AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Noen som har hatt ulike svangerskap med ulike kjønn? Anonymkode: 8db19...dbe
Mrs Robinson Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Ja. Førstemann var jente, ingen symptomer eller plager. Andremann: gutt, var veldig mye kvalm og utmattet i første trimester
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #3 Skrevet 27. september 2019 Helt like; 2 jenter & en gutt, og så et som var ganske annerledes; jente. Anonymkode: c9c17...4c5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #4 Skrevet 27. september 2019 To jenter, trodde nr to skulle være gutt for det føltes så anerledes ut. Endret mening helt på slutten, og det var jo en jente. Anonymkode: 8571d...9c6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #5 Skrevet 27. september 2019 Jeg hadde to vidt forskjellige svangerskap,og har én jente og én gutt😊 Anonymkode: 2752b...4d4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #6 Skrevet 27. september 2019 To veldig ulike svangerskap, to gutter:) Anonymkode: 65f91...735
Tessa12 Skrevet 28. september 2019 #7 Skrevet 28. september 2019 Med nr en var jeg kvalm om morgenen hvis jeg ikke fikk weetabix umiddelbart etter jeg stod opp, da var hele dagen ødelagt. Fikk også bekkenløsning veldig tidlig. Var også av en eller annen grunn helt bomsikker på at det var jente, så vi hadde ikke et eneste guttenavn på lista, ikke ville vi vite kjønn heller, det var ei jente som kom den gangen. Nr to, kun kvalm når jeg laget middag, lite eller ingen plager ellers, var denne gangen sikker på gutt, ville heller ikke denne gangen vite kjønnet. Bekkenløsning kom bare de siste ukene, og igjen hadde jeg rett, det ble en gutt Samme vektøkning i begge svangerskap.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #8 Skrevet 28. september 2019 3 like svangerskap. 2 jenter og 1 gutt. Anonymkode: 145ca...da2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #9 Skrevet 28. september 2019 Første svangerskap var jeg en del kvalm, andre svangerskap var kvalmen derimot mye sterkere og plagsom. Det var den største forskjellen. Første var gutt, andre jente. Anonymkode: 1019a...970
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #10 Skrevet 28. september 2019 Takk for svar, dere Jeg mistenker jente denne gang. Er litt kvalmere enn sist.. men usikker på om jeg tør stole på symptomene Anonymkode: 8db19...dbe
Vera Vinge Skrevet 28. september 2019 #11 Skrevet 28. september 2019 To ganske like svangerskap og et annerledes. Samme kjønn på alle tre. Men, pga blødninger fikk jeg målt hcg-stigning alle gangene omtrent på samme tid, og med de to like hadde jeg veldig høye verdier, mens det som skilte seg ut hadde mye lavere (jeg har tenkt at det ikke at tilfeldig at jeg var veldig kvalm der jeg hadde høye verdier, men mye mindre kvalm da verdiene var lavere).
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #12 Skrevet 28. september 2019 Det er da ikke du som bestemmer kjønn, kjønn bestemmer barnet selv når det er gammelt nok. Anonymkode: 1d298...a28
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #13 Skrevet 28. september 2019 Hei! Jeg har vært litt kvalmere i dette svangerskapet, men ikke mye. Venter jente nå, og har gutt fra før. Ellers er alt veldig likt. Urinen har vært lysere nå (noen mener at dette er pga et stoff som skilles ut hvis du får jente. Jeg drakk akkurat like mye vann med gutten. Har flaska mi på kontoret enda:)), har litt mindre vondt i hodet denne gangen.. Ellers er mageformen helt lik, har skikkelig "guttemage" nå. Er like trøtt nå.. hjertelyden på babyen har ligget høyere enn med gutten hele svangerskapet, så kan kanskje ligge noe i dette:) Hjertefrekvensen på jenter skal ligge høyere enn hos gutter:) Anonymkode: 5de7d...5a2 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #14 Skrevet 28. september 2019 Interessant med slike forskjeller ☺️ Anonymkode: 8db19...dbe
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #15 Skrevet 28. september 2019 Jeg var veldig kvalm i første svangerskap, så ille at jeg måtte ha påfyll av væske intravenøst pga. oppkast. Jeg hadde egentlig lite andre plager, men kvalmen var dominerende hele svangerskapet. Det var ei jente. Nå med nr. to var jeg kvalm og kastet opp en del i første trimester, men det var likevel mer "normal" svangerskapskvalme, og det gikk over. Jeg har ikke fått den ekstreme luktesansen jeg hadde sist. Jeg er plaget med halsbrann og sure oppstøt, er trøtt og har litt vondt i bekkenet. Jeg har større mage, og legger naturlig nok på meg mer siden jeg får i meg mat denne gangen. Jeg tenkte at det kanskje var gutt nå, men jordmor på ultralyden var rimelig sikker på jente. Angående dette med HCG-nivå. Jeg vet at jeg hadde nivåer godt over gjennomsnittet sist, så det kan ha hatt sammenheng med kvalmen for min del også (denne gangen har jeg ikke målt). Anonymkode: bc07b...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå