Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:  :ler:  :ler:

Gleder meg til å se resultatet av den. Lurer på om den sier det som er riktig?  :babygutt:

Og resultatet ble....SVART!!!

...og svart skal visstnok bety...

:babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:Gratulerer med jobb :hoppe:

Så deilig da, før jul og samt litt ekstra penger tjent før fødsel :sjarmor: Blir det å gå bra med både studier og jobb da?

Nå er jeg skikkelig spent til i morgen altså :hoppe::danse: Det å dra på ultralyd er jo en av de store milepælene i graviditeten.

Men du - jeg ble skikkelig nysgjerrig her: Hva er plumbotesten??? :klø:

:tommelsmil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:Gratulerer med jobb :hoppe:

Så deilig da, før jul og samt litt ekstra penger tjent før fødsel :sjarmor: Blir det å gå bra med både studier og jobb da?

Nå er jeg skikkelig spent til i morgen altså :hoppe:  :danse: Det å dra på ultralyd er jo en av de store milepælene i graviditeten.

Men du - jeg ble skikkelig nysgjerrig her: Hva er plumbotesten??? :klø:

:tommelsmil:

Jada, det går nok bra med studier og jobb!

Fikk akkurat et brev jeg ikke ble så glad for da...der det står at jeg ikke har fått godkjent et eksamenskrav for å ta eksamen. Men jeg skjønner det ikke, for jeg bestod jo portprøven i september - så jeg ble litt rådvill og desperat her! :tristbla:

Plumbotesten er en artig sak - men tiss på en kopp og ta blandingen UTE - det STINKER!!! :kvalm:

Ta morgenurin/urin i et beger og tilsett to spise skjeer med plumbo - rør rundt og la stå i 30 minutter! Har du muligjet til å blande ute, gjør gjerne det, for det stinker!!!

Se på fargen etter 30 minutter:

Svart, brun eller rød = gutt

Blå eller grønn = jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Grattis med jobb! Kommer godt med det ja!

Skulle fått betalt når man er hjemme og ikke har tid til å jobbe syns jeg :ler:

Oioioi! Er det UL imorgen?!?! Hohoi så spennende da!!!

Lykke-lykke til du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj! Ikke noe for meg i hvert fall!

Så plumbotesten sa gutt den ja!

Det blir fryktelig spennende i morgen altså!!!!

Men jeg tror fullt og fast på :babyjente: til det motsatte er bevist!

Lov å oppdatere så fort du kan da snuppa! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

LYKKE TIL på ultralyd i morgen! Det blir kjempespennende! :grine2:

Du, den menskoppen har jeg lest om før, her på KG! For et par år siden (OK, jeg innrømmer det, jeg har vært her før :ler: ) var det noen som drev intensiv skryting av det de kalte "damebeger " (For et navn!), logget inn som mange forskjellige gjester. Og alle skrev liksom på samme måten, og ingen hadde negative erfaringer med det i det hele tatt. Ganske påfallende. Men senere har jeg lest om flere her på KG som faktisk bruker det og synes det er topp! Om ikke annet må det i alle fall være billig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL på ultralyd i morgen! Det blir kjempespennende!  :grine2:

Du, den menskoppen har jeg lest om før, her på KG! For et par år siden (OK, jeg innrømmer det, jeg har vært her før  :ler: ) var det noen som drev intensiv skryting av det de kalte "damebeger " (For et navn!), logget inn som mange forskjellige gjester. Og alle skrev liksom på samme måten, og ingen hadde negative erfaringer med det i det hele tatt. Ganske påfallende. Men senere har jeg lest om flere her på KG som faktisk bruker det og synes det er topp! Om ikke annet må det i alle fall være billig.  :ler:

Takk for lykkeønskninge! :klem:

Nokså påfallende ja... *kremt*

Og...nu vel, skal vel ikke si noe, jeg har jo ikke prøvd. Men jeg kan altså ikke påstå at det frister meg! :riste::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det altså bare timer igjen til ordinær UL og jeg kjenner spenningen bygge seg opp mer og mer...

Jeg gleder meg masse :hoppe: , men jeg gruer meg også :redd: !!!

Tenk om... :overrasket: Det farer mange tanker rundt i hodet mitt og sommerfuglene har fest i magen! Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gjøre av meg. Får ikke sove, sitter bare her, rastløs som få!

Kjenner masse liv, hver dag - så jeg vet jo at h*n lever! ;) Men er det noe som er galt allikevel? Er det noe med hjerte, mangler det noen bein eller armer?? Noen fingre eller tær skal jeg alltids klare å svelge, det er jo ikke det som betyr noe...men så kommer tankene om Downs, selv om statistikken er på min side...osv. osv. Det er mye hjerteproblemer i mannens familie, selv om dette stort sett ikke er medfødt - de dør bare tidlig av hjerteinfarkt hele hurven... Også har jo svigermor født en gutt med tarmene på utsiden da, og han overlevde ikke :tristbla: ! Riktignok er dette 30 år siden, og medisinen en heeelt annen i dag. Men det er vel bare slike tanker som melder seg rett før man virkelig får vite! :sjenert:

Blir helt tussete her jeg! :eeeh:

Prøver å tenke bare gode tanker, for det er jo sikkert ingenting...men så sniker en dumminge etter den andre seg inn, og kverna går! :roll:

Et lite hjertesukk fra meg i sene nattestimer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da er Peony, Plumbo og meg enige om at det blir en :babygutt: .

Det blir spennede å høre i dag om du får vite kjønnet på UL. Uansett så håper jeg det er en perfekt liten baby som ligger i magen din. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på UL i dag, jeg er sikker på at det ligger en kjernesunn krabat og spreller i magen din (ikke glem å drikke brus først!). Jeg har forresten hørt at man ikke kan se Downs så sent i svangerskapet, men mulig jeg tar feil.

Som du sier, du kjenner liv, og babyen er helt sikkert kjempefrisk og sprudlende, akkurat som sin mor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...