AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #21 Del Skrevet 6. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Da svare du jo på ditt eget spørsmål, så hva er egentlig problemet? Anonymkode: 08b66...ae6 Jeg svarte på om de fleste hadde skiftet? Det kan jeg ikke se. Anonymkode: 9ac49...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #22 Del Skrevet 6. november 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg svarte på om de fleste hadde skiftet? Det kan jeg ikke se. De som har behov for å bruke bilen hver dag, også om det skulle komme et overraskende snøfall, har naturligvis skiftet. De som ikke har behov for det, og som i likhet med deg kan skifte "når som helst", kjører neppe rundt med piggdekk på "knusktørr vei". Så "de fleste" blir jo ert relativt begrep - man kjører etter forhold og bytter ved behov. Så jo - med bittelitt logisk tenkning har du besvart ditt eget spørsmål. Anonymkode: 08b66...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå