Gå til innhold

Jeg sitter her med eggløsning og lurer på hva jeg skal gjøre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med verkende eggløsning og har såå lyst på et barn til, det samme vil mannen..

Jeg er 35 år og har et barn på 2 år..  Vi er gift og har alt på stell.

Men...jeg startet i ny jobb i Juni! En midlertidig stilling som sannsynligvis blir fast fra jul...

Hva hadde du gjort?? 

Anonymkode: f00f6...081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å få barn! Det ville jeg gjort om jeg var deg. Lykke til! ❤

• Liker 15
Skrevet

Ha sex, også minner du sjefen om at Statsminister Solberg ønsker flere barn her i landet, hvis sjefen skulle reagere negativt. 😊 

Anonymkode: 26ddb...fde

• Liker 9
Skrevet

Du trenger ikke si noe før god tid etter jul. 

Anonymkode: 9fc60...c10

• Liker 7
Skrevet

Hoppet til køys med mannen selvsagt! Ingenting å vente med når du er 35 år. 

Anonymkode: dae34...442

• Liker 4
Skrevet

Bli gravid, ta det derfra. 

Anonymkode: 0fff3...470

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sitter her med verkende eggløsning og har såå lyst på et barn til, det samme vil mannen..

Jeg er 35 år og har et barn på 2 år..  Vi er gift og har alt på stell.

Men...jeg startet i ny jobb i Juni! En midlertidig stilling som sannsynligvis blir fast fra jul...

Hva hadde du gjort?? 

Går det greit økonomisk med to  barn hvis jobben ikke blir fast?

Anonymkode: 49919...fd2

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det greit økonomisk med to  barn hvis jobben ikke blir fast?

Anonymkode: 49919...fd2

Ja, mannen tjener godt, vi har lite lån.

Men det er ikke helt bra for min cv å gå ledig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ts her.

Testet positivt i dag. Så det holdt med den ene gangen i køya ;)

Nå må jeg bare finne ut av med jobb

• Liker 8
Skrevet

Du trenger da ikke å si noe om graviditeten på jobb, før langt etter jul. 

Anonymkode: d0cec...27c

• Liker 4
Skrevet

Fantastisk. Så heldig du er som klaffet med en gang😊 familie først! Så jobb. Lykke til😊

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Betta123 skrev:

Fantastisk. Så heldig du er som klaffet med en gang😊 familie først! Så jobb. Lykke til😊

Tusen hjertlig takk, vi får håpe spira klamrer seg fast nå da:)

klaffet på første forsøk med 1 mann også. 

• Liker 1
Skrevet
På 27.9.2019 den 19.30, AnonymBruker skrev:

La oss si at du ble gravid nå. Da er det enda flere uker, om ikke måneder før det er synlig.

Du har ikke opplysningsplikt til arbeidsgiver så snart du er gravid. Du tier selvsagt fram til jobben evt er sikret. Du sier heller ikke på intervjuer om du er gravid eller ei (de har heller ikke lov til å spørre)

Men, jeg ville derimot kanskje ha venta til den faste stillingen var i boks. Kjedelig om du går inn i julemåneden gravid uten jobb.

Anonymkode: 08086...732

• Liker 3
Skrevet

Er vel lov å være/bli gravid og ha jobb, vel? Kan noen opplyse meg om reglene..? Jeg er jobbsøker og har lyst på barn nr. 2..

Gratulerer så mye, Ts! 😊 Håper det ordner seg med jobben. 

Anonymkode: 96676...d6a

Skrevet

Du kan starte nå, det er ikke sikkert du blir gravid før jul en gang. Ingen blir glade for at en nyansatt blir gravid med en gang for å si det sånn, men de kan ikke gjøre noe med det. Samboeren min jobber i et mannsdominert yrke, de ansatte en kvinne som ble raskt gravid og de la planer om å få henne til å slutte "frivillig" fordi alle mennene ble helt ville og forsto ikke hvordan hun kunne få fortsette med jobben når hun gjorde slikt. Så noen kan møte motstand men det er ikke lov å prøve å få deg fjernt eller noe i den duren. 

Anonymkode: 08038...c23

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan starte nå, det er ikke sikkert du blir gravid før jul en gang. Ingen blir glade for at en nyansatt blir gravid med en gang for å si det sånn, men de kan ikke gjøre noe med det. Samboeren min jobber i et mannsdominert yrke, de ansatte en kvinne som ble raskt gravid og de la planer om å få henne til å slutte "frivillig" fordi alle mennene ble helt ville og forsto ikke hvordan hun kunne få fortsette med jobben når hun gjorde slikt. Så noen kan møte motstand men det er ikke lov å prøve å få deg fjernt eller noe i den duren. 

Anonymkode: 08038...c23

Vanskelig å lese?

Anonymkode: 396f2...01b

• 1 måned senere...
Skrevet

Da er jeg 12 uker på vei, ikke sagt noe på jobb enda. Tror ikke de aner noe som helst. Tenkte å si noe i januar. 

Dessverre ble det ikke fast jobb på meg, sykt irriterende siden jeg ble lovet det gang på gang....senest for 2 uker siden. 

Men fikk ihvertfall forlengelse frem til sommeren slik at jeg har rett til foreldrepenger. 

Likevel er det surt å ikke ha noe å gå tilbake  til... men men, da kan jeg ihvertfall kose meg med lang perm. 

• Liker 2
Skrevet
På 9.12.2019 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Da er jeg 12 uker på vei, ikke sagt noe på jobb enda. Tror ikke de aner noe som helst. Tenkte å si noe i januar. 

Dessverre ble det ikke fast jobb på meg, sykt irriterende siden jeg ble lovet det gang på gang....senest for 2 uker siden. 

Men fikk ihvertfall forlengelse frem til sommeren slik at jeg har rett til foreldrepenger. 

Likevel er det surt å ikke ha noe å gå tilbake  til... men men, da kan jeg ihvertfall kose meg med lang perm. 

Du vet i det minste at det ikke er graviditeten som er skyld i at du ikke fikk fast jobb.

Godt du har jobb til sommeren. Lykke til videre med graviditeten😊

Anonymkode: 5fcbf...d77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...