-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1541 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg vet det! Så derfor inviterer jeg alle på kakefest i dagboka mi for å feire Orkidéen og lille Jacob! ← Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1542 Del Skrevet 4. november 2005 Tuuuuusen takk for herlige gratulasjoner! Her er forresten lille prinsens første, ordentlige gutteplagg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. november 2005 #1543 Del Skrevet 4. november 2005 GRATULERER MED PRINSEN Kjempe søt body,og så med en liten prins på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1544 Del Skrevet 4. november 2005 Også glemte jeg jo helt å oppdatere for ny uke i går... Holder altså en knapp på min egen termin! Jeg VET jo at jeg ikke kan ha blitt befruktet før 7. eller 8. juli...men det er visst vanlig å settes litt frem ja, med gutt, ettersom gutter ofte er litt større enn jenter!!! Her er forøvrig Jacob´s mål fra undersøkelsen i dag: BDP - Hode: 50 MAD - Mage: 44 FEMUR - Lårbein: 31 ...og oppdateringen: Fra 19 uker og 0 dager til 19 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 250 g CRL: 15 cm Full lengde: 21,5 cm Fosteret er i begynnelsen av denne uken 17 uker gammelt. Et fettlag begynner så smått å legges under huden. Det vil hjelpe barnet å opprettholde riktig kroppstemperatur etter fødselen. Lanugohårene dekker nesten hele kroppen nå. Hos jenter dannes eggceller til den store gullmedaljen under svangerskapet, og er på ett tidspunkt i millionklassen. I motsetning til guttene, fødes jenter med alle kjønnsceller de noen gang vil ha. Innen fødselen vil antallet eggceller minke dramatisk. Hos gutter dannes testiklene i bukhulen (det samme gjelder jentenes eggstokker), og vil først synke ned i pungen nærmere fødselen. Hos enkelte guttebarn skjer ikke dette før etter at de er født, men så å si alle guttebarn har testiklene i pungen innen ettårsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1545 Del Skrevet 4. november 2005 GRATULERER MED PRINSEN Kjempe søt body,og så med en liten prins på da ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 #1546 Del Skrevet 4. november 2005 For en søt liten body! Smelt... Lurt å stole på din egen termin, det er jo du som vet når det kan ha skjedd... Fikk dere med dere noen fine UL-bilder da? Får vi se...? Spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1547 Del Skrevet 4. november 2005 For en søt liten body! Smelt... Lurt å stole på din egen termin, det er jo du som vet når det kan ha skjedd... Fikk dere med dere noen fine UL-bilder da? Får vi se...? Spent!!! ← Ja, altså...jeg bodde jo i Oslo hele juni og frem til 4. juli...så var vi i Kr.sand en uke, med besøk halve tiden...og pga. veeeeldig lytte vegger ble det ikke noe. Men når gjesten var dratt ble det litt moro 7. eller 8. juli (samtidig som antatt EL og med kondom av alle ting...)! Så dro vi på hytta, og der var også tante og onkel, sammen med mine foreldre, og det ble ingenting på ytterligere to uker! Snakk om sølibatsommer! Men altså, det KAN ikke ha skjedd før 7. juli! Fikk en god del bilder, men de er litt uklare pga. all aktiviteten! Og når han endelig ville ligge stille så la han seg i akk den samme stillingen! :grine2: Men jeg skal scanne nå og legge ut det som er noe å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 #1548 Del Skrevet 4. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. november 2005 #1549 Del Skrevet 4. november 2005 Men jeg skal scanne nå og legge ut det som er noe å se! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. november 2005 #1550 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Hei kjære V...Orkideen! Dette er så rørende å lese, du er så flink til å skrive også. Jeg sitter med tårer i øynene mens jeg skriver dette. Dette MÅ jo bare være titusen ganger større enn å gifte seg (hvor dum kan jeg bli??). GRATULERER med lille prinsen i magen ! Fantastisk. Jeg som var så sikker på at det var jente..ja,ja Jacob (elle noe) er velkommen han også!! SUKK!! GRATULERER ENDA EN GANG! MAMMA! Hva sa foreldrene dine om lille guttebabyen i magen din? Endret 4. november 2005 av Izaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1551 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Ok, her kommer det to bilder... Nr. 1 Her ser dere Jacob litt ovenfra på en måte, på langs...med en tydelig navlestreng mellom beina! Nr. 2 Fortsatt i en noe ovenfra vinkel, men litt mer profil. Armene i nesten sånn beskyttende sovestilling, og de to kulene er hans samlede knær! Som sagt ikke så klare bilder ettersom lillegutt var svært aktiv, men det er nå lille gullet da! Endret 4. november 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. november 2005 #1552 Del Skrevet 4. november 2005 ååhhh! så moro!! så herlig lesning dette her... og nei da.. du gjør meg ikke mer babysyk nei.,, ikke i det hele tatt!! GRATULERER SÅ MYE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 4. november 2005 #1553 Del Skrevet 4. november 2005 Det er helt fantastisk! Ble så glad når jeg fikk meldingen din om at alt var bra med den lille, men det er jo bare herlig å få lese hele historien her. Tenk, da - en liten prins! Er det nå helt bestemt at han skal hete Jacob, eller er det bare "the working title"? GRATULERER MED PRINSEN! Men du - da må jo jeg få jente, da! Siden de skal bli kjærester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 #1554 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Jeg får bare opp det første bildet jeg! Men ser tydelig lille Jacob! Regner med at det blir navnet hans? Så fin han er... Helt utrolig at det går an å se inn i sin egen mage! :grine2: Gleder meg sånn til det er min tur til å dra på UL! Sorry, nå fikk jeg opp begge! Så gøy å se!!!! Endret 4. november 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. november 2005 #1555 Del Skrevet 4. november 2005 Se så fiiiin han er!!! (selvom jeg ikke helt vet hva som er hva..) Jacob... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. november 2005 #1556 Del Skrevet 4. november 2005 var i allefall et eller annet søt lite noen der inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. november 2005 #1557 Del Skrevet 4. november 2005 Gratulerer Orkis! Og tusen takk for at vi fikk se bilde! Kjempespennende! Ha en fin kveld med mannen og SØNNEN din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1558 Del Skrevet 4. november 2005 Må bare svare dere alle tror jeg, det ble overveldende mange innlegg her! Men altså...jeg har ikke rukket å snakke med mamma og pappa, men mannen har gjort det, og alle synes det er stas! Og ja, det blir 99% sikkert Jacob han skal hete - det er liksom han det nå, føler ikke noe for noen andre guttenavn slik som jeg gjør med Jacob - han har jo liksom hett det en stund enda vi ikke visste! Alt for magefølelsen og det mentale altså! Dessuten er det helt klart det navnet som utmerker seg i enighet mellom oss to, og det er et navn som ingen rundt oss har, slik at han blir litt unik!!! Synes Jacob er et fantastisk flott navn vi! Ellers vet de fleste om graviditeten, og alle hjerter gleder seg! Izaria og IdaH - den store runde kulen til høyre er hodet...de to små rundingene er knærne. Tenk deg at du ser en sammenkrøket baby ovenfra! Og de to strekene på de siste bildet, det er armene! Hjalp det litt? Takk takk takk for fine ord, gratulasjoner og det at dere bare er til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1559 Del Skrevet 4. november 2005 Gratulerer Orkis! Og tusen takk for at vi fikk se bilde! Kjempespennende! Ha en fin kveld med mannen og SØNNEN din! ← Åh, jah... Tenk, jeg har en 20 uker gammel sønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. november 2005 #1560 Del Skrevet 4. november 2005 Så gøy å få se bilder!! Og kjempenydelig prinsebody til lille Jakob! (er det helt slutt på å kalle ham Lille Noen nå eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå