AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Jeg har hengt her siden 2012, alltid som AB. Jeg ser jeg blir ufyselig når jeg bruker denne funksjonen og skriver ting jeg aldri hadde villet sagt direkte til noen. Det blir som en rus. Jeg skriver ofte det motsatte av hva jeg mener også. Hvorfor blir jeg slik? Anonymkode: 3163f...23b 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Du liker vel dramet eller oppmerksomheten. Du har vel et tomrom i deg som ikke blir fylt av innholdet i livet ditt. Det du har er ikke nok til å fylle det, så da er det enklere shitposte på forum for å få en kjapp reaksjon som gjør noe med følelsene dine som er annerledes fra det tomrommet du føler på til vanlig. Det er en type destruktiv adferd på samme måte som å drikke for mye, røyke, overspise. Anonymkode: 36126...618 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #3 Skrevet 27. september 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hengt her siden 2012, alltid som AB. Jeg ser jeg blir ufyselig når jeg bruker denne funksjonen og skriver ting jeg aldri hadde villet sagt direkte til noen. Det blir som en rus. Jeg skriver ofte det motsatte av hva jeg mener også. Hvorfor blir jeg slik? Anonymkode: 3163f...23b Har tenkt på det samme selv...vet at jeg egentlig ikke ønsker å være den jeg innimellom kan bli innpå her....merkelig. Dette bør noen forske på faktisk Anonymkode: b5669...5c9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #4 Skrevet 27. september 2019 Er blitt helt lik nå når jeg går gravid. Har mye irritasjon inni meg og de fleste mennesker går meg på nervene. Da gjør det godt å få rase litt fra seg her inne. I det siste har det blitt sykelig, ikke ar jeg skriver mye, men sitter gjerne 3-5 timer i strekk og leser her inne. Tror jeg trenger profesjonell hjelp. Anonymkode: 0ee89...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå