AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Du som har en travel hverdag: Hvordan ser hverdagen din ut? Jobb, studier, venner, samboer, barn, fritid, annet? Hvordan fordeler du tiden du har og hvordan prioriterer du? Hva er dine beste tips for å være mest mulig effektiv? Og ha best mulig oversikt over alt? Er du noen gang stresset og hvordan takler du såfall det? Ønsker gjerne å bli bedre på det å håndtere en travel hverdag, så håper noen har noen gode tips. Anonymkode: 61683...3be
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 Det er ingen moderne mennesker som er spesielt travle. Vi har mer fritid enn noensinne i historien og husarbeid har ikke tatt mindre tid siden folk bygde seg hus. Opplever du hverdanen som «travel» så er det mest sannsynlig fordi det er veldig in å være travel for tiden. Om noen år går det over med moten. Anonymkode: a726b...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 Opp kl. 05.30 Starter reisen til jobb kl. 06.30. Jobb fra 7.30 til 18 (varierer fra 15.30 til 18). Hjemme en gang mellom 17 og 19. Middag Tv, noe mer jobbing, kanskje en kveldstur. Soving senest kl. 22 Prioriterer kun jobb, blir også jobb i helgene, men alltid fri på søndagen. Har da tid til venner, fritid og annet. Anonymkode: dec7a...138
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen moderne mennesker som er spesielt travle. Vi har mer fritid enn noensinne i historien og husarbeid har ikke tatt mindre tid siden folk bygde seg hus. Opplever du hverdanen som «travel» så er det mest sannsynlig fordi det er veldig in å være travel for tiden. Om noen år går det over med moten. Anonymkode: a726b...cd2 Du har tydeligvis ikke barn. Anonymkode: b5f11...ef3 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #5 Skrevet 28. september 2019 Jeg er rå på organisering og prioritering og verdsetter et rolig tempo, så her i gården er det ingen tidsklemme. Rengjøring fra Freska annenhver uke. Mat levert hjem fra Kolonial 1–2 ganger i uken. Felles huskelister med mannen, med alt fra handleliste (mat), handleliste (annet), ting som må ordnes osv. Kun ett barn, ingen aktiviteter for ham. Begge har fleksible jobber. Valgt med omhu. Vi er begge energiske og tar alt i dag, heller enn å utsette til i morgen. Havner aldri på etterskudd. Rydder aldri. Alt skal tilbake på plass med an gang, alltid. Setter bort alt vi kan til håndverkere o.l. Anonymkode: 195cd...7e0
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #6 Skrevet 28. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen moderne mennesker som er spesielt travle. Vi har mer fritid enn noensinne i historien og husarbeid har ikke tatt mindre tid siden folk bygde seg hus. Opplever du hverdanen som «travel» så er det mest sannsynlig fordi det er veldig in å være travel for tiden. Om noen år går det over med moten. Anonymkode: a726b...cd2 Er ikke enig i den. Og da er du ikke et engasjert menneske vil jeg si. Jeg har jobb, frivillige verv , samvær med gamle foreldre og kjæreste , møter og andre ting. + den vesle tida jeg får ti husarbeid som slett ikke strekker til. Mine barn er voksne men det er travelt uka rundt. Anonymkode: 1cfa2...43e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #7 Skrevet 28. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har tydeligvis ikke barn. Anonymkode: b5f11...ef3 Jeg evner tydeligvis å prioritere. Det provoserer folk som ikke kan det, akkurat som evnen til å budsjettere provoserer folk som ikke kan det. Og vet du? Det lever jeg helt fint med. I mitt rolige og prioriterte liv. Som altså ikke er det minste travelt. Selv med barn. Anonymkode: a726b...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå