AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #1 Del Skrevet 27. september 2019 Dere som har fått en rosebukett, evt vil ha en, hva kan man gjøre med visne roser? Aldri i verden om jeg vil henge dem opp, men noe må jo kunne gjøres. Lage noe etc? Anonymkode: 83633...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Del Skrevet 27. september 2019 Kaster de i søppla, Anonymkode: 493a4...8c1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #3 Del Skrevet 27. september 2019 Du kan forsøke å lage rosevann eller rosegele. Men da må du nok ta dem før de er helt dau. Anonymkode: 06bfa...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #4 Del Skrevet 27. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kaster de i søppla, Anonymkode: 493a4...8c1 Jo, men nå tenkte jeg på når man ikke vil kaste dem 😄 Anonymkode: 83633...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #5 Del Skrevet 27. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan forsøke å lage rosevann eller rosegele. Men da må du nok ta dem før de er helt dau. Anonymkode: 06bfa...544 Litt seint ute der.. 🤔 prøvde å lete på nett, men jeg er en dårlig detektiv.. Anonymkode: 83633...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #6 Del Skrevet 27. september 2019 Om de ikke er helt døde er det noen tips her: https://www.organicauthority.com/live-grow/10-fun-ways-to-repurpose-a-bouquet-of-almost-dead-flowers Anonymkode: 9d878...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #7 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg slenger de i komposten. Anonymkode: b4d0d...505 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #8 Del Skrevet 27. september 2019 Denne?I 2. Body Scrub If you'd like to feel pampered on the regular, I suggest you make a rose body scrub and watch the benefits of roses transform dull skin to soft, touchable skin. For this recipe, I used coconut and sunflower oil, finely ground sea salt, rose water, and dried roses before adding rose essential oil. Om du har essensiell roseolje eller hvadetnåheter, og rosevann i huset Kan det jo være en ide. Roseessens og rosevann har jeg sett i innvandrerforretninger, så det kan jo være du finner noe i hyllene der du bor. Anonymkode: 6ee28...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #9 Del Skrevet 27. september 2019 Ville ha putta de i en bilderamme fra moebe. 😍 Anonymkode: e3ac3...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #10 Del Skrevet 27. september 2019 Roser fra Afrika er i hvert fall full av sprøytemidler - ettersom rosene ikke er laget for å spises, så sprøytes de til overmål for å unngår skadedyr. Bruk økologiske roser hvis du skal lage krem eller noe slikt av de. Anonymkode: 3c7cd...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #11 Del Skrevet 28. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan forsøke å lage rosevann eller rosegele. Men da må du nok ta dem før de er helt dau. Anonymkode: 06bfa...544 IKKE lag rosevann eller rosegelé av sprøytede roser fra butikken. Anonymkode: 7cbb2...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå