Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med tøff vogn! Den var kjempestilig da! :)

Bannerene var jo kjempefine. Jeg likte best nr. 3 jeg da, men ville gjerne hatt et babybilde på den.

Også søte lille magen din da. Man kunne helt klart se forskjell fra sist gang! :sjarmor: Gøy at du kunne kjenne spark fra utsiden, tenker G kommer til å sitte i evigheter for å prøve å kjenne han også. Og hver gang han tar bort armen, så sparker Lille Noen :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!! :vinke:

Vognen var kjempe tøff. Og det må jo være helt knall at den dyp-delen kan brukes på begge vognene. Blir mye enklere på den måten.

Jeg likte banner nr 2 best jeg :sjenert: . Den var liksom litt kjønnsnøytral. Bare med tanke på at du ikke vet hva du får enda....

Du må ha en kjempe fin dag.

:klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var LaTraviata som ga meg en eminent link: Mal til banner Der står alt du trenger å vite! ;)

Skjønner godt du ikke er så aktiv jeg, selv rekker jeg heller ikke innom alle hver dag...også hvis du blir så babysyk så! :ler:

Men tid er det dere planlegger sistemann da? Uansett er det jo koselig du titter innom, om enn bare en gang i blant! :Nikke:

---

Lagde en banner til jeg... :sjenert:

Blir liksom ikke heeelt fornøyd, men det er artig å leke seg!

post-7814-1130883169_thumb.jpg

Hvet ikke helt enda,men føler at jeg må ha litt tid til og nyte dei to andre først,går jo så fort når dei er små .... :roll:

Men vi snakker om det for tiden,han vil ha to til,menst jeg vil bare ha en til,men vi får se hvordan den neste blir,har hatt både en rolig en og en krevendes en jeg nå så får håpe neste mann er rolig da ;) Kanskje det er håp for å få invilget ønsket sitt om to til ;) Hehe....

Men vi skal gifte oss først og minsta skal ihvertfall bikke 2 år,så kanskje vi prøver til neste jul eller noe :)

Ha en finfin dag :klem:

Ps:kjempe fine bannere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med knalltøff vogn!!!! :blomst:

Tenker lille noen kommer til å kooooose seg i den ja.

Flotte banner du har lagd. Likte den første best tror jeg. Flotte var de alle sammen.

Og så fin mage da :hjerte:

Leter etter mine magebilder jeg, men jeg er ikke helt sikker på hvor dem er. Får lete litt på SnartMamma tror jeg.

Håper du får en fin onsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempetøff vogn!!! :hoppe: Så nå har dere en sånn fin vognpynt i stua dere også?? :sjenert: Gleder meg masse til å høre om ul, trodde egentlig det var i dag du skulle dit, jeg. Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig gøy at alle sammen synes vognen er fin, og at jeg får ros for "prøvebannerene" mine! Det er kjempekoselig altså! :Nikke:

Ellers er dagen i dag bare fantastisk - kun fargelagt av én ting...Peony er gravid!!!

:hoppe:

Jeg er i den 7. himmel jeg!!!

Lille Noen skal få en Bitteliten venn :hjerte: - og Peony og mannen skal endelig bli foreldre!!!

:hjerter_rundt:

:grine:

LYKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Hurra for Peony og Bitteliten! Dagen min ble også mye lysere når jeg så den nye tittelen på dagboka! :grine2:

Syntes banner nr. 3 var veldig fin jeg, med bare sort/hvitt toner. Et vakkert UL-bilde gjør sikkert susen også! Nå er det ikke lenge til fredag! :danse:

Ha en fin dag Orkideen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Hurra for Peony og Bitteliten! Dagen min ble også mye lysere når jeg så den nye tittelen på dagboka! :grine2:

Syntes banner nr. 3 var veldig fin jeg, med bare sort/hvitt toner. Et vakkert UL-bilde gjør sikkert susen også! Nå er det ikke lenge til fredag! :danse:

Ha en fin dag Orkideen! :klem:

Enig med du!

Liker best den i siste i s/h selv... Og tenk, med et UL-bilde blir det sikkert så fiiiint! :hjerte:

:grine: Jeg blir så røøøøørt!

:kyss:

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen meg mange lykkelig kvinner her inne!! Blir helt rørt jeg også...

Om bare noen ville gi litt fruktbarhet til meg.... :sjenert: Venter bare på at tante rød skal komme til bake fra 1års ferie..Kanskje jeg kan ta over din tante Orkis, siden du ikke bruker henne for tiden? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen meg mange lykkelig kvinner her inne!! Blir helt rørt jeg også...

Om bare noen ville gi litt fruktbarhet til meg.... :sjenert: Venter bare på at tante rød skal komme til bake fra 1års ferie..Kanskje jeg kan ta over din tante Orkis, siden du ikke bruker henne for tiden? :ler:

Ja, det kan du....er bare å låne henne, så lenge du vil egentlig - for jeg er ikke spesielt glad i henne i det hele tatt! Så det så!!!

Forøvrig kommer sikkert tante snart, selv tok det meg 1 år å få en liten mens, og 1.5 år før det var heeelt i gjenge igjen...hvilket jo er lenge og ikke så vanlig. Så tante er nok ikke langt unna skal du se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hallo,Orkidèen!

For ei kjempefin vogn du har kjøpt-Grattis! :smilyblomst: Og fargen var jo bare superlekker,jeg er veldig glad i sånne sjøaktige blågrønnfarger. Der kommer nok Lille Noen til å føle seg som en riktig prins(esse), der h*n skal ligge og kikke ut på verden. :)

Kjempefine banner også!

Eneste skumle med å lese dagboka di er at jeg får akutte anfall av skrangling.Ekstrem skrangling.Not good-er jo liksom meninga det skal holde med Pinny et års tid til...får se hvordan dèt går,da.

Nå skal jeg kikke på magebildet ditt, og så skal jeg kose lurvedyret som sitter ved siden av og ser bedende opp på meg. :)

Ha en fortsatt fin onsdag da,Orkis! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Hei og hå!

Så kjempefin farge på vognen! Den så virkelig smart ut. Jeg elsker også blåfarger! Heldige Noen som får ta plass der om ikke altfor lenge!

Du som er litt mer gravid enn meg... Går det an å kjøpe mammakjole allerede når man er 9 uker på vei? Har sett en veldig veldig veldig fin en serru... :sjenert:

hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg gleder meg til jeg også får mage og kan kjøpe vogn og sånt. Nå er det liksom bare absurd... Har "ingen" bevis (bortsett fra masse graviditetssymptomer og uteblitt mens og sånn da) for at det er noe der inne...

KOS DEG med magen og forberedelser!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Orkisen og klapp på magen til Lille Noen!

Har dere bestemt dere for "første-vogna" ennå?

Går og tenker på søskenvogn/søskensete jeg nå... og klarer ikke å bestemme meg for hva som er best! :klø:

Ha en fin kveld og kos deg med magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa

Hei Orkis!

Hvilken lykke og høre om Bitteliten!! Sitter og er så utrolig glad på vår kjære Peonys vegne!! :hoppe::smilorange::danse: :grine2:

----

Fine bandere du har laget da, kreative lille du! Lage til meg også?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg vennen!

Utrolig stilig vogn! Akkurat etter minsmak, og veeeldig lekker farge!

Tøffe bannere også! Skal du bruke de til noe spesielt? På hjemmesidene eller noe?

Kanskje du kanlegge inn UL bilde på høyresiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sånn til å få se UL-bilde! (For vi får vel se?)

Jeg er så megaspent på UL i morgen, altså - når på dagen er det? Når får du oppdatert oss???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...