AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Lurer på om det er noen som har vært og er i forhold hvor gnist og sex har dabbet av over tid, men som har blitt spritet opp med at man har blitt enig om å ha sex med andre, men likevel fortsette forholdet med partneren sin? Ser mange skriver at de blir ekstra kåte og føler seg mer sexy, dirty, får bedre selvtillit i senga, spiller partneren god og tar del på en helt annen måte enn før de hadde hatt sex med andre. De fleste kommentarene her er lest i utro-tråder, men jeg lurer på om noen har et forhold hvor dere er åpne om dette, slik at det ikke ses på som utroskap, men at begge er enig og erfarer at det spriter opp forholdet dere i mellom? Og hvordan fungerer det i praksis, for jeg kan godt se for meg at ting blir mer spennende, man får andre erfaringer man tar med inn i forholdet osv. Blir nesten tent av tanken når jeg skriver her🤭 Anonymkode: 38b16...28c 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 Vi gjør delvis det. Jeg har en parter ved siden av, mens mannen er "på leting". Vi er helt åpne om det, og vi begge blir glade over tanken på at den andre kan bli tilfredstillt på en annen måte enn hjemme. Mannen og jeg har faktisk fått ett bedre sex liv etter dette, først og fremst fordi han tenner på at en annen mann også finner meg atraktiv. For oss har dette reddet ekteskapet. Vi forsetter sammen, med alt vi har bygd opp i felleskap, Men får utløp for spenningen og begjæret utenfor hjemmet. Anonymkode: 133a5...fac 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 Vi har vært åpne i endel år nå og det beste med det er helt klart hvordan det bidrar til å opprettholde gnisten på hjemmebane. I starten hadde vi veldig tydelige regler og grenser og snakket åpent om absolutt alt, men etterhvert har det blitt mer underforstått og med litt løsere regler. Vi gjør som vi vil hver for oss, fordi vi stoler på at det som holder oss sammen til syvende og sist er sterkere enn noe annet. Og ja, jeg føler meg fantastisk sexy og dirty når jeg har vært med en annen og kommer hjem til mannen og hopper rett på han. Kjente meg også veldig godt igjen i de beskrivelsene i den utroskaptråden, men for meg er det i hvertfall fullt mulig å få slik boost uten å gjøre noe forbudt. Anonymkode: 7070b...3d1 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 Nei. Det er ikke noe for meg Anonymkode: e24c0...02f 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #5 Skrevet 28. september 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Vi gjør delvis det. Jeg har en parter ved siden av, mens mannen er "på leting". Vi er helt åpne om det, og vi begge blir glade over tanken på at den andre kan bli tilfredstillt på en annen måte enn hjemme. Mannen og jeg har faktisk fått ett bedre sex liv etter dette, først og fremst fordi han tenner på at en annen mann også finner meg atraktiv. For oss har dette reddet ekteskapet. Vi forsetter sammen, med alt vi har bygd opp i felleskap, Men får utløp for spenningen og begjæret utenfor hjemmet. Anonymkode: 133a5...fac Synes dette er skikkelig inspirerende🤭 og så bra at dere har fått det til å funke. Snakker dere åpent om hva dere gjør med de andre, og må dere ha aksept fra partner for hvem dere ligger med? Har dere kjøreregler? Anonymkode: 38b16...28c 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #6 Skrevet 28. september 2019 Skjønner ikke hva som er vitsen med partner da... Anonymkode: 0bb0f...554 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #7 Skrevet 28. september 2019 Høres nydelig ut for meg. Det virker som mange har et svart-hvitt syn på dette trofasthet og åpne forhold. At man enten er trofast eller så ligger man rundt hele byen. Kan vi ikke bare akseptere at vi ikke trenger å vite alt partneren gjør? Og at nytelse for partneren er bra i utgangspunktet? Selvfølgelig er det ikke bra med kjønnssykdommer og uønsket gravididet. Men voksne mennesker som ikke fester hver helg unngår det. Anonymkode: 2ceae...8e5 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #8 Skrevet 28. september 2019 Vi har trekant av og til som krydder, fungerer veldig bra. Kan gå lang tid mellom hver gang, skjer på reiser. Aldri hjemme. Lever lenge på en slik opplevelse, begge deltar også. Anonymkode: 591d0...f38 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #9 Skrevet 28. september 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Vi har vært åpne i endel år nå og det beste med det er helt klart hvordan det bidrar til å opprettholde gnisten på hjemmebane. I starten hadde vi veldig tydelige regler og grenser og snakket åpent om absolutt alt, men etterhvert har det blitt mer underforstått og med litt løsere regler. Vi gjør som vi vil hver for oss, fordi vi stoler på at det som holder oss sammen til syvende og sist er sterkere enn noe annet. Og ja, jeg føler meg fantastisk sexy og dirty når jeg har vært med en annen og kommer hjem til mannen og hopper rett på han. Kjente meg også veldig godt igjen i de beskrivelsene i den utroskaptråden, men for meg er det i hvertfall fullt mulig å få slik boost uten å gjøre noe forbudt. Anonymkode: 7070b...3d1 Høres så spennende ut, og så fint å høre at det faktisk hjelper for gnisten og spenningen i forholdet med partner også. Hvilke regler var det dere hadde til å begynne med? Hvordan ble dette tatt opp første gang mellom dere, og ble det bra mottatt første gang dette kom på bordet? Hvordan fungerer det når dere skal til sexpartnere, sier dere at dere bare skal ut en tur, eller vet partneren din at du skal til sexpartneren din? Anonymkode: 38b16...28c 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #10 Skrevet 28. september 2019 Nei 😳😖 Anonymkode: 37250...953 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #11 Skrevet 28. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært åpne i endel år nå og det beste med det er helt klart hvordan det bidrar til å opprettholde gnisten på hjemmebane. I starten hadde vi veldig tydelige regler og grenser og snakket åpent om absolutt alt, men etterhvert har det blitt mer underforstått og med litt løsere regler. Vi gjør som vi vil hver for oss, fordi vi stoler på at det som holder oss sammen til syvende og sist er sterkere enn noe annet. Og ja, jeg føler meg fantastisk sexy og dirty når jeg har vært med en annen og kommer hjem til mannen og hopper rett på han. Kjente meg også veldig godt igjen i de beskrivelsene i den utroskaptråden, men for meg er det i hvertfall fullt mulig å få slik boost uten å gjøre noe forbudt. Anonymkode: 7070b...3d1 Helt likt som oss👍 Anonymkode: a04ab...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #12 Skrevet 28. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke hva som er vitsen med partner da... Anonymkode: 0bb0f...554 Det er faktisk ganske stor vits. Har du barn, hus, bil, ++ så er det snakk om å bryte opp i ganske mye om alternativet er å bryte ut av forholdet. Har man vært sammen lenge er det en svigerfamilie som man sannsynligvis har mye kontakt med, sosiale relasjoner ++ det finnes 1000 gode grunner til å jobbe for å holde på et forhold, og dersom samarbeid fungerer bra og man har det gøy sammen, bare mangler litt flørting og spenning som ofte dabber av etter en stund, synes jeg faktisk dette høres ut som en ting det er verdt å prøve - om begge er med på det😊 Anonymkode: 38b16...28c 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #13 Skrevet 28. september 2019 Kunne gjort det sammen, men ikke truffet andre hver for oss. Aldri livet. Anonymkode: 3dbca...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #14 Skrevet 28. september 2019 Syke greier. Ville oppsøkt en psykiater hvis jeg begynte å få sånne lyster. Anonymkode: 79b43...1cf 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #15 Skrevet 28. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei 😳😖 Anonymkode: 37250...953 Hahaha! Så vi skal liksom ligge sammen i kveld også ligger jeg med min samboer i morgen tidlig... Anonymkode: 0bb0f...554 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #16 Skrevet 28. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har trekant av og til som krydder, fungerer veldig bra. Kan gå lang tid mellom hver gang, skjer på reiser. Aldri hjemme. Lever lenge på en slik opplevelse, begge deltar også. Anonymkode: 591d0...f38 Skjønner at dette kan være pirrende😋 snakker dere om det i forkant av turen at dere skal forsøke å finne noen som blir med på trekant, eller skjer det bare? Anonymkode: 38b16...28c 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #17 Skrevet 28. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kunne gjort det sammen, men ikke truffet andre hver for oss. Aldri livet. Anonymkode: 3dbca...4b9 Nei, tror absolutt ikke dette er for alle. Man må føle seg konfortabel med det, ellers vil det nok bare ødelegge mer en det bidrar positivt. Har dere snakket sammen om å ha trekant? Anonymkode: 38b16...28c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #18 Skrevet 28. september 2019 Dette skjønner jeg ikke. Blir dere ikke sjalu? Ville ikke delt partneren min. Anonymkode: b10e1...74c 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #19 Skrevet 28. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Syke greier. Ville oppsøkt en psykiater hvis jeg begynte å få sånne lyster. Anonymkode: 79b43...1cf Psykiateren dømmer ingen, så de synes nok det er en god ide å prøve om det føles riktig😁 Anonymkode: 38b16...28c 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #20 Skrevet 28. september 2019 Vi har åpent forhold ene veien. Han er med andre , mens jeg ikke har noe interesse av å møte andre menn. Er av og til med de, enten fysisk i senga eller flørter med jentene, da jeg er biseksuell men er relativt passiv. Anonymkode: 392d6...b55 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå