Flynn Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Jeg har så fryktelig lyst til å se sesong 16 av Grey’s samtidig som den sendes i USA, men vises visst på fredager på Tv2 Sumo her i Norge. I følge dem dukker den ikke opp på lineær TV før i januar 2020... Synes det blir så dyrt med alle disse strømmetjenestene man skal ha, så har noen gode råd til meg? Håper noen er i samme båt! Elsker den serien ❤️
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 12 timer siden, Flynn skrev: Jeg har så fryktelig lyst til å se sesong 16 av Grey’s samtidig som den sendes i USA, men vises visst på fredager på Tv2 Sumo her i Norge. I følge dem dukker den ikke opp på lineær TV før i januar 2020... Synes det blir så dyrt med alle disse strømmetjenestene man skal ha, så har noen gode råd til meg? Håper noen er i samme båt! Elsker den serien ❤️ Jeg har en sumo man kan være 4stk på. Du kan få låne min om du lover å ikke gi den videre Anonymkode: 5e8ab...6d5 1
Flynn Skrevet 28. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en sumo man kan være 4stk på. Du kan få låne min om du lover å ikke gi den videre Anonymkode: 5e8ab...6d5 Åh, veldig gjerne, det er utrolig snilt av deg 😍 Fikk 1 mnd for 29 kr, men serien varer jo lengre enn kun 1mnd, på den tiden får jeg bare sett 4 episoder. Så hvis jeg kan låne din er du en engel 😇
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 Har Greys begynt på TV2 igjen? Anonymkode: dcd5a...f7f
Elhaym Skrevet 16. januar 2020 #5 Skrevet 16. januar 2020 På 28.9.2019 den 15.55, Flynn skrev: Åh, veldig gjerne, det er utrolig snilt av deg 😍 Fikk 1 mnd for 29 kr, men serien varer jo lengre enn kun 1mnd, på den tiden får jeg bare sett 4 episoder. Så hvis jeg kan låne din er du en engel 😇 Flynn jeg så ikke denne, ønsker du enda å låne den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå