AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Håper på tips. Da jeg ikke ønsker å være dårlig i sengen/bare ligge der. Har ikke så mye erfaring. Anonymkode: 87988...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Kjemi er viktig. Anonymkode: d5044...a98 2
visp Skrevet 27. september 2019 #3 Skrevet 27. september 2019 Er du kåt så er det meste gjort. Ikke stress med det. Du må prøve å fokusere på hva som gleder deg. 9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #4 Skrevet 27. september 2019 Be a tiger..not a sheep. Anonymkode: 2dc9c...5db 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #5 Skrevet 27. september 2019 Ta med en venninne Anonymkode: 321b9...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #6 Skrevet 27. september 2019 Det viktigste er nok at du uttrykker at du er fornøyd, og at du tar de grepene som trengs for at du får orgasme selv. Ikke overlat ansvaret for at du får orgasme til mannen, det blir mye arbeid og press. Si hva som trengs etc. Menn flest forventer ikke magi i senga altså, det viktigste er at det blir sex! Vær deg selv du, det er mer enn bra nok Anonymkode: 683e7...d98 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #7 Skrevet 27. september 2019 At hun er slank med stram rumpe. Liker å svelge. Anonymkode: 9827f...da8 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #8 Skrevet 27. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At hun er slank med stram rumpe. Liker å svelge. Anonymkode: 9827f...da8 Uenig det siste! Anonymkode: d318d...637 2
artigmedsex Skrevet 27. september 2019 #9 Skrevet 27. september 2019 Menn ønsker forskjellige ting. Noen liker passive, andre aktive. Noen liker dominante andre underdanige. Viktigste du kan gjøre er å tørre å snakke med partneren om hva dere dere liker, hva som tenner, hva dere vil prøve ut, og ikke minst, hva som er grensene for hva som er greit og ikke greit. Når god kommunikasjon er på plass og man er trygge, så har man bedre sex. 6
latuda Skrevet 27. september 2019 #10 Skrevet 27. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: At hun er slank med stram rumpe. Liker å svelge. Anonymkode: 9827f...da8 Ja du er jammen meg en fin en! 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #11 Skrevet 27. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: At hun er slank med stram rumpe. Liker å svelge. Anonymkode: 9827f...da8 Det har da med kroppen å gjøre. Har det noe med å være bra i senga å gjøre? Har den kroppen jeg har. Ikke svelget før. Anonymkode: 87988...0d3 6
Trolltunge Skrevet 27. september 2019 #12 Skrevet 27. september 2019 Tror den absolutt største fordelen en kvinne kan ha seksuelt er at hun selv faktisk liker og nyter sex. Ingen teknikk kan slå det. 17
Goodolddays Skrevet 27. september 2019 #13 Skrevet 27. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper på tips. Da jeg ikke ønsker å være dårlig i sengen/bare ligge der. Har ikke så mye erfaring. Anonymkode: 87988...0d3 Ved ikke helt hvordan kvinner tenker, men at se og høre at hun nyter det vi gør, er bare gull. 8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #14 Skrevet 27. september 2019 Selvtillit og kåthet slår alt. Anonymkode: 3fda7...1e9 7
Goodolddays Skrevet 27. september 2019 #15 Skrevet 27. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvtillit og kåthet slår alt. Anonymkode: 3fda7...1e9 Lige til og forstå👍
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #16 Skrevet 27. september 2019 Hvis du ikke liker eller nyter sexen så må du avslutte. Hvis du faktisk liker det, vis det! Nr 1 tenning hos begge kjønn er at den andre tenner og nyter det. For meg er det 100% sant, når han griper meg, slikker meg over halsen og må ha meg så nærme som mulig, mens han hvisker om hvor deilig jeg er, ingenting gjør meg kåtere. For han er det likt, når han ser jeg blir slørete i øynene av nytelse og såvidt klarer å si jeg kommer, så kan han ikke holde seg mer og kommer selv. Tips til å vise nytelse fysisk: Stryk med et fast grep over kroppsdelene hans, ikke noe slappfisk-greier, bruk gjerne bittelitt negler også. Kyss og slikk der du føler for, hals, brystkasse, mage, lår etc. Kveil beina rundt ryggen hans i misjonær. Se alltid mot han, ikke opp eller i veggen, helst i øynene så mye du kan, smil gjerne, ha munnen bittelitt åpen mens du puster godt og kanskje stønner, det er sexy. Når han tar deg rolig eller kanskje stopper opp litt, press deg litt mot han med hoftene og gni, mens du smiler og/eller stryker på han. Verbale tips: Du trenger ikke hyle eller si aaaa i det hele tatt. Selv bruker jeg mest positive ord mellom små stønn, men med pauser mellom hver gang, unngå munndiare. Positive ord: ja, åh ja, det er godt, mhm, fy faen så godt/deilig, jeg elsker deg, blablabla. Om han går ned på deg, og treffer det gode punktet, si med en gang DER! Så skjønner han til neste gang. Anonymkode: b3307...aa9 11
