Gå til innhold

Trekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har svært lyst å ha med en ekstra kvinne i sengen sammen med min mann. En litt eldre kvinne , som på lek er sexslaven vår. Noen som har erfaringer med dette? Må bare få presisere at dette er svært godt gjennomtenkt , over år faktisk. Så ikke interessert i negative kommentarer 😊

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så når din mand knepper hende og bare slipper sig løs,hvordan tror du selv at du vil reagere? Kys mig i røven og bare gør det! Negative kommentare? Gjennomtenkt? Pisse godt og morsomt, men efter er man bare et vrag og fyldt men angst og fortrydelse. Men Knep løs og håper din lille knap imellen din ben, bliver trygget på, så du bliver tilfredsillet. 

Skrevet

Jeg skulle gerne ha dig hos mig idag og vise dig hvordan! En rød røv og lidt tåre! Du er jo kun 22 år, men at ønske noget og gøre det, er jo ikke to forskellige ting!! Hyg jer❤️

Skrevet

Så lenge man kommuniserer godt innad i paret, samt med tredjeparten, så er det bare moro. Alltid en fordel at alle er komfortable med hverandre, slik at hemningene kan falle og en nyter alt med god samvittighet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...