Gå til innhold

*ekkelt bleiebilde* Er dette en normal bæsjebleie for en ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Spoiler

Hei. Jeg syntes til stadighet at barnet raskt får bæsjebleier etter måltider, men syntes de ofte ser ufordøyd ut. Dette ser jo ut som det vi spiste til middag i går klokken 17.. Torsk, gulrot, potet og brokkoli. Er det normalt at maten er så ufordøyd?? 

Har snakket med helsestasjonen og lege, men der fikk jeg ikke særlig med svar. Legen og helsestasjonen sa at vi ikke skulle bekymre oss siden han legger på seg og vokser fint. Jeg er ikke helt fornøyd med det svaret. Skal ta det opp igjen på 15 mnd kontroll om et par uker. 

Spoiler

247BF675-14C8-41A2-9198-D8B4D520C11F.jpeg

Anonymkode: 86e07...9ad

Endret av ninab82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en helt normal blei :) 

det meste svelges helt, og kommer helt ut igjen :)

Anonymkode: 55ae3...7d4

• Liker 5
Skrevet

Ja, helt normalt i den alderen vil jeg si.

Anonymkode: 7c6e7...5cc

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt tenker jeg også. Når vi spiser settes systemet i gang. Det er ikke uvanlig å bæsje ganske rett etter måltid. 

• Liker 2
Skrevet

Helt normalt.

Anonymkode: 3d2e1...0b2

• Liker 1
Skrevet

Så bra! Da skal vi stresse ned ❤️ Takk for svar 😁

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for tull og satt på spoiler på bildet. 

Ninab82, mod

Skrevet

Jeg har en utfordring til dere, folkens: Prøv å stirr på bildet til ts i 10 minutter i strekk med munnen full av gulrøtter! LOL 🤣

Anonymkode: 62d0e...448

• Liker 2
Skrevet

ÆSJ, EKKELT!!! 🤢 Kom tilfeldigvis over dette nasty bildet samtidig som jeg satt og spiste gulrøtter! Gjett om jeg brakk meg, det var NESTEN så jeg kasta opp! 🤢🤢🤢 Kjenner det blir ille lenge til neste gang jeg kommer til å spise gulrotlapskaus, for å si det sånn...

Anonymkode: 90401...db1

Skrevet

nam nam...

Anonymkode: 62d0e...448

Skrevet
På 28.9.2019 den 7.57, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Hei. Jeg syntes til stadighet at barnet raskt får bæsjebleier etter måltider, men syntes de ofte ser ufordøyd ut. Dette ser jo ut som det vi spiste til middag i går klokken 17.. Torsk, gulrot, potet og brokkoli. Er det normalt at maten er så ufordøyd?? 

Har snakket med helsestasjonen og lege, men der fikk jeg ikke særlig med svar. Legen og helsestasjonen sa at vi ikke skulle bekymre oss siden han legger på seg og vokser fint. Jeg er ikke helt fornøyd med det svaret. Skal ta det opp igjen på 15 mnd kontroll om et par uker. 

Vis skjult innhold

247BF675-14C8-41A2-9198-D8B4D520C11F.jpeg

Tusen takk skal du ha, ts... Du har nettopp fratatt meg all lyst til å spise lapskaus med gulrøtter i, og det for evig og alltid! 😠🤢🤮

Anonymkode: d8cbc...5e9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk skal du ha, ts... Du har nettopp fratatt meg all lyst til å spise lapskaus med gulrøtter i, og det for evig og alltid! 😠🤢🤮

Anonymkode: d8cbc...5e9

Men herregud da. Dere trykket dere inn selv!

Anonymkode: fd760...c90

• Liker 3
Skrevet

Heilt normalt.

Anonymkode: 29959...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...