Goodolddays Skrevet 27. september 2019 #17 Skrevet 27. september 2019 At gennom kneppe en kvinde,så hun røster i benene når hun går og sover som en som baby bagefter, er det vi vil ha! Du bliver aldrig dårlig i sengen, hvis du bare fodre ham som stikker pikken i dig, med ros og glæde.Alt er visuelt og vide at man er den bedste i verden til og kneppe dig.Stiv pikk, slå den lidt og afvis ham.Det må ikke være let og få fisse, så prøv og flørte, gi ham lidt, men ikke fisse. Han kommer til at be og være en mand som vil kneppe dig. I kvinder er gode til at vise at i ikke er interresert og vi mænd bare er(blasnorkdumkåtoggalmedpikimellemben). 2
Goodolddays Skrevet 27. september 2019 #18 Skrevet 27. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke liker eller nyter sexen så må du avslutte. Hvis du faktisk liker det, vis det! Nr 1 tenning hos begge kjønn er at den andre tenner og nyter det. For meg er det 100% sant, når han griper meg, slikker meg over halsen og må ha meg så nærme som mulig, mens han hvisker om hvor deilig jeg er, ingenting gjør meg kåtere. For han er det likt, når han ser jeg blir slørete i øynene av nytelse og såvidt klarer å si jeg kommer, så kan han ikke holde seg mer og kommer selv. Tips til å vise nytelse fysisk: Stryk med et fast grep over kroppsdelene hans, ikke noe slappfisk-greier, bruk gjerne bittelitt negler også. Kyss og slikk der du føler for, hals, brystkasse, mage, lår etc. Kveil beina rundt ryggen hans i misjonær. Se alltid mot han, ikke opp eller i veggen, helst i øynene så mye du kan, smil gjerne, ha munnen bittelitt åpen mens du puster godt og kanskje stønner, det er sexy. Når han tar deg rolig eller kanskje stopper opp litt, press deg litt mot han med hoftene og gni, mens du smiler og/eller stryker på han. Verbale tips: Du trenger ikke hyle eller si aaaa i det hele tatt. Selv bruker jeg mest positive ord mellom små stønn, men med pauser mellom hver gang, unngå munndiare. Positive ord: ja, åh ja, det er godt, mhm, fy faen så godt/deilig, jeg elsker deg, blablabla. Om han går ned på deg, og treffer det gode punktet, si med en gang DER! Så skjønner han til neste gang. Anonymkode: b3307...aa9 Jeg elsker dig❤️
Gjest Familytree Skrevet 27. september 2019 #19 Skrevet 27. september 2019 Finn rytmen din og hva du liker. Å ha sex kan være komplisert, men det er naturlig for enhver person, dette betyr at du trenger erfaring for å føle deg komfortabel. For ikke å være perfekt i dette, forsikrer jeg deg om at selv kvinnen med mer sex i verden ikke vet hvordan man skal tilfredsstille alle menn eller kvinner. Det er viktig at du føler deg fornøyd, komfortabel og sikker på hva du gjør og hva du ønsker å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #20 Skrevet 27. september 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke liker eller nyter sexen så må du avslutte. Hvis du faktisk liker det, vis det! Nr 1 tenning hos begge kjønn er at den andre tenner og nyter det. For meg er det 100% sant, når han griper meg, slikker meg over halsen og må ha meg så nærme som mulig, mens han hvisker om hvor deilig jeg er, ingenting gjør meg kåtere. For han er det likt, når han ser jeg blir slørete i øynene av nytelse og såvidt klarer å si jeg kommer, så kan han ikke holde seg mer og kommer selv. Tips til å vise nytelse fysisk: Stryk med et fast grep over kroppsdelene hans, ikke noe slappfisk-greier, bruk gjerne bittelitt negler også. Kyss og slikk der du føler for, hals, brystkasse, mage, lår etc. Kveil beina rundt ryggen hans i misjonær. Se alltid mot han, ikke opp eller i veggen, helst i øynene så mye du kan, smil gjerne, ha munnen bittelitt åpen mens du puster godt og kanskje stønner, det er sexy. Når han tar deg rolig eller kanskje stopper opp litt, press deg litt mot han med hoftene og gni, mens du smiler og/eller stryker på han. Verbale tips: Du trenger ikke hyle eller si aaaa i det hele tatt. Selv bruker jeg mest positive ord mellom små stønn, men med pauser mellom hver gang, unngå munndiare. Positive ord: ja, åh ja, det er godt, mhm, fy faen så godt/deilig, jeg elsker deg, blablabla. Om han går ned på deg, og treffer det gode punktet, si med en gang DER! Så skjønner han til neste gang. Anonymkode: b3307...aa9 Ikke for å være slem, men om jeg hadde behov for så mange ting å tenke over og handle etter for å vise at jeg liker og nyter, så hadde jeg ikke likt eller nytt! Når man virkelig liker og nyter kommer handlinger, blikk og lyder naturlig. Jeg blåser regelrett i om munnen min er åpen eller halvåpen når jeg nyter og er fullstendig med i øyeblikket, og har heller ikke tenkt å begynne å tenke over det. Jeg tenker igrunnen svært lite, men handler ganske rått, primitivt og uten å prøve å SE sexy og nytende ut. Jeg trenger jo ikke tenke over å se nytende ut, eller å høres nytende ut, når jeg faktisk nyter. Da ser jeg og høres nytende ut, helt uten å måtte tenke over det, fordi det er jo akkurat det jeg gjør. Jeg nyter! Det synes og høres, helt naturlig, uten at jeg må ha huskelister. Anonymkode: fa858...3d4 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå