29. september 2019 Tenker at det trengee ikke vi grafse i. 😖 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 30. september 2019 #6 Del Skrevet 30. september 2019 Jeg håper jenta får fred. Synes hun skrev godt (og nok) om det som har hendt. Jeg liker at hun deler litt av livets skyggesider, hun gjør det i tillegg på en varsom og verdig måte. Hun er fremstår for meg som en av de vettuge folka i bransjen. Flott dame med hodet på rett plass, nyutdannet, egen leilighet og hund. Og sist men ikke minst, hun har mer i kjøleskapet enn Skyr, cottage cheese og energi drikker. Jeg heier på dama jeg. Måtte bedre dager komme. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 1. oktober 2019 #7 Del Skrevet 1. oktober 2019 Åh, tøff dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattepus111 Skrevet 1. oktober 2019 #8 Del Skrevet 1. oktober 2019 Jeg lurer enda den dag i dag på hva som hendte med moren hennes... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illnevertell Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #9 Del Skrevet 1. oktober 2019 3 timer siden, Kattepus111 skrev: Jeg lurer enda den dag i dag på hva som hendte med moren hennes... Åh? Har det skjedd noe? Leste bloggen fast når hun var sammen med Jonas. Men di siste årene har jeg falt litt ut... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruku Skrevet 2. oktober 2019 #10 Del Skrevet 2. oktober 2019 21 timer siden, Kattepus111 skrev: Jeg lurer enda den dag i dag på hva som hendte med moren hennes... Ja, det har jeg også lurt på. Fra å blogge så mye om henne til å ikke nevne henne noen ting?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattepus111 Skrevet 2. oktober 2019 #11 Del Skrevet 2. oktober 2019 2 minutter siden, Fruku skrev: Ja, det har jeg også lurt på. Fra å blogge så mye om henne til å ikke nevne henne noen ting?? Ja, hun gikk fra å blogge om henne nesten hver dag til helt tyst. Og skriver aldri noe om henne i familiesammenheng. Så jeg aner ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumrikken92 Skrevet 21. juli 2020 #12 Del Skrevet 21. juli 2020 Tror faktisk hun er sammen med Daniel igjen. Vilt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 21. juli 2020 #13 Del Skrevet 21. juli 2020 3 timer siden, snusmumrikken92 skrev: Tror faktisk hun er sammen med Daniel igjen. Vilt. Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumrikken92 Skrevet 21. juli 2020 #14 Del Skrevet 21. juli 2020 43 minutter siden, Strikkagenser skrev: Hvorfor tror du det? Så bilde av dem sammen på en fest nå i mai/juni. Som et oppstilt par. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sols Skrevet 24. juli 2020 #15 Del Skrevet 24. juli 2020 Jeg har også mistanke om det. Tenkt på det når hun er på fisketurer med den båten, den er vel Daniel sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 24. juli 2020 #16 Del Skrevet 24. juli 2020 (endret) Marthe Borge har lagt ned bloggen sin. Endret 24. juli 2020 av Zenhouse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 5. desember 2020 #17 Del Skrevet 5. desember 2020 Hun er sammen igjen med Daniel 😍 hun har lagt ut bilde av de på instastoryen sin! Synes de er veldig fine sammen ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 10. desember 2020 #18 Del Skrevet 10. desember 2020 Håper alle gode ting er 3 for dem! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 30. desember 2020 #19 Del Skrevet 30. desember 2020 Tyah skrev (På 5.12.2020 den 7.23): Hun er sammen igjen med Daniel 😍 hun har lagt ut bilde av de på instastoryen sin! Synes de er veldig fine sammen ❤️ Kan ikke si meg enig. Han gikk jo bak ryggen hennes når hun trodde de var på deres lykkeligste. Det var også grunnen til at hun gikk fra han i første omgang. Håper han har forandret seg, men voksne mennesker forandrer seg bare til en viss grad.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljeb Skrevet 18. februar 2023 #20 Del Skrevet 18. februar 2023 Spoiler Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå