tommeline Skrevet 7. november 2005 #1641 Del Skrevet 7. november 2005 For en fin gravid-mage! Ingen tvil når man ser den i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 7. november 2005 #1642 Del Skrevet 7. november 2005 Hei Orkis! så søt mage du har fått deg. Ble rørt av det jeg faktisk! Også så søt liten undikk du har! Og kjempe søte klær du har bestilt fra hm. Det er så mange søte babisklær!! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. november 2005 #1643 Del Skrevet 7. november 2005 Kjempefin mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. november 2005 #1644 Del Skrevet 7. november 2005 Nå sitter jeg her på overtid på jobb og er sliten av å ha alt for mye å gjøre. Og når jeg nå ser den fine gravidemagen din blir jeg helt Den var fantastisk flott og jeg skjønner virkelig hvor masse jeg gleder meg til det blir min tur Må være en fantastisk følelese å vite at innder ligger lille Jacob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. november 2005 #1645 Del Skrevet 7. november 2005 Oj,Jackob har blitt stor siden sist da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. november 2005 #1646 Del Skrevet 7. november 2005 Fiiiiine magen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 7. november 2005 #1647 Del Skrevet 7. november 2005 Tenk at det bor en liten Jakob inni den kulen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2005 #1648 Del Skrevet 7. november 2005 Såååå fiiiiiiiiiin mage!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2005 #1649 Del Skrevet 7. november 2005 Se nå ja. Nå har jammen gravidemagen kommet! Og 7 kilo etter 20 uker er jo slettes ikke så galt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. november 2005 Forfatter #1650 Del Skrevet 7. november 2005 Sånn blir en stakkars hormonell gravid når hun kommer inn i dagboken sin og finner så mange koselig mage-komplimenter... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. november 2005 #1651 Del Skrevet 7. november 2005 Skikkelig herlig mage altså! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. november 2005 #1652 Del Skrevet 7. november 2005 For en fin gravidmage! Må si den har vokst siden sist ja. Og inni der ligger lille prinsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 8. november 2005 #1653 Del Skrevet 8. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1654 Del Skrevet 8. november 2005 Hei hopp... ...bare innom for å ønske alle en god tirsdag! Skal til jordmor nå kl. 11, og videre på shopping med svigerinnen min...og så skal jeg på middag med gamle kolleger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 8. november 2005 #1655 Del Skrevet 8. november 2005 Nå vises det godt at det er en graveditetsmage du har........... Sukk.......... Blir spennende å høre hva jordmoren sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. november 2005 #1656 Del Skrevet 8. november 2005 Lykke til hos jordmoren! Og ha en super tirsdag Orkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. november 2005 #1657 Del Skrevet 8. november 2005 Lykke til hos jordmor ja! Og kos deg med shopping og middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1658 Del Skrevet 8. november 2005 Raskt innom igjen... Har hatt en travel dag, men tenkte nå jeg kunne stikke innom med målene fra dagens jordmorkontroll! Alt er vel med lille gullet, selv om han allerede nå viser tendenser til å være en liten rakker, for det var ikke bare bare å måle fosterlyden. Hver gang jordmor fant den, fant Jacob ut at han ville leke og "stakk av" for å legge seg et annet sted! Ellers har jeg meldt oss på et svangerskapskurs, og i tillegg blir det sendt henvisning om ekstra samtale med fødselsangst-teamet på sykehuset, slik at jeg rett over jul vil få en omvisning på fødeavdelingen, ekstra informasjon samt at det vil noteres i min journal hva jeg ønsker og ikke når DAGEN kommer... Blir litt betrygget av det altså! Jordmor ville også hjelpe meg med å formulere et brev til føden der det også står litt om mine tanker og ønsker! Nu vel, dagens tall: BT: 120/80 Vekt: 77.5 kg Hb: 12.3 Urin: Negativ Ødem: - Leie: - Fosterlyd: 145 SF: 17.5 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #1659 Del Skrevet 8. november 2005 Kjære Orkis, kan du forklare aller forkortelsene for en som ikke har så peil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1660 Del Skrevet 8. november 2005 Kjære Orkis, kan du forklare aller forkortelsene for en som ikke har så peil? ← Hb er jo blod... BT = blodtrykk SF= symfyse fundus-mål = størrelsen på livmoren, eller angir hvor langt opp den strekker seg fra skambeinet Ble du litt klokere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå