Gjest Pet Skrevet 19. mai 2005 #1 Skrevet 19. mai 2005 Er det noen som har erfaring med ringorm på katt og kan si noe om hvordan dere ble kvitt det?
Lillesøster Skrevet 19. mai 2005 #2 Skrevet 19. mai 2005 Hvis du har mistanke om ringorm, bør du kontakte dyrelegen. Eller bruker jeg ringorm kur hver sommer til min katt. Fås kjøpt på apotek.
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #3 Skrevet 19. mai 2005 ringorm er en eksem, ikke en mage/tarm-parasitt...bare sånn i tilfelle noen lurte..
Gjest Pet Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 Katten min har ikke ringorm, men en venn av meg har fått påvist ringormsporer hos sin katt og har satt i gang med å desinfisere leiligheten sin. Det jeg lurte på var om noen vet om det er nødvendig og desinfisere absolutt alt som finnes i huset (møbler, vegger etc) en gang i uka eller om det er å overdrive. Katten har ikke sår, ikke eieren heller, men bare sporer.
Lillesøster Skrevet 20. mai 2005 #5 Skrevet 20. mai 2005 http://www.vetinst.no/zoo/index.asp?startI...strUrl=1001284i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå