Gå til innhold

Langhåra sint: tabu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde en oppdagelse (  tror jeg), at jeg aldri har sett og hørt langhåra menn være sinte eller kan kjefte.

Er det riktig? Da tenker jeg på vanlige menn, ikke knarkere og sånne som spiller i syke band og sånt.
Jeg var langhåra gutt engang i tiden, og kunne ikke være sint da. Det v ar ikke lov liksom.

Har våknet opp i senere tid, og forstått at langhåra og sint ikke kan kombineres.  
Det er som å banne i kirka på en måte. Det virker hvertfall slik.

Anonymkode: 5c085...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hår er døde hudceller/ dødt vev slik som negler.  Hvordan kan dødt vev ha en innvirkning på om du er en sint mann eller ikke?  Dummeste jeg har lest her på lenge. 

Skrevet

Forklaringen har med forfengelighet å gjøre, de ville sett hysteriske ut. I tillegg har du en del med langt hår som har denne frisyren fordi de gir faen i alt, da har de lite å hisse seg opp over. Så ja, ts trekker riktig konklusjon, men det er flaks, for årsaken er feil. 

Anonymkode: 2b53a...db2

• Liker 1
Skrevet

Hihi...jeg ble sittende og tenke på dette og jeg har heller aldri kjent noen sint mann med langt hår.
De er stort sett rolige og avslappede mennesker. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har litt langt hår og en gang ble jeg ergerlig på en huggorm som bet meg. Så denne tesen har flere fasetter. Eller hva det heter. Og! Jeg ble ordentlig sinna da jeg måtte stå opp kl 03 en gang.

Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hihi...jeg ble sittende og tenke på dette og jeg har heller aldri kjent noen sint mann med langt hår.
De er stort sett rolige og avslappede mennesker. :fnise: 

Gjorde det samme, kom ikke på noen, hadde jeg opplevd det ville jeg helt sikker husket det :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Kom forresten på Pirka. Men han bekrefter vel bare mine påstander...

Skrevet (endret)

Jeg må bare legge til at folk som spiller i band og har langt hår er helt like de som ikke spiller i band og har langt hår. Hvorfor tror du de i band er så mye mer sint?

Kjenner mange som spiller i populære band hvor det er naturlig å ha langt hår (og sminke når de er ute og spiller) De fleste er de flotteste gutta du kan komme borti, skikkelige "kosebamser". Fler av dem har også et godt familieliv med kone, barn, hund, hus og hage 🙂

Følte bare for å "forsvare" de som spiller i band og har langt hår, de er helt normale mennesker de også, har ikke problemer med sinnet bare fordi de spiller i band, og virker de sinna så er det ofte skuespill 🙂

Endret av FlikkFlakk
  • Liker 1
Skrevet

Det er helt logisk. Langhårede menn er mer laid back, de lever og lar leve, lar andre være seg selv. Ingenting å bli sint for da.

Anonymkode: 73833...85e

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg har litt langt hår og en gang ble jeg ergerlig på en huggorm som bet meg. Så denne tesen har flere fasetter. Eller hva det heter. Og! Jeg ble ordentlig sinna da jeg måtte stå opp kl 03 en gang.

You just made my day!!! 👍😂😆

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, FlikkFlakk skrev:

Jeg må bare legge til at folk som spiller i band og har langt hår er helt like de som ikke spiller i band og har langt hår. Hvorfor tror du de i band er så mye mer sint?

Kjenner mange som spiller i populære band hvor det er naturlig å ha langt hår (og sminke når de er ute og spiller) De fleste er de flotteste gutta du kan komme borti, skikkelige "kosebamser". Fler av dem har også et godt familieliv med kone, barn, hund, hus og hage 🙂

Følte bare for å "forsvare" de som spiller i band og har langt hår, de er helt normale mennesker de også, har ikke problemer med sinnet bare fordi de spiller i band 🙂

Nå ja. Det er ofte slik at de som spiller i band gjør det for å fortelle verden hvem de er sinte på, eller hva de er sinte for. 

Skrevet
14 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Dette er en perfekt tråd for alle dine tulleinnlegg. Kjør på!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ja. Det er ofte slik at de som spiller i band gjør det for å fortelle verden hvem de er sinte på, eller hva de er sinte for. 

På den annen side, det er ganske mange sinte, i band, helt uten hår også, så når det gjelder band er det vanskelig å se en eksakt sammenheng.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en perfekt tråd for alle dine tulleinnlegg. Kjør på!

Jeg har alt skrevet mitt innlegg og er ferdig med tråden. Det som er tullete er at du er anonym i en tråd du kaller tullete. I følge Wikipedia er Tulle en kommune i det europeiske landet Frankrike.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel...la oss se på musikken de ofte hører på, samt forskning om musikkpreferanser: https://psychcentral.com/lib/preferred-music-style-is-tied-to-personality/

Et utrykk som er mye brukt der jeg kommer fra, er at de snilleste guttene hører på den hardeste musikken, - jeg synes jo at det stemmer rimelig bra. 

Jeg har sett menn med langt hår som er sinte, men ikke like ofte som de som ikke har et dedikert forhold til musikk eller som bare hører på « det som er populært akkurat nå» 

Endret av absinthia
Skrevet

Er mann, langt hår nesten til livet.

Er aldri sint og har enorm selvkontroll. Hører kun heavy metal og rock.

Så ja.

Anonymkode: 6a3de...c35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...