AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Jeg var sammen med en fyr i noen år og det er et par år siden det ble slutt, jeg kunne bankkortkoden hans. Nå driver jeg på med en annen fyr, og han ga meg kortet og koden sin sånn at jeg kunne gå inn å kjøpe noe for han... han hadde samme bankort kode som eksen min... det er også mange andre ting de to har til felles. De er to forskjellige typer personlighetsmessig og ganske forskjellige utseendesmessig også bare enkelte like trekk da som gjentar seg i alle menn jeg tiltrekkes av så det i seg selv er ikke så rart, men mange sånne små ting som f.eks den koden som er likt mellom dem... de har samme navn på søsken, arr på samme steder og mistet samme tann osv...og ganske mange andre ting jeg ikke gidder å nevne her. jeg syns dette rett og slett er sjukt sprøtt og jeg har tenkt at alt er tilfeldig frem til den hendelsen med bankkortkoden kom frem.. Jeg håper og tror egentlig det er tilfeldig, men hvordan er det mulig? Noen som kan gi noe forklaring på det, eller kan det faktisk bare være tilfeldig? Anonymkode: e7388...205 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 Glitch in the matrix?:P Anonymkode: dba3e...af0 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glitch in the matrix?:P Anonymkode: dba3e...af0 Haha jeg aner ikke... bare syns opplegget er sprøtt. Skulle skrevet de andre tingene også, men kan ikke fordi det blir for gjenkjenbart. Anonymkode: e7388...205 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 ^ er gjenkjennbart nok som det er nå, men de andre tingene er litt mer personlig. Anonymkode: e7388...205
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #5 Skrevet 28. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en fyr i noen år og det er et par år siden det ble slutt, jeg kunne bankkortkoden hans. Nå driver jeg på med en annen fyr, og han ga meg kortet og koden sin sånn at jeg kunne gå inn å kjøpe noe for han... han hadde samme bankort kode som eksen min... det er også mange andre ting de to har til felles. De er to forskjellige typer personlighetsmessig og ganske forskjellige utseendesmessig også bare enkelte like trekk da som gjentar seg i alle menn jeg tiltrekkes av så det i seg selv er ikke så rart, men mange sånne små ting som f.eks den koden som er likt mellom dem... de har samme navn på søsken, arr på samme steder og mistet samme tann osv...og ganske mange andre ting jeg ikke gidder å nevne her. jeg syns dette rett og slett er sjukt sprøtt og jeg har tenkt at alt er tilfeldig frem til den hendelsen med bankkortkoden kom frem.. Jeg håper og tror egentlig det er tilfeldig, men hvordan er det mulig? Noen som kan gi noe forklaring på det, eller kan det faktisk bare være tilfeldig? Anonymkode: e7388...205 Hvilket svar vil du ha, egentlig? Når legger inn spørsmålet på religiondelen av forumet, vil det ikke være overraskende at du får svar som bekrefter det du allerede er overbevist om: Dette er noen mystiske uforklarlige greier. Kanskje noen har en hemmelig plan med livet ditt? Hadde du spurt på viten delen av formumet kan det godt være du hadde fått til svar at det nettopp er tilfeldig. Du innbiller deg sammenhenger som ikke er der. Det er også en dypt menneskelig greie. Så.. vil du egentlig ha et svar, eller vil du bare ha støtte? Anonymkode: d1033...546
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #6 Skrevet 28. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket svar vil du ha, egentlig? Når legger inn spørsmålet på religiondelen av forumet, vil det ikke være overraskende at du får svar som bekrefter det du allerede er overbevist om: Dette er noen mystiske uforklarlige greier. Kanskje noen har en hemmelig plan med livet ditt? Hadde du spurt på viten delen av formumet kan det godt være du hadde fått til svar at det nettopp er tilfeldig. Du innbiller deg sammenhenger som ikke er der. Det er også en dypt menneskelig greie. Så.. vil du egentlig ha et svar, eller vil du bare ha støtte? Anonymkode: d1033...546 Jeg vet at jeg ikke kan få et 100% svar på dette. Sånne ting er uansett uforklarlig, men jeg vil vite hva det KAN være, OM det KAN være noe. Anonymkode: e7388...205
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #7 Skrevet 28. september 2019 Selvfølgelig er alt dette helt tilfeldig, og når du nå har bestemt deg for å lete etter andre likheter så vil du se dem overalt. Hvilken annen forklaring har du - at disse to egentlig er det samme mennesket? Jeg lurer vel mest på hvorfor du vet bakkoden til eksen og "han du driver på med"? Det er i hvert fall ikke normalt. Dersom alle hadde visst slike personlige opplysninger om venner og kjærester så hadde vi alle sett flere like tallkombinasjoner. Anonymkode: 768f5...e48 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #8 Skrevet 28. september 2019 Kanskje han er eksen din! Er du sikker på at du ikke har vært i en ulykke, slått hodet ditt eller bruddet var bare en drøm? 🙂 Uansett. Jeg har også opplevd mye uforklarlig med min kjæreste. Ikke så konkrete ting som du da, men det er nesten som jeg blir overtroisk innimellom. Mulig skjebnen har en plan for deg og den type mann du skal være sammen med? Anonymkode: f0c45...d81
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #9 Skrevet 28. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er alt dette helt tilfeldig, og når du nå har bestemt deg for å lete etter andre likheter så vil du se dem overalt. Hvilken annen forklaring har du - at disse to egentlig er det samme mennesket? Jeg lurer vel mest på hvorfor du vet bakkoden til eksen og "han du driver på med"? Det er i hvert fall ikke normalt. Dersom alle hadde visst slike personlige opplysninger om venner og kjærester så hadde vi alle sett flere like tallkombinasjoner. Anonymkode: 768f5...e48 Jeg og eksen var sammen lenge og vi visste kodene til hverandre. Det er ganske vanlig faktisk. Med han jeg driver med nå så var det fordi han ikke orket å gå inn å kjøpe det selv aom sagt og ga meg koden, sikkert fordi han stoler på meg da🤷♀️ Anonymkode: e7388...205
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #10 Skrevet 28. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han er eksen din! Er du sikker på at du ikke har vært i en ulykke, slått hodet ditt eller bruddet var bare en drøm? 🙂 Uansett. Jeg har også opplevd mye uforklarlig med min kjæreste. Ikke så konkrete ting som du da, men det er nesten som jeg blir overtroisk innimellom. Mulig skjebnen har en plan for deg og den type mann du skal være sammen med? Anonymkode: f0c45...d81 Haha ja, er sikker på at det ikke er eksen min ja. De ligner ikke, de har bare noen like trekk utseendesmessig, og han her har en mye bedre personlighet. Men jeg brukte evigheter på å komme over eksen min og nektet for at jeg kom til å gjøre det og ville bare ha han tilbake uansett hvor stygg han var mot meg, så har nesten begynt å lure på om jeg hat blitt "tilsendt" en bedre utgave av eksen... 🤣 Anonymkode: e7388...205 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #11 Skrevet 28. september 2019 Ok - her er litt logikk for å få deg ned på jorden igjen: Det er 10.000 mulige tallkombinasjoner i en pinkode. Det er 5 millioner mennesker i Norge. Sjansen for å møte en med samme pinkode er dermed svært sannsynlig. Men siden de fleste av oss ikke går rundt og deler denne koden med andre så vil man ikke finne dette ut. Anonymkode: 768f5...e48
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #12 Skrevet 28. september 2019 Jeg tipper at du leter så mye etter disse likhetene at du lurer deg selv. Eksen har arret sitt på den andre skulderen, koden var egentlig med ett tall feil, men du husker feil for at det skal bli likt. Andre ting kan være helt normale ting. Hvis de er jevnaldrede er det ikke rart at søskenflokkene hadde flere av de samme navnene da det eksiterte trender da også. Har de arr på samme plass så er det sikkert 50 000 andre gutter som har samme arr fordi de alle har spilt samme sport f.eks. Alle eksemplene kan nok forklares ved at det enten er noe svært vanlig, eller at du husker feil. Alle husker feil, det er ikke noe galt med det. Anonymkode: 4bbab...b65
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #13 Skrevet 28. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok - her er litt logikk for å få deg ned på jorden igjen: Det er 10.000 mulige tallkombinasjoner i en pinkode. Det er 5 millioner mennesker i Norge. Sjansen for å møte en med samme pinkode er dermed svært sannsynlig. Men siden de fleste av oss ikke går rundt og deler denne koden med andre så vil man ikke finne dette ut. Anonymkode: 768f5...e48 Jeg vet veldig godt at flere har samme kode. Men hvordan kan det ha seg at akkurat de to som jeg har hatt et sånn type forhold til av 10.000 har samme kode, og jeg har aldri fått bankortkode av noen andre en de to. Jeg lurer også pga alle de andre tingene også som er likt, som sagt så overså jeg alt det andre, frem til dråpen falt da jeg fant ut at de også har lik kode. Og + de andre tingene jeg ikke kan skrive her. Det hadde nok gjort saken enda mer underlig for dere, men jeg kan ikke skrive det på et åpent forum desverre. Anonymkode: e7388...205 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #14 Skrevet 28. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tipper at du leter så mye etter disse likhetene at du lurer deg selv. Eksen har arret sitt på den andre skulderen, koden var egentlig med ett tall feil, men du husker feil for at det skal bli likt. Andre ting kan være helt normale ting. Hvis de er jevnaldrede er det ikke rart at søskenflokkene hadde flere av de samme navnene da det eksiterte trender da også. Har de arr på samme plass så er det sikkert 50 000 andre gutter som har samme arr fordi de alle har spilt samme sport f.eks. Alle eksemplene kan nok forklares ved at det enten er noe svært vanlig, eller at du husker feil. Alle husker feil, det er ikke noe galt med det. Anonymkode: 4bbab...b65 Neinei... den koden til eksen blandt annet har jeg faktisk lagret på mobilen i kontakter fra første gang jeg skulle bruke den så jeg skulle huske den... det er nøyaktig lik kode. Og huff... jeg skulle kunne skrive de andre tingene å, men det kan jeg bare ikke.... men ja, det kan være tilfeldigheter men nei jeg leter absolutt ikke. Anonymkode: e7388...205
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #15 Skrevet 28. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Neinei... den koden til eksen blandt annet har jeg faktisk lagret på mobilen i kontakter fra første gang jeg skulle bruke den så jeg skulle huske den... det er nøyaktig lik kode. Og huff... jeg skulle kunne skrive de andre tingene å, men det kan jeg bare ikke.... men ja, det kan være tilfeldigheter men nei jeg leter absolutt ikke. Anonymkode: e7388...205 Du gjør meg så nysgjerrig 😂 Det trenger ikke være bevisst at du leter altså! Jeg har forresten opplevd å møte noen som har mange likhetstrekk med meg. Alt fra bursdag til navn, familiesituasjon til livshistorie, utdanning og helse, er likt. Det er sprøtt, men tilfeldig. Det føles bare ikke tilfeldig fordi likhetstrekk man som regel finner om man sammenligner seg med 10 personer til sammen finner man i 1 person. Anonymkode: 4bbab...b65 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #16 Skrevet 28. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjør meg så nysgjerrig 😂 Det trenger ikke være bevisst at du leter altså! Jeg har forresten opplevd å møte noen som har mange likhetstrekk med meg. Alt fra bursdag til navn, familiesituasjon til livshistorie, utdanning og helse, er likt. Det er sprøtt, men tilfeldig. Det føles bare ikke tilfeldig fordi likhetstrekk man som regel finner om man sammenligner seg med 10 personer til sammen finner man i 1 person. Anonymkode: 4bbab...b65 Skjønner du blir nysgjerrig! Det hadde jeg også blitt, og jeg værker nesten etter å skrive det, men det skjer ikke. Kan ikke. Fordi at jeg har fortalt disse tingene til noen venner, ser de tråden og kjenner den igjen så finner de også ut av de andre tingene. Ikke at det er noe voldsomt farlig, men ikke så kult for han da å bli utlevert på nett. Anonymkode: e7388...205
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #17 Skrevet 28. september 2019 Tilfeldigheter er bare tilfeldigheter. Det er ikke noen høyere makt som prøver og fortelle deg noe. Du tiltrekkes av en type menn og tilfeldigvis har to menn samme bankkode. Du burde ikke la deg lede av slike tanker. Det er slike type overbevisninger som har fått det til å bikke over for folk. Anonymkode: dc4e7...0dc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #18 Skrevet 28. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tilfeldigheter er bare tilfeldigheter. Det er ikke noen høyere makt som prøver og fortelle deg noe. Du tiltrekkes av en type menn og tilfeldigvis har to menn samme bankkode. Du burde ikke la deg lede av slike tanker. Det er slike type overbevisninger som har fått det til å bikke over for folk. Anonymkode: dc4e7...0dc Det er jo ikke bare bankkort koden! Kan love deg at det ikke kommer til å bikke over for meg, men de fleste hadde vel begynt å lure litt?? Anonymkode: e7388...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå