Gå til innhold

forfall

Fremhevede innlegg

Gjest gamla
Skrevet

Hjelp! jeg forfaller!!!! :o

Fått rynker rundt øynene, masse strekkmerker, blodutredninger, puppene henger og er slappe! Jeg ser ikke ut! hvor er det blitt av meg? Jeg er jo bare 25 år!

Tiden har løpt fra meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Huff kjenner følelsen... La først merke til det i forrige uke, at jeg har fått smårynker rundt øyene, puppene siger og jeg har strekkmerker både her og der :oops: . Æsj... føler meg fortsatt som en jentunge selv om tydeligvis kroppen mener noe annet (er 27 år). Men det er vel ikke så mye å gjøre med det tror jeg :-?

Gjest Devana i.i.
Skrevet

Vet sånn halvveis hvordan dere har det. Er 20 år, men har gått mye opp og ned i vekt, så puppene har bare falt lenger og lenger ned...rynker har jeg kanskje ikke akkurat mange av, men strekkmerker er det også maaange av :roll:

Men men, er ikke stort vi får gjort, er det vel? :wink:

Gjest hakuna matata
Skrevet

Dere får stanse forfallet nå da, før det går lenger! :) Sett i forhold til en 35-åring ser dere nok mer ungdommelige ut, så tiden har slettes ikke gått fra dere. Begynn med øyenkrem, unngå for mye sol, juks litt med push-up-bh, tren, spis sunt! Verre er det faktisk ikke. :wink:

Gjest meya84
Skrevet

får jeg eeendelig betalt for at jeg ser ut som en 17åring å er 21 nå da?? :-) :-)

Blir fortsatt spurt om leg for å kjøpe øl jeg :wink:

Bare syns det har vært kjedelig å se så barnslig ut, men når jeg leser dette er det jo ikke ille :-) :-)

Takk folkens :wink::wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...