Gå til innhold

Gå ned i vekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei jeg er 20 år som har en baby på 9 mnd,før jeg var gravid veide jeg 59kg og i graviteten veide jeg 74kg og  etter jeg fikk henne gikk  jeg ned til 65kg og  nå veier jeg 72kg :( og føler jeg ikke har så rask forbrenning lenger og sliter med å gå ned.. som gjør at jeg har dårlig selvtillit.. føler meg ikke pen og magen min ser ikke ud.. av og til  ser det ut som jeg er gravid.. og føler meg ikke fin i kjoler lengere.. fjeset mitt har blitt litt tynnere men ikke magen.. 

har prøvd it works wrap, kloyster forbrennings te og fast track kapsler.. men ser ikke noe forskjell står i samme kiloene..

kan legen gi meg en diett? 

eller hva gjore dere for og gå ned? 

Anonymkode: 900bd...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tell kalorier, og spis mindre enn du forbrenner. 

Anonymkode: 03347...0fe

Skrevet

Slutt å bruk penger på kapsler og te, det har ingen effekt. 

Last ned en kaloritellingapp og spis mindre enn du forbrenner. Du kan legge deg på 1500 kcal daglig for eksempel. Kutt helt ut snacks og brus på hverdager og om du er som meg som spiser opp hele potetgullposen på fredag eller lørdag når du først er i gang, bare unngå å kjøpe det, evt kjøp bare en liten sjokolade. Min erfaring er at jo mer raske karbohydrater man spiser, jo mer sulten blir man.

Du kan putte babyen i vogna og jogge med vogna foran deg eller gå raskt i bratte bakker. Få opp pulsen og svett minimum en halvtime 3 gang i uka. Om du så ikke går ned så mange kg av den aktiviteten så er det svært gunstig for helsen din. 

Anonymkode: 9bda6...524

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei jeg er 20 år som har en baby på 9 mnd,før jeg var gravid veide jeg 59kg og i graviteten veide jeg 74kg og  etter jeg fikk henne gikk  jeg ned til 65kg og  nå veier jeg 72kg :( og føler jeg ikke har så rask forbrenning lenger og sliter med å gå ned.. som gjør at jeg har dårlig selvtillit.. føler meg ikke pen og magen min ser ikke ud.. av og til  ser det ut som jeg er gravid.. og føler meg ikke fin i kjoler lengere.. fjeset mitt har blitt litt tynnere men ikke magen.. 

har prøvd it works wrap, kloyster forbrennings te og fast track kapsler.. men ser ikke noe forskjell står i samme kiloene..

Det du trenger hjelp til er å endre ditt syn på deg selv og det før ditt barn blir gammelt nok til å ta etter sin mor

Anonymkode: 6ce03...18c

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

😮Du bør ikke holde meg sånne ting, spesielt om du fremdeles ammer! Diett er heller ikke du skal tenke på. Spis ren og sunn hjemmelaget mat, i moderate mengder. 

Anonymkode: b37bb...065

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...