Gjest Principessa Skrevet 3. november 2005 #1441 Del Skrevet 3. november 2005 å ja -ul i morgen! Fy, så utrolig spennende!!! ..nå må jeg løpe til skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. november 2005 #1442 Del Skrevet 3. november 2005 Du, Orkis... Kan jeg få noen av de gravidelinkene dine? Som f.eks. den vektøkningslinken og link til det stedet (som jeg lurer på om det var jeg som fant?) om "tester" for å se hvilket kjønn det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #1443 Del Skrevet 3. november 2005 Ja, når kan vi forvente oppdatering i morgen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 3. november 2005 #1444 Del Skrevet 3. november 2005 Hei! Jeg er helt enig i at sølv er mer enn godt nok! Den eneste grunnen til at jeg var forbanna på kampen var at jeg ikke så en dritt! Første omgang så jeg 16-meteren til Start, andre omgang så jeg et hjørneflagg og en gresstust. Moro med folkefest på stadion, men ikke når flere hundre ikke fikk sett noe av kampen.... Men jeg prøver å komme over denne bitterheten altså Vi måtte forøvrig dra tilbake til Oslo allerede mandag, siden sambo ikke hadde fri lenger. Men snart er det jul, og da skal vi feire hjemme, hver for oss vel og merke. Hvordan blir deres feiring i år da? Så spennende med UL i morra. Gleder meg til å høre resultatet Jeg skal forresten bli tante igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1445 Del Skrevet 3. november 2005 til deg vennen! Utrolig stilig vogn! Akkurat etter minsmak, og veeeldig lekker farge! Tøffe bannere også! Skal du bruke de til noe spesielt? På hjemmesidene eller noe? Kanskje du kanlegge inn UL bilde på høyresiden? ← Jeg SKAL legge inn UL-bilde dersom jeg får noen som er fine eller klare nok! Skal ha den i signaturen min her foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1446 Del Skrevet 3. november 2005 Hei Orkis! Hvilken lykke og høre om Bitteliten!! Sitter og er så utrolig glad på vår kjære Peonys vegne!! :grine2: ---- Fine bandere du har laget da, kreative lille du! Lage til meg også?? ← Ja, jeg har for Peony i hele går, og nå i dag...ja, faktisk i natt også! Magen min var helt skeiv da jeg våknet - lille har visst lagt seg helt over på venstre side, slik at livmoren er stufull på en side og mer slakk på den andre! Jeg kan godt forsøke å lage en banner til deg vettu, bare kom med eventuelle fargeønsker og kanskje et bilde eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1447 Del Skrevet 3. november 2005 TIL ALLE: UL er i morgen kl. 10.30 på sykehuset... Men ettersom vi skal en hel del imorgen, i forb. med oppussing av badet, så vet jeg ikke tid jeg rekker innom igjen! Blir sikkert ikke før utpå ettermiddagen/kvelden dessverre! Men jeg LOVER å komme med rapport så fort jeg kan, og dere skal selvsagt få se bilder dersom jeg får noen å skryte av. Må bare få scannet de! Mulig jeg sender en sms til de av dere jeg har nr til, men jeg vil veldig gjerne rapportere her inne selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1448 Del Skrevet 3. november 2005 Du, Orkis... Kan jeg få noen av de gravidelinkene dine? Som f.eks. den vektøkningslinken og link til det stedet (som jeg lurer på om det var jeg som fant?) om "tester" for å se hvilket kjønn det blir... ← Eh, ja...det var disse linkene! Har de ikke på stående fot her nå, men skal nok klare å rote noen frem til deg i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. november 2005 #1449 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg vil kjempegjerne ha sms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1450 Del Skrevet 3. november 2005 Her er noen, Peony: Kinesisk Fødselskalender (denne skal være mest korrekt) Kjønn? Gutt eller jente? ...jobber med å finne flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1451 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg vil kjempegjerne ha sms! ← Den er grei... Men fikk du meld min i går? Bare så jeg vet at nummer er riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. november 2005 #1452 Del Skrevet 3. november 2005 Den er grei... Men fikk du meld min i går? Bare så jeg vet at nummer er riktig... ← Nei! Sendte du melding i går? :klø: Sender deg en PM, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1453 Del Skrevet 3. november 2005 Nei! Sendte du melding i går? :klø: Sender deg en PM, jeg! ← Ja, måtte jo sende en for å gratulerer så klart... Får sende den nå da, dersom eventuell feil rettes opp! Kanskje derfor du ikke fikk de jeg sendte i sommer heller da... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. november 2005 #1454 Del Skrevet 3. november 2005 Ja, måtte jo sende en for å gratulerer så klart... Får sende den nå da, dersom eventuell feil rettes opp! Kanskje derfor du ikke fikk de jeg sendte i sommer heller da... :klø: ← Du, dette er bisarr - for mens jeg leste det du skrev over, så tikket det inn en melding fra deg - men det står at den ble sendt nå nettopp :klø: Hvilke meldinger var det du sendte i sommer :klø: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1455 Del Skrevet 3. november 2005 Du, dette er bisarr - for mens jeg leste det du skrev over, så tikket det inn en melding fra deg - men det står at den ble sendt nå nettopp :klø: Hvilke meldinger var det du sendte i sommer :klø: :klø: ← Så utrolig merkelig... Da har jeg riktig nummer i allefall...kanskje telefonen din bare er veldig selektiv ovenfor min!?? Skjønner ingenting. Men jeg sendte i allefall mange meldinger mens du var i England når du giftet deg, og mens du var på bryllupsreise ++ Fikk aldri noe svar, men tenkte liksom ikke på det før nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. november 2005 #1456 Del Skrevet 3. november 2005 Så utrolig merkelig... Da har jeg riktig nummer i allefall...kanskje telefonen din bare er veldig selektiv ovenfor min!?? Skjønner ingenting. Men jeg sendte i allefall mange meldinger mens du var i England når du giftet deg, og mens du var på bryllupsreise ++ Fikk aldri noe svar, men tenkte liksom ikke på det før nå! ← Har ikke fått dem, altså! Håper ikke du har gått rundt og trodd at jeg var veldig uhøflig eller noe! Men tror det var flere meldinger som ikke kom frem under bryllupsreisen, men rart at jeg ikke fikk den i går før nå!! Men nå har jeg sagt til telefonen min at den må slutte å tulle med Orkis-sms'er, ellers bytter jeg den ut (på tide uansett...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1457 Del Skrevet 3. november 2005 Har ikke fått dem, altså! Håper ikke du har gått rundt og trodd at jeg var veldig uhøflig eller noe! Men tror det var flere meldinger som ikke kom frem under bryllupsreisen, men rart at jeg ikke fikk den i går før nå!! Men nå har jeg sagt til telefonen min at den må slutte å tulle med Orkis-sms'er, ellers bytter jeg den ut (på tide uansett...) ← Ok, men da er det greit... Skjønner ikke det med den fra i går, men kanskje sentralen ikke klarte å levere, også kom den plutselig frem? :klø: Anyway, godt du har tatt en alvorsprat med telefonen din! Skakke ha slikt tullball! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. november 2005 #1458 Del Skrevet 3. november 2005 Så spennende det høres ut med morgendagen! Gleder meg til å høre om hvordan det går :rosasmil: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1459 Del Skrevet 3. november 2005 Så spennende det høres ut med morgendagen! Gleder meg til å høre om hvordan det går :rosasmil: Lykke til! ← Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #1460 Del Skrevet 3. november 2005 Lykke til på UL i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå