Gå til innhold

Vaske jeansjakken her, mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, klarte å få ketchup på jakka igår på fylla, og ser ikke så bra ut nå. Er det mulig å vaske den? Altså legge den i vaskemaskinen? Eller blir den ødelagt da?

Endret av iskremm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir vel som å vaske en bukse i 100 % denim - den vil nok krympe litt.

Anonymkode: 07c18...da5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir vel som å vaske en bukse i 100 % denim - den vil nok krympe litt.

Anonymkode: 07c18...da5

Den der er 100% bomull står det?

Skrevet

Hvor mange grader bør jeg vaske på?

Skrevet
45 minutter siden, iskremm skrev:

Hvor mange grader bør jeg vaske på?

Det er en lapp inne i jakka som forteller hvordan den bør vaskes. Der står det også hvor mange grader. 

Anonymkode: 453b7...d4e

• Liker 2
Skrevet
På 28.9.2019 den 14.26, iskremm skrev:

https://www.boozt.com/no/no/gap/icon-denim-jkt-natural-khaki_20024497/20024500?position=2&group=related

Hei, klarte å få ketchup på jakka igår på fylla, og ser ikke så bra ut nå. Er det mulig å vaske den? Altså legge den i vaskemaskinen? Eller blir den ødelagt da?

Sjekk vaskeanvisningen og følg det som står der.

Anonymkode: 139f1...63b

• Liker 2
Skrevet
På 28.9.2019 den 14.26, iskremm skrev:

https://www.boozt.com/no/no/gap/icon-denim-jkt-natural-khaki_20024497/20024500?position=2&group=related

Jakken er 100% bomull og kan helt greit vaskes i maskin. Ville nok ikke sentrifugert den på høyeste hastighet eller tørket den i trommel. Sentrifuger på mellomhastighet og heng den opp på kleshenger for å tørke.

Kanskje den krymper et par %.

Anonymkode: b1d70...46c

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en lapp inne i jakka som forteller hvordan den bør vaskes. Der står det også hvor mange grader. 

Anonymkode: 453b7...d4e

Står 30 grader inni jakka. Ikke noe om hvordan den bør vaskes så vidt jeg kan se :)

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jakken er 100% bomull og kan helt greit vaskes i maskin. Ville nok ikke sentrifugert den på høyeste hastighet eller tørket den i trommel. Sentrifuger på mellomhastighet og heng den opp på kleshenger for å tørke.

Kanskje den krymper et par %.

Anonymkode: b1d70...46c

Står ihvertfall 30 grader på jakka innerst på lappen. Skal jeg prøve å vaske den på det?

Skrevet (endret)

Hvor mye spin bør jeg ta på tenker dere? Tok 30 grader.

Endret av iskremm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...