AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Jeg og min forlovede har vært sammen i 4 år, forlova i 6 mnd. Jeg er 20 han er 29. Vi har det fint sammen og han har et barn fra tidligere forhold. Vi har det greit sammen. Har en hund sammen som er vår lille «baby» da jeg ikke helt klarer å bli gravid. Men nå kjenner jeg det at jeg er lei han. Han oppmuntrer meg ikke på samme måte som før, jeg ler aldri og han har blitt en festbrems.. etter,, jeg for 2 år siden kysset en gutt på en fest. Han sier han har blitt et nervevrak etter det. Jeg får nå aldri reise å feste, han skjønner ikke hvorfor jeg er nødt å drikke for jeg klarer aldri kontrollere meg. Så han stoler ikke på meg når jeg er ute. Men for 2 uker siden var jeg faktisk ute uten han, det er den gøyeste kvelden jeg har hatt på lenge. Ingenting «ulovlig» skjedde, jeg bare stor koste meg. Vi har holdt på å slå opp flere ganger, men hver gang det faktisk skjer. Så får jeg panikk og tar han tilbake igjen. Jeg klarer ikke gi slipp på han. Jeg er også veldig glad i bonus ungen min, jeg har vært der siden ungen var 1 år😫 Så er så ufattelig tungt. jeg får panikk om hva som skjer økonomisk. Hva skjer med hunden vår? Ho er jo like mye begges😩 Jeg trenger tips og råd. Jeg aner ikke hva jeg vil eller føler. Han er verdens mest tryggeste person, men jeg får aldri rom for meg selv. Sier jeg at jeg skal ut sier han bare: hva? Hvorfor det? Og når jeg kommer tilbake sier han at jeg ikke må dra ut sånn fordi hunden savna meg så (noe som er sant men ho har ikke vondt av det) hjelp:( Anonymkode: 878e2...c91
Kontormus Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 Himmel! Han er jo for gammel for deg. Hva tenkte han på som la seg etter deg når du var 16 og han 25? 41
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 2 minutter siden, Kontormus skrev: Himmel! Han er jo for gammel for deg. Hva tenkte han på som la seg etter deg når du var 16 og han 25? Var vel ikke akkurat det jeg ville ha svar på jeg virker voksen for alderen. Vi var forelska og har holdt sammen siden da.. Anonymkode: 878e2...c91
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 Du er 20. For ung til samlivsproblemer. Ingen kjæreste skal nekte deg å dra på fest f.eks. Det er ikke et godt tegn. Du kommer til å klare deg. Anonymkode: 8e669...671 39
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #5 Skrevet 28. september 2019 Jeg skriver det jeg skriver over her fordi jeg hadde det nøyaktig slik da jeg var 20. Ble heldigvis slutt. Var singel litt. Traff en mye bedre mann for meg som jeg giftermål meg og fikk barn med. Anonymkode: 8e669...671 9
Kontormus Skrevet 28. september 2019 #6 Skrevet 28. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var vel ikke akkurat det jeg ville ha svar på jeg virker voksen for alderen. Vi var forelska og har holdt sammen siden da.. Anonymkode: 878e2...c91 Neh, "voksen" var ikke akkurat det som slo meg. Men det konkrete svaret er at du må gå. Og stå ved avgjørelsen. Det er trolig beste for begge 25
SoWhat? Skrevet 28. september 2019 #7 Skrevet 28. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var vel ikke akkurat det jeg ville ha svar på jeg virker voksen for alderen. Vi var forelska og har holdt sammen siden da.. Anonymkode: 878e2...c91 Du virker voksen? Du var uansett bare 16 da du ble sammen med en som var nesten ti år eldre og som var far. Du savner jo å leve et ungdomsliv, og det er jo ikke så rart. Du skriver at du er lei, og da må du nesten leve ditt eget liv. Ser ut som om du er mest avhengig av ham? Du skriver at du ikke helt klarer å bli gravid. Det er vel ikke akkurat så smart som situasjonen er som den er heller. 20
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #8 Skrevet 28. september 2019 Mulig du virker voksen for alderen, men det er jo helt tydelig at du IKKE er det! Og siden du har vært bundet til en mann siden du var 16, så tør jeg faktisk påstå at du er ganske umoden.. Da du ikke har fått skaffet deg erfaringer andre tenåringer har... Til ingens overraskelse bør du faktisk være fri og gjøre deg dine egne erfaringer! Utfra ditt ståsted! Anonymkode: 1cdef...c5a 29
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #9 Skrevet 28. september 2019 Vet ikke åssen jeg skal ta det opp han tror jo at alt er greit mellom oss nå. Venter bare på neste krangel, sånn at jeg tørr å si det. Selvom jeg vet at det ikke er best å gjøre det i en krangel Anonymkode: 878e2...c91 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #10 Skrevet 28. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig du virker voksen for alderen, men det er jo helt tydelig at du IKKE er det! Og siden du har vært bundet til en mann siden du var 16, så tør jeg faktisk påstå at du er ganske umoden.. Da du ikke har fått skaffet deg erfaringer andre tenåringer har... Til ingens overraskelse bør du faktisk være fri og gjøre deg dine egne erfaringer! Utfra ditt ståsted! Anonymkode: 1cdef...c5a Jeg starta ganske tidlig, men å «skaffe meg erfaringer» som andre tenåringer Anonymkode: 878e2...c91
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #11 Skrevet 28. september 2019 Og for guds skyld: IKKE BLI GRAVID!!!! Hjelpes... 🤦🏻♀️ Anonymkode: 1cdef...c5a 26
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #12 Skrevet 28. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke åssen jeg skal ta det opp han tror jo at alt er greit mellom oss nå. Venter bare på neste krangel, sånn at jeg tørr å si det. Selvom jeg vet at det ikke er best å gjøre det i en krangel Anonymkode: 878e2...c91 Akkurat det voksne å gjøre er å ikke vente til en krangel Det er jo bare å si det. Skjønner at du synes det er skummelt, men det er nest å bare få det overstått. Anonymkode: 8e669...671 14
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #13 Skrevet 28. september 2019 Du har ikke levd ut ungdomstiden din. Du var 16 år da dere ble sammen. De som er single eller har en kjæreste eller ti når de mellom 16 og 20 år, har nok litt andre erfaringer og utnyttet tiden som den kanskje skal gjøres i den alderen. Anonymkode: 7301c...14f 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #14 Skrevet 28. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg starta ganske tidlig, men å «skaffe meg erfaringer» som andre tenåringer Anonymkode: 878e2...c91 Bare det at du sier det, viser at du ikke har det... Anonymkode: 1cdef...c5a 10
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #15 Skrevet 28. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og for guds skyld: IKKE BLI GRAVID!!!! Hjelpes... 🤦🏻♀️ Anonymkode: 1cdef...c5a ... Vi har gått bort i fra det Anonymkode: 878e2...c91 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #16 Skrevet 28. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare det at du sier det, viser at du ikke har det... Anonymkode: 1cdef...c5a Javel..Så man må være singel for å opplevde det andre tenåringer gjør? 60% av venninnene mine har kjæreste og barn nå og de er like gamle som meg Anonymkode: 878e2...c91
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #17 Skrevet 28. september 2019 Du er bare 20 år! Lev livet! Fest, ha det gøy og gjør hva faen du vil. Livet er for kort til å måtte føye seg for andre. Gjør det nå mens du kan. Plutselig sitter du med hus, mann og en haug med unger. Da er det ikke så lett å komme seg ut lenger, og da kommer du til å være glad for at du slo deg løs mens du kunne Anonymkode: 0a871...958 12
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #18 Skrevet 28. september 2019 Du virker jo ikke voksen når du vil leve livet og feste. Jeg er 25 år selv nå, funnet meg en samboer og vi har det flott. Jeg brukte også den første delen av 20 årene mine til å leve og ha det gøy. Selvom du «opplevde» ting før du møtte han var du fortsatt et barn, selvom du virket voksen som du sier. Ikke slå opp i en krangel. Sett deg ned og snakk med han om tankene dine. Lev livet og ha det gøy, det er det ungdomstiden er til. Anonymkode: 76f86...f33 8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #19 Skrevet 28. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er bare 20 år! Lev livet! Fest, ha det gøy og gjør hva faen du vil. Livet er for kort til å måtte føye seg for andre. Gjør det nå mens du kan. Plutselig sitter du med hus, mann og en haug med unger. Da er det ikke så lett å komme seg ut lenger, og da kommer du til å være glad for at du slo deg løs mens du kunne Anonymkode: 0a871...958 Var en sånn kommentar jeg trengte takk Anonymkode: 878e2...c91 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #20 Skrevet 28. september 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Han oppmuntrer meg ikke på samme måte som før, jeg ler aldri og han har blitt en festbrems.. etter,, jeg for 2 år siden kysset en gutt på en fest Selvfølgelig kan du ikke dra på fest nå, og forvente at han synes det er greit Anonymkode: 1b8c2...0d4 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå