ms.sofie Skrevet 3. september 2002 #1 Del Skrevet 3. september 2002 bare lurte !! :D jeg har ett. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 4. september 2002 #2 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har en + en på vei. Cobra 17+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 4. september 2002 #3 Del Skrevet 4. september 2002 Ja. Jeg har 2. En gutt på 5 år og ei jente på snart 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 4. september 2002 #4 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har enliten gutt på 4 år, og så har jeg planer om å bli gravid igjen neste høst :D Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 4. september 2002 #5 Del Skrevet 4. september 2002 Ingen barn her nei, skal nok vente noen år med det regner jeg med :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 4. september 2002 #6 Del Skrevet 4. september 2002 Har ingen enda, men håper på å få ett snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 4. september 2002 #7 Del Skrevet 4. september 2002 Har heller ingen men jobber som bare det med saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå