Gå til innhold

hjelp meg...

Fremhevede innlegg

Gjest håpløs
Skrevet

Jeg hater meg selv sånn! greier ikke finne en eneste positiv ting, og ser ikke vitsen i noe.

Jeg lider av en bipolar lidelse, og har depressive tedenser i tillegg. Jeg går på medisiner, og er til psykolog en gang i uken.

Og nå er jeg i en dårlig periode igjen. det er så vondt!!

Jeg vil leve, få livsgleden tilbake... Jeg trenger oppmuntring, er så ensom!

jeg har en venninne. og så har jeg min mor. Min mor er mye her og hjelper meg med mine to små, og jeg ser at hun er utslitt. Så nå vil jeg ikke plage henne mer på en stund.

jeg har det så vondt nå!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har også bipolar lidelse, og kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Vet ikke helt hva jeg kan si som vil hjelpe, men du må bare huske at det blir bedre. Du må ikke glemme at depresjonen vil gå over. Skjønner at det ikke er så lett å tenke positivt når du er midt oppi det, men jeg vet ikke helt hva annet jeg kan si. Håper iallefall at du får det bedre, snart :klem:

Gjest synseren
Skrevet

Håpet vi bærer

gir oss styrke,

til å kjempe

og aldri gi opp.

Ved livets mange slag,

gir håpet oss tro på

en lysere morgendag. :klem:

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si, men jeg kan si deg dette:

Alle mennesker er vakre på sin måte!

Jeg kan faktisk ikke si at jeg har sett ett menneske jeg vil kalle stygg! Og når man blir kjent med folk viser det seg at de er enda vakrere på innsiden!

Ikke tenk at du er værre enn personen ved siden av deg på bussen. Du er et like fantastisk menneske som alle menneskene rundt deg! og at det du sier viser meg det! hvis du hadde vært en egoist hadde du ikke brydd deg om hvordan din mor hadde det så lenge DU fikk den hjelpen du følte du trengte. Men når du klarer å sette andres behov foran dine egne så viser det at du er et fantastisk menneske.

For dine barn er du svaret på alt! De ser på deg som tryggheten i livet deres og du er vakker på alle måter for dem og alle andre som er glad i deg.

Det her ble kanskje litt klomsete.. Men ikke glem at du er din største kritiker!

Ta vare på deg selv

klem

Pam

Skrevet

Hold ut.Vet det er lettere sagt enn gjort.

Men det er som Nemi sier.Det går opp igjen.

Dette er sykdommen,og ikke deg.Det er krefter du ikke kan styre,du må svømme deg igjennom mens det står på.

Grip fatt i en tankeom at du vet det snur.

Jeg håper du ikke får en lang periode nå.Det er utrolig knalltøft.

Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...