AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Jeg er overveldet av studiet. Det er enten arbeidskrav, gruppearbeid eller fremføringer hver eneste uke. Gruppen jeg er på fungerer ikke på best måte, så trives egentlig ikke så veldig godt med dem. Vi har fremlegg av noe slag hver uke, for meg som er introvert og liker å studere på egenhånd er dette veldig slitsomt. Noen tips til å komme seg igjennom det, uten å gå på en smell? Vil gjerne fullføre og få gode resultater. Hilsen introvert student Anonymkode: a8baf...8db 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 Hva studerer du siden det er så mye fremføringer og gruppearbeid..? Forhåpentligvis er det tenkt at dette skal forberede dere for det dere møter i arbeidslivet. Så får du vurdere om dette er en type arbeidshverdag som passer deg. Anonymkode: f7636...c31
Jodaneida Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 Det skulle du ha undersøkt før du startet. Det er bare å bite tenna sammen og jobbe strukturert.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 Jeg går også studie med mye obligatorisk oppmøte og gruppearbeid med gruppeoppgaver i tillegg til arbeidskrav. Dette er jo for å forberede oss på arbeidslivet, jeg går sosialt arbeid og som sosionom er det helt nødvendig å kunne samarbeide godt med alle selv om man føler på at man helst skulle vært andre steder. Anonymkode: 6bfd7...b62 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #5 Skrevet 28. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går også studie med mye obligatorisk oppmøte og gruppearbeid med gruppeoppgaver i tillegg til arbeidskrav. Dette er jo for å forberede oss på arbeidslivet, jeg går sosialt arbeid og som sosionom er det helt nødvendig å kunne samarbeide godt med alle selv om man føler på at man helst skulle vært andre steder. Anonymkode: 6bfd7...b62 Skjønner jo det er for å forberede oss, men trenger å finne måter å takle det bedre på. Synes det har vært stress til nå. Går også sosialt arbeid. Hvilket år er du på? Anonymkode: a8baf...8db
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner jo det er for å forberede oss, men trenger å finne måter å takle det bedre på. Synes det har vært stress til nå. Går også sosialt arbeid. Hvilket år er du på? Anonymkode: a8baf...8db 1. Året jeg er dog aldri sosial på ettermiddagen. Jeg drar hjem til samboer hver helg (bor 2 1/2 time fra skolen så må ha hybel her). Hjemme er jeg sosial med både naboer, venner og samboer med hans familie så det plager meg lite at jeg ikke er sosial etter skolen. Hadde jeg dermed følt på at jeg «måtte» ha vært sosial på ettermiddagen også så hadde jeg nok takket for meg ganske fort. Anonymkode: 6bfd7...b62
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 1 året på sosarb var ekstremt hektisk husker jeg. Fryktelig mye stress, mye pensum, bøker, krav, fremlegg +++. Hold ut, andre semester ble ganske mye bedre for å si det mildt. Anonymkode: aa595...298
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #8 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1 året på sosarb var ekstremt hektisk husker jeg. Fryktelig mye stress, mye pensum, bøker, krav, fremlegg +++. Hold ut, andre semester ble ganske mye bedre for å si det mildt. Anonymkode: aa595...298 Godt å høre 😅 bare den stabelen med bøker var nok til at jeg tenkte «shit» 🙈 (ikke ts) Anonymkode: 6bfd7...b62
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #9 Skrevet 29. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 1 året på sosarb var ekstremt hektisk husker jeg. Fryktelig mye stress, mye pensum, bøker, krav, fremlegg +++. Hold ut, andre semester ble ganske mye bedre for å si det mildt. Anonymkode: aa595...298 Ahhh godt å høre. Er det mye fremlegg generelt i løpet av de 3 årene?😱 ts Anonymkode: a8baf...8db
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #10 Skrevet 29. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ahhh godt å høre. Er det mye fremlegg generelt i løpet av de 3 årene?😱 ts Anonymkode: a8baf...8db varierer sikkert mye fra skole til skole. på uia var det kanskje en gang per semester men selvfølgelig ikke i alle fag Anonymkode: aa595...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå