AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #1 Del Skrevet 28. september 2019 Hei Jeg har skrellet og skjært poteter, paprika, gulrot, løk. Fant ut at jeg ikke skal lage den matretten jeg tenkte å lage idag. Utsetter det til imorra. Kan disse grønnsakene holde ut til imorra? I såfall hvordan? I vann? I kjøleskap? Har ikke masse erfaring. Anonymkode: ac5bd...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #2 Del Skrevet 28. september 2019 Potetene må du legge i vann i kjøleskapet. Resten kan du bare legge i en tett boks i kjøleskapet. Det holder seg helt fint 😊 Anonymkode: 5e3ad...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Del Skrevet 28. september 2019 Paprika og løk er bare å legge i kjøleskapet med plast over. Gulrøtter og Potet ville jeg lagt i vann i kjøleskapet. Anonymkode: e2de4...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amberleaf Skrevet 28. september 2019 #4 Del Skrevet 28. september 2019 Poteter og gulrot i vann i kjøleskap. Løk og paprika i plastfolie i kjøleskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. september 2019 #5 Del Skrevet 28. september 2019 (endret) Jeg ville lagt dem i vann i kjøleskapet, så holder de seg sprø til i morgen. Oi - leste litt fort der, ja, hør på @Amberleaf, du, så blir det bra. Endret 28. september 2019 av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniedoug Skrevet 28. september 2019 #6 Del Skrevet 28. september 2019 Gi de et eddik-bad og så i lufttett boks i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå