Gå til innhold

Grey’s Anatomy sesong 16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så fryktelig lyst til å se sesong 16 av Grey’s samtidig som den sendes i USA, men vises visst på fredager på Tv2 Sumo her i Norge. I følge dem dukker den ikke opp på lineær TV før i januar 2020... Synes det blir så dyrt med alle disse strømmetjenestene man skal ha, så har noen gode råd til meg? Håper noen er i samme båt! Elsker den serien ❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Flynn skrev:

Jeg har så fryktelig lyst til å se sesong 16 av Grey’s samtidig som den sendes i USA, men vises visst på fredager på Tv2 Sumo her i Norge. I følge dem dukker den ikke opp på lineær TV før i januar 2020... Synes det blir så dyrt med alle disse strømmetjenestene man skal ha, så har noen gode råd til meg? Håper noen er i samme båt! Elsker den serien ❤️

Jeg har en sumo man kan være 4stk på. 

Du kan få låne min om du lover å ikke gi den videre

Anonymkode: 5e8ab...6d5

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en sumo man kan være 4stk på. 

Du kan få låne min om du lover å ikke gi den videre

Anonymkode: 5e8ab...6d5

Åh, veldig gjerne, det er utrolig snilt av deg 😍 Fikk 1 mnd for 29 kr, men serien varer jo lengre enn kun 1mnd, på den tiden får jeg bare sett 4 episoder. Så hvis jeg kan låne din er du en engel 😇

• 3 måneder senere...
Skrevet

Har Greys begynt på TV2 igjen? 

Anonymkode: dcd5a...f7f

Skrevet
På 28.9.2019 den 15.55, Flynn skrev:

Åh, veldig gjerne, det er utrolig snilt av deg 😍 Fikk 1 mnd for 29 kr, men serien varer jo lengre enn kun 1mnd, på den tiden får jeg bare sett 4 episoder. Så hvis jeg kan låne din er du en engel 😇

Flynn jeg så ikke denne, ønsker du enda å låne den? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...