Gjest Principessa Skrevet 4. november 2005 #1561 Del Skrevet 4. november 2005 Izaria og IdaH - den store runde kulen til høyre er hodet...de to små rundingene er knærne. Tenk deg at du ser en sammenkrøket baby ovenfra! Og de to strekene på de siste bildet, det er armene! Hjalp det litt? ← *ruller opp på siden og studerer bildene en gang til* Jo, nå skjønner jeg det litt bedre. Men kan jo nesten ikke vente med å se han ute av magen din. Tiden går fort vet du. Plutselig er Jacob 18 år og har den ene nye kjæresten etter den andre på døra! ...til han finner lille frøken R (datter av Peony) og gifter seg med henne en junidag i 2031. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. november 2005 #1562 Del Skrevet 4. november 2005 Tuuusen takk for titten *ruller opp på siden og studerer bildene en gang til* Jo, nå skjønner jeg det litt bedre. Men kan jo nesten ikke vente med å se han ute av magen din. Tiden går fort vet du. Plutselig er Jacob 18 år og har den ene nye kjæresten etter den andre på døra! ...til han finner lille frøken R (datter av Peony) og gifter seg med henne en junidag i 2031. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1563 Del Skrevet 4. november 2005 *ruller opp på siden og studerer bildene en gang til* Jo, nå skjønner jeg det litt bedre. Men kan jo nesten ikke vente med å se han ute av magen din. Tiden går fort vet du. Plutselig er Jacob 18 år og har den ene nye kjæresten etter den andre på døra! ...til han finner lille frøken R (datter av Peony) og gifter seg med henne en junidag i 2031. ← Mener du jeg får en jentefut?!?? *s* Jaja, vi får nå se. Min skrekk er jo å få en "øgle" til barn! At det blir sånn "joda, dette var jo ikke noe særlig, men vi er nå like glad i h*n fordet"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. november 2005 #1564 Del Skrevet 4. november 2005 ha en superhelg med begge GUTTA dine! en på utsiden og en innei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. november 2005 #1565 Del Skrevet 4. november 2005 begge kan jo være inni hvis de vil.... Nei, den var litt stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1566 Del Skrevet 4. november 2005 begge kan jo være inni hvis de vil.... Nei, den var litt stygg! ← Hva ER det du insinuerer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 4. november 2005 #1567 Del Skrevet 4. november 2005 Så det blir en liten Jacob.... såååå fiiiint navn. Det må være en helt utrolig opplevelse å se Lille Noen for første gang........... Endelig vite hvordan han ser ut........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. november 2005 #1568 Del Skrevet 4. november 2005 vel.. han på utsiden kan vel ikke være helt inni... men jackob og junior kan.. ...nei nå var jeg stygg her--- fyda ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1569 Del Skrevet 4. november 2005 Så det blir en liten Jacob.... såååå fiiiint navn. Det må være en helt utrolig opplevelse å se Lille Noen for første gang........... Endelig vite hvordan han ser ut........ ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1570 Del Skrevet 4. november 2005 vel.. han på utsiden kan vel ikke være helt inni... men jackob og junior kan.. ...nei nå var jeg stygg her--- fyda ida ← Det var da voldsomt så grove dere skulle være i kveld da! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. november 2005 #1571 Del Skrevet 4. november 2005 litt vin gjør gjerne det med folk vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 #1572 Del Skrevet 4. november 2005 Jacob er forresten et kjempefint navn! Skjønner godt at dere "faller ned" på det! Og ellers er fredagsstemningen på plass her ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. november 2005 #1573 Del Skrevet 4. november 2005 og hadde det ikke vært for at jeg skulle jobbe i morgen så ahddde jeg hat t det enda mer moro jeg.. ...men når jeg faktisk endelig har fått tilegg i lønna mi pga av "ansvarstilegg".. må jeg nesten være litt ansvarlig og,, og holde meg til et begrenset antall enheter med drikke. Nydlig gutte body du hadde kjøpt deg i stad også!¨ Det har jeg nok glemt å kommentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #1574 Del Skrevet 4. november 2005 Så gøy vi har det her i dag då!! Hihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. november 2005 #1575 Del Skrevet 4. november 2005 fredager er alltid moro vet du veslo Spesielt når orkideen har vært på ul og fått vite at hun har en nydlig liten jacob i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #1576 Del Skrevet 4. november 2005 Kjempefint navn, Orkis! Og for noen skjønne bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 4. november 2005 #1577 Del Skrevet 4. november 2005 Jacob er superflott! Men han får holde seg på matta til Peony Jr. er klar for en romanse, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 4. november 2005 #1578 Del Skrevet 4. november 2005 Kjære Orkidèen Gratulerer så mye med lykkelig gjennomført UL. Jeg sitter her med klump i halsen etter å ha sett de fantastiske bildene, og tenker at alt har blitt litt mer virkelig for dere to foreldre i dag Kjempefint navn dere har valgt! Og så vil jeg bare si at jeg synes det er utrolig koselig å følge med her i dagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. november 2005 #1579 Del Skrevet 5. november 2005 Hei Orkideen og Jacob! Var ikke meningen å gjøre denne siden såpass grov, men det var IdaH som fortsatte...og hun drakk! Det gjorde ikke jeg.. Ellers så fortalte jeg jo mannen min om lille Jacob i går kveld, og i og med at det er et av navnene vi har "skrevet opp på listen" og liker veldig godt sa han "Ja, men vi kan jo også bruke det navnet selvom kg-venninnen din sin sønn også skal hete det da" Rare mannen! Ønsker deg en fiiin lørdag. Glad i deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. november 2005 #1580 Del Skrevet 5. november 2005 Var ikke meningen å gjøre denne siden såpass grov, men det var IdaH som fortsatte...og hun drakk! Det gjorde ikke jeg.. ← Bare skyld på meg du Ha en flott lørdag alle 3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå