Gå til innhold

Hvis noen har sex mens de gir seg ut for å være noen andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en form for overgrep? Hvis man lurer til seg sex med å si at man er en annen?

På Graham Norton show var det en i den røde stole som fortalte at damer av og til trodde han var Jack Whitehall når de var full. Vi fikk ikke høre alt han sa da, fordi Graham dro i spaken, men det virket som at han skulle si at han hadde fått seg en del ligg med å bare si at ja, han var Jack Whitehall. 

Er det greit? :(  Jeg lurer på om det var derfor Graham ikke lot han snakke ferdig, fordi det virker skikkelig drittsekk å gjøre slikt. 

Anonymkode: d0c77...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, 14.09.2019 skrev:

Har du også sett Better call Saul?

Nei. 

Skrevet

Selvfølgelig ikke greit i det hele tatt, men jeg tror ikke det ville få juridiske konsekvenser.

Samtidig kan en jo spørre seg; Om du hopper til sengs med en fremmed fyr, men angrer når du får vite at han ikke var astronaut og filmstjerne, gjør du selv noen dårlige valg du kan lære av? 

• Liker 2
Skrevet

Er jo bare en practical joke

Anonymkode: bb58f...ee4

Skrevet

Nei det er ikke overgrep.

Anonymkode: fd6bc...019

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble «offer» for en sånn i ungdommen. Han løy om at han var nasjonal stjerne i landet vi var i. 

Det spilte ingen rolle for meg i ettertid. Hadde lagt med han så uansett 😉

Anonymkode: 98187...d3b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble «offer» for en sånn i ungdommen. Han løy om at han var nasjonal stjerne i landet vi var i. 

Det spilte ingen rolle for meg i ettertid. Hadde lagt med han så uansett 😉

Anonymkode: 98187...d3b

Lagt?

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil si det i visse situasjoner, (slik som du beskrev) er overgrep. Hvis du forventet at partneren din skulle komme - utkledd - hjem til deg, slik at du ikke kunne se hvem det var - og det dukket opp en maskert person osv (som ellers lignet veldig da så klart), og det er ikke før du, enten er midt i eller etterpå sexen innser det ikke er parneren din? Syns du dette hadde vært greit? Du hadde jo ikke samtykket å ha sex med denne personen, du samtykket til sex med partneren din utkledd.

Det er en sånn scene i Revenge of the nerds også, men husker ikke om det er i førstefilmen eller ikke. (En av nerdene er utkledd som Vader mener jeg?) Syns det er ganske avskyelig.

Anonymkode: 29353...bab

Skrevet

Altså de som hadde sex med denne personen trodde det jo var Jack Whitehall, og han har sagt at han er det. Så hvis man har sex med en person som man tror man vet hvem er, så er det ganske ekkelt å få vite senere at det ikke var den personen men en helt fremmed creep som bare løy. 
Jeg stoler litt mer på kjendiser en vilt fremmede. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså de som hadde sex med denne personen trodde det jo var Jack Whitehall, og han har sagt at han er det. Så hvis man har sex med en person som man tror man vet hvem er, så er det ganske ekkelt å få vite senere at det ikke var den personen men en helt fremmed creep som bare løy. 
Jeg stoler litt mer på kjendiser en vilt fremmede. 

Hvorfor det? Om du ikke kjenner kjendisen er jo også det en helt fremmed. 

• Liker 3
Skrevet

Kan aldri tenke meg at dette er straffbart. Litt som å lyve om hvor gammel man er. 

Skrevet

Hvis du tror at du har sex med dama og så viser det seg at det var hennes eneggede tvillingsøster så vil jeg si det er et overgrep.

Anonymkode: 5463c...484

• Liker 1
Skrevet

Hørte en historie en gang om en jente og en gutt som endte opp på et soverom i kjelleren under en fest. Rimelig påseila begge to. Han tok henne i doggy mens hun hadde ansiktet mot et vindu. Plutselig ser hun at sexpartneren vinker til henne fra vinduet....Han hadde byttet med en kompis midt i akten uten at hun var klar over det(!!). Rimelig spesielt vil jeg si. Da kan man i allefall si at hun hadde sex med noen uten å vite hvem det var..

Vet ikke om historien er sann. 

Anonymkode: 5e765...ed7

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørte en historie en gang om en jente og en gutt som endte opp på et soverom i kjelleren under en fest. Rimelig påseila begge to. Han tok henne i doggy mens hun hadde ansiktet mot et vindu. Plutselig ser hun at sexpartneren vinker til henne fra vinduet....Han hadde byttet med en kompis midt i akten uten at hun var klar over det(!!). Rimelig spesielt vil jeg si. Da kan man i allefall si at hun hadde sex med noen uten å vite hvem det var..

Vet ikke om historien er sann. 

Anonymkode: 5e765...ed7

Aah, det gode, gamle «tag team» trikset.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...