Shibu32 Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Eksempel. Se denne først Jeg selv ble lurt av å stemme på FRP. Fordi jeg trodde muslimer var bare ute etter å drepe folk fordi de ikke tilhørte religionen.. noe som er sant blant høyreekstreme folk. Men problemet er relgiion i regjering der "de skylder på folk for å holde makta, på lik linje som marxisme og fascisme der man ønsker å drepe eller skylde problemet på andre istedet for å fiske seg selv eller samfunnet" Uansett å skyle på ideer er greit, på folk er der feilen er. Mangel på tillitt osv. Rasisme og slikt. Hele dette var noe som var snakk om siden etter 2001 men jeg lag ikke merke til det før 2013 av dårlig høyreekstrem informasjon på nettet på den tiden. Som oftest er drevet av hatefulle amerikanere. Men jeg tror generelt at å ha en ny religiøskult kan løse slikt letter "Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap" som den ekte sannheten. Hvorfor? Fordi abrahamsreligioner ble laget utifra "engelsk: spite" og ikke sannhet. Om du ser historien og verdiene i de. Og hva om man promoterer noen av verdiene, hva om man endre i helvete? Hvordan gjør man en verden hel, og forhindrer rike folk ifra å få folk til å ønske å drepe, hate eller å drive folk til vanvidd? Opplysning, bli informert. Stå for noe, ha sympati og hjelp andre. Men hva tror du?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 Selvfølgelig blir vi lurt. Anonymkode: b0dc2...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå