AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Når jeg og samboer har sex etter en kveld på byen eller noen glass vin så blir sexen mye bedre. Mye røffere og med elementer fra bdsm. Feks at han tar kontrollen, spanking, drar i håret osv. Men det er lite sv dette edru. Begge er nok typer som lettere kommer ut av skallet etter et par glass vin. Hvordan kan vi innføre mer av overnevnte i hverdagen? Jeg vil også finne mer ut av hva både jeg og han liker innenfor bdsm. Jeg er ingen ekstra type, det tror jeg ikke han heller er. Men jeg har inntrykk av diverse innenfor bdsm kan hjelpe oss å få samlivet til nye høyder. Hva kan jeg gjøre for å komme mer inn i dette? Er litt sjenert sånn det er sagt. Er feks ikke så god på å ordlegge meg. Feks har han et par ganger under sex nærmet seg halsen min med hånden. Har inntrykk av at han vil holde/kveld lett rundt. Men han stopper liksom opp. Sikkert fordi han er redd jeg ikke vil like det. Trenger råd! Er nok ikke i et type sub/dom forhold med safeword osv. Mer uskyldige elementer av bdsm enn så lenge. Vil ikkr gjøre ting for voldsomt før vi blir mer kjent med tenningsmønstrene våre. Anonymkode: c0693...275
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg og samboer har sex etter en kveld på byen eller noen glass vin så blir sexen mye bedre. Mye røffere og med elementer fra bdsm. Feks at han tar kontrollen, spanking, drar i håret osv. Men det er lite sv dette edru. Begge er nok typer som lettere kommer ut av skallet etter et par glass vin. Hvordan kan vi innføre mer av overnevnte i hverdagen? Jeg vil også finne mer ut av hva både jeg og han liker innenfor bdsm. Jeg er ingen ekstra type, det tror jeg ikke han heller er. Men jeg har inntrykk av diverse innenfor bdsm kan hjelpe oss å få samlivet til nye høyder. Hva kan jeg gjøre for å komme mer inn i dette? Er litt sjenert sånn det er sagt. Er feks ikke så god på å ordlegge meg. Feks har han et par ganger under sex nærmet seg halsen min med hånden. Har inntrykk av at han vil holde/kveld lett rundt. Men han stopper liksom opp. Sikkert fordi han er redd jeg ikke vil like det. Trenger råd! Er nok ikke i et type sub/dom forhold med safeword osv. Mer uskyldige elementer av bdsm enn så lenge. Vil ikkr gjøre ting for voldsomt før vi blir mer kjent med tenningsmønstrene våre. Anonymkode: c0693...275 Jeg ville ha startet med å si - litt ut i akten med slik "fylla-bdsm" - at "du vet at om jeg sier STOPP, så er de du gjør ikke greit? " Da vil han nok også føle seg tryggere på å pushe på litt med elementer innen denne type sex du og han tydelig ønsker å utforske mer. Dernest ville jeg - neste gang han beveget hånda si mot halsen din og du vil at han skal fortsette, tatt din egen hånd over hans, smilt lurt og ledet den mot halsen din - slik at han skjønner det er greit. Anonymkode: be70f...cc6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er nok ikke i et type sub/dom forhold med safeword osv. På den type lek dere faktisk gjør, bør dere avtale et safeword. Om han også vil begynne med choking, bør dere også avtale en måte å avslutte på med håndbevegelser eller lignende. Fetlife.com er et godt sted å starte, der er det masse grupper, med mange diskusjoner om dette temaet. Men beste måten å starte noe som helst på, er å prate sammen. Helst i en edru, ikke seksuell setting. Om du ikke føler du klarer å ordlegge deg muntlig, kan det være en ide å skrive? Jeg sliter ofte med at jeg gråter lett, så jeg har ofte skrevet mail til kjæresten min om jeg har noe jeg vil diskutere 😃 Det funker for oss. Anonymkode: 8ce3d...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå