AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Hei! Jeg er en mannlig student som går på barnehagelærer studiet, på 2. Året. Har merket nå i praksis at jeg egentlig ikke vil jobbe i Bhg, og tror jeg ville trivdes bedre med noe administrativt arbeid eller lignende. Jeg vil helst ikke begynne på en ny utdannelse, da jeg er i slutten av 20-årene og har en samboer med barn og med studielån i tillegg. Bare lurer på om dere som er barnehagelærerere har endt opp i en administrativ stilling eller konsulent ala på Nav eller lignende? Eller er dette helt mulig uten relevant utdannelse? Vet det er mulig å ta master, men det er ikke aktuelt med det første. Anonymkode: eaf3e...6fd
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 Glemte å si at jeg bor i en storby, vist det er relevant Anonymkode: eaf3e...6fd
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 Du kan jo ta noen ekstra emner underveis, slik at du har feks et årsstudium i økonomi/administrasjon/juss i tillegg når du er ferdig. Noe som gjør at mulighetene for å få en mer administrativ stilling er der. Anonymkode: 61350...aa2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 Søk på styrerjobb i barnehage Anonymkode: 57c3e...01f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå