AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Hvordan skal man åpne tuben? Tuben Den er jo helt forseglet. Anonymkode: 9a3b6...59c
solmåneogstjerner Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 Hvis den er som alle andre fugemasser og lignende, så bruker du en kniv til å skjære av tuppen
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Hvis den er som alle andre fugemasser og lignende, så bruker du en kniv til å skjære av tuppen Nei, Du skrur av plastikktuppen, så fører du en stor spiker eller skrue inn der hvor plastikktuppen festes til det blir et godt hull. Skru så på plastikktuppen igjen, kutt tuppen til den størrelsen på hullet du ønsker. Anonymkode: bfa2f...832 1
solmåneogstjerner Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, Du skrur av plastikktuppen, så fører du en stor spiker eller skrue inn der hvor plastikktuppen festes til det blir et godt hull. Skru så på plastikktuppen igjen, kutt tuppen til den størrelsen på hullet du ønsker. Anonymkode: bfa2f...832 Javel. Det har aldri jeg gjort. Mye enklere å bare kutte av. Men pleier å sette inn en spiker om jeg ikke bruker alt på en gang.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #5 Skrevet 28. september 2019 Jippi, det funket! Takk for svar 😄 Anonymkode: 9a3b6...59c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #6 Skrevet 28. september 2019 1 time siden, solmåneogstjerner skrev: Javel. Det har aldri jeg gjort. Mye enklere å bare kutte av. Men pleier å sette inn en spiker om jeg ikke bruker alt på en gang. Isolaboksene er av metall og ikke plast . Lykke til med å kutte metall med en kniv. Anonymkode: bfa2f...832
ou812 Skrevet 30. september 2019 #7 Skrevet 30. september 2019 Hvis det er en slik https://www.byggmakker.no/trelast-og-byggevare/tak/fugemasse-031-ltr-tube-isola/ så går det fint å kutte den.
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 På 28.9.2019 den 21.22, AnonymBruker skrev: Nei, Du skrur av plastikktuppen, så fører du en stor spiker eller skrue inn der hvor plastikktuppen festes til det blir et godt hull. Skru så på plastikktuppen igjen, kutt tuppen til den størrelsen på hullet du ønsker. Anonymkode: bfa2f...832 ....eller bare skjærer av tuppen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå