Gå til innhold

Mannen fylte kjøkenglasset med urin... Kaste glasset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, av alle overskrifter jeg har skrevet... 

Uansett: Her er saken: Natt til i går våknet datteren vår og hadde symptomer på urinveisinfeksjon. Mannen løp for å finne noe hun kunne tisse i, og dro med seg det første og beste kjøkkenglasset han fant. Etterpå helte han urinen i et passende beger, skylte glasset med glovarmt vann og satte det i oppvaskmaskinen. I ettertid kan han selvfølgelig ikke huske hvor han satt det blant 10 identiske kjøkkenglass. Jeg har kjørt oppvaskmaskinen på 65-75 grader og luktet på alle glassene, og alle lukter helt fint. 

Spørsmålet er: Er det farlig/ekkelt å drikke av dette glasset nå? Ville dere kastet alle 10 glassene...? 

Anonymkode: 95388...b2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noen problemer med å bruke etter at det har vært kokt i oppvaskmaskinen. 

Anonymkode: cba7b...b4e

• Liker 20
Skrevet

Det er hverken farlig eller ekkelt. 0 problem. 

• Liker 7
Skrevet

Ville ikke kastet noe. Det går helt fint å bruke glasset.

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er like rent etter en tur i oppvaskmaskinen, du trenger ikke kaste noe.

Skrevet

Gjort det selv.! Det blir uansett kokt i maskina. Vask det to ganger før dere bruker det dersom du vil være helt sikker 😁

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sier dere at det blir kokt i maskina?🤔 Sist jeg sjekka så koker ikke vannet ved 65 grader.. Så, ts, glasset blir rent, men ikke kokt (sterilisert). Kan fint drikkes av igjen. 

Anonymkode: f3b0f...638

• Liker 7
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg ikke hatt noen problemer med å bruke etter at det har vært kokt i oppvaskmaskinen. 

Anonymkode: cba7b...b4e

3 minutter siden, Innflytter skrev:

Gjort det selv.! Det blir uansett kokt i maskina. Vask det to ganger før dere bruker det dersom du vil være helt sikker 😁

Grunnskolepensum men uansett; kokepunktet er 100 grader.

Anonymkode: fbd51...63d

• Liker 7
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnskolepensum men uansett; kokepunktet er 100 grader.

Anonymkode: fbd51...63d

Damp fra vann som koker fra elementene.. 100 + grader

Anonymkode: 79073...6f5

Skrevet

Hadde vasket alle glassene en gang til, men ellers gåt det vel greit. 

Anonymkode: 4fdd5...713

Skrevet

Min umiddelbare reaksjon er også "æsj", men urin skylles bort av vann. Glasset hadde sannsynligvis blitt 99 % rent av å bli skylt i kaldtvann. Varmtvannet fra springen hadde tatt alle eventuelle uhumskheter som satt igjen. Og etter dette har glasset blitt vasket på 65-75 grader i oppvaskmaskin. Så dette er helt trygt.

Det største problemet er det psykiske, som jeg faktisk har litt forståelse for selv om all logikk sier at dette er 110 % trygt. :) 

Anonymkode: 88863...878

• Liker 4
Skrevet

Kast alle glass!

Anonymkode: b0194...12d

Skrevet

Man kan til og med lage mat i oppvaskmaskinen. Varmen går faktisk opp til 150 grader. 

Når det gjelder urin, så ble urin under krig brukt til å sterilisere medisinsk utstyr, for at folk ikke skulle bli syke. Så du trenger ikke å kaste noe som helst. Bare vask det.

Anonymkode: 793ed...608

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke farlig å drikke urin, så hvorfor skulle det være farlig med et glass som er skylt før man setter det i oppvaskmaskinen? Ekkelt, nei, det er skylt, vasket og rent nå. Var det avføring det var snakk om ville jeg forstått at du spurte.

Anonymkode: 93d7d...63e

Skrevet

For i tiden smakte de på urinen for å sjekke for sykdom. Urin er ikke farlig. Mange liker holden showers under sex, hvor partner tømmer seg i ansikt og munn. Har aldri hørt om dødsulykker pga det hittil. 

Jeg ville bekymret meg mer over om urinprøven ble god.

Anonymkode: fcec8...db2

• Liker 3
Skrevet

Kast oppvaskmaskinen. Den er nå kontaminert med millioner (milliarder?) av urinmolekyler. 

For å være på den helt sikre siden, ville jeg nok vurdert å flytte.

/s

Anonymkode: 38a13...929

• Liker 8
Skrevet

Dette går helt fint! Hvis det er vasket på høyeste program, så er det ingen problem. 

Anonymkode: 42b39...f7d

Skrevet

Før jeg åpnet tråden lurte jeg på hva i alle dager mannen din driver med, men etter å ha lest ser jeg for meg en skikkelig omtenksom pappa som flyr hodeløst rundt og leter etter et glass🙈 herlig lesing😍

Anonymkode: ef9db...de5

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Før jeg åpnet tråden lurte jeg på hva i alle dager mannen din driver med, men etter å ha lest ser jeg for meg en skikkelig omtenksom pappa som flyr hodeløst rundt og leter etter et glass🙈 herlig lesing😍

Anonymkode: ef9db...de5

Haha samme her 😂😂 

Skrevet

Herregud for et hysteri, urin er jo helt sterilt.

Anonymkode: 422cd...c82

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...