Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei orkideen.

Du klarte nesten å inspirere meg til å sette i gang med babyhåndarbeid sjøl... Men jeg tror jeg skal vente en måned. Klarer fortsatt ikke helt å tro at alt er bra med knøttet inni der. Men det teppet så kjempefint ut!

Jeg har også fått hodepine denne uka, men jeg er kvalm i tillegg, så da kan det bli både gutt og jente?

I likhet med veslo lurer jeg på når du skal på UL...

Ha en fortsatt fin uke!

Inspirasjon er bra... Du får trå til når du føler det er trygt da vet du! ;) Og teppet er superfint! :Nikke:

Hehe...god sjans for at det er enten eller - gutt eller jente! :grine2:

UL er 4. november som jeg skrev over her...gleder oss stort begge to, og er SÅÅÅ nysgjerrige!

Ha en fin uke du også!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello you!

Bare innom som snarest og takker for at du er så flink til å titte innom meg!

Snille,snille damene!

Håper formen tar seg opp og at du får litt mer energi! Sender over litt jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello you!

Bare innom som snarest og takker for at du er så flink til å titte innom meg!

Snille,snille damene!

Håper formen tar seg opp og at du får litt mer energi! Sender over litt jeg!

Snuppa! :kose: Takk for energi - du er god! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge alderskalkulatoren kan jeg visst forvente å bli 92.8 år...kan leve med det, dersom jeg ikke blir en grønnsak! :Nikke:

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fant den. :tommel:

Skal bli 85.2 jeg. Mannen ble 84 ett eller annet så jeg får vel si meg fornøyd med det. :ler:

Har lagt ut bilde av den blomsten i dagboken min så du får ta deg en tur innom og kikke og se om det er den samme du har.

Ha en fin dag. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest endel av dagboka di, men fikk ikke helt med meg hvor lenge dere prøvde, men det klaffa fort? ;)

Ha en super onsdag & gled deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest endel av dagboka di, men fikk ikke helt med meg hvor lenge dere prøvde, men det klaffa fort?  ;)

Ha en super onsdag & gled deg!  :klem:

Hei du!

:vinke:

Koselig med et nytt ansikt! ;)

Tja, prøvde og prøvde... Jeg ventet igrunnen på MIKE jeg (Mann Ikke Klar Ennå), litt utålmodig. Så hadde vi forsåvidt 2 måneder der vi ble enige om å ta det som det kom, før vi tredje måneden til slutt ble enige om å vente litt til. Bryllup stod foran oss, og jeg måtte forsøke å få jobb etter endte studier i juni. Jeg bodde videre i Oslo så og si hele juni og halve juli, da jeg hadde en del forberedelser som måtte gjøres der inne (vi giftet oss der), og utdrikningslag. Komisk nok endte vi opp med å ha sex én gang den respektive måneden, og det med kondom...og da, i PP3 om du vil, så klaffet det godt! :sjarmor: Og i ettertid er det aller mest komisk å se hvordan mannen har tatt det hele utrolig bra, og enda bedre enn meg - jeg som opprinnelig var pådriveren fikk nok litt kalde føtter ja! :grine2:

Så sånn er nå vår historie, så langt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg teller for harde livet. Det går helt greit å sy uten mønster, men det er så

lett å gjøre feil... (ref i min dagbok). Den er ganske stor den kalenderen så jeg ser at jeg ikke kommer til å bli ferdig med to stk. innen 1. søndag i advent. Men men. De har jo allerede julekalendere og om en eller begge må vente til neste år med den hjemmesydde, så får det bli sånn. Har forresten sydd begge bena, og magen til nissen nå :ler:

Det blir kjempespennende med UL ja (nei Heid: Ikke utdrikningslag :ler: ). Jeg tror ganske så sikkert at det blir en gutt jeg da ;)

Har du forresten snakket med G om det utsyret? (ikke noe kjøpepress altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jane-vennen!

Skjønner godt at det er stress med det mønsteret...men kan det være en trøst at selv om selve grunnmønsteret er tegnet opp på teppet mitt, så må jeg allikevel følge et separat mønster for å se hvilken farge jeg skal bruke og akkurat hvor den skal sys...!? Det tar tid ja, det er helt sikkert, men det er så kjekt å se ettersom det blir ferdig - også er det jo ekstra gøy å ha for ettertiden da! Gutta dine synes sikkert det er gøy med hver sin julekalender som mamma har laget! ;)

Ang. utstyret så må jeg ærlig innrømme at jeg har glemt det litt ut. Vi har hatt så mye annet å bruke våre stakkars kroner på, og nå har det nettopp gått i boks med banken så vi får NYTT BAD!!!

:hoppe:

Det blir større tomt kjøpt opp av kommunen, terrasse, garasje og NYTT BAD!!! :sjarmor: Jubi! Og badet skal vi begynne på i midten av november allerede, hvis alt går etter planen. Da reiser svigermor 3 uker til USA, og vi kan bo der og se til huset hennes, mens vann og alt er stengt av her hjemme! ;) Helt supert!!! (eneste bakdelen er jo mangelen på internett da :sur: )

Er så gira altså - sporer jo helt ut her...men fytti katta å skjønt det skal bli med et nytt bad. Det vi har nå er rett og slett bare grusomt! :kvalm: Lyseblått, orange og rosa...snakk om NASTY fargekombinasjon! :overrasket: Og tapetet er ødelagt, badekaret står løst på stilker, en varmtvannstank henger på veggen og doen synger på siste værset. Jeg HATER det badet...men nå blir det nytt og stilig med fliser og kabler og dusj og nytt vindu og dowlights og det hele! :danse:

Men jeg skal komme tilbake til deg... Regner med at lekegrinden taes i mot med takk uansett!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så spennende og deilig med nytt bad da!!! :tommelsmil:

Kjempekjekt at dere kan gjøre det når svigermor er bortreist også! Ikke bare, bare å pusse opp bad og bo hjemme - da må man i tilfelle ha to...

Også både terrasse og garasje i tillegg da! Dette er jo reine julekvelden :sjarmor: Men ble litt nysgjerrig på større tomt som kommunen kjøper opp? Ekspropierer de den fra naboen eller? Blir den tillagt deres eiendom eller hva mener du? Ikke nysgjerrig jeg nei :sjenert:

Ikke tenk på det med utsyret. Det haster ikke. Hadde bare ikke hørt noe mer og om du IKKE ville ha det så kunne jeg jo lagt det ut for salg på Finn eller noe ;) Men om du skal ha det så kan det godt vente et år for min del... men det er kanskje litt lenge for din del :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Når det gjelder den syingen, så ser jeg at jeg hørtes veldig negativ ut... IKKE meningen altså :rodme: synes det er kjempegøy og jeg er helt hekta! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at dere skal ha nytt bad!! Gleder meg til å høre om hvordan det blir! Håpet er at vi også har nytt bad til spiren kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få gitt deg beskjed jeg - men hold på lekegrinden uansett, ok!?

Ser jeg uttrykket meg litt dumt, men det er altså VI som skal kjøpe tomt av kommunen! Det ligger en liten klatt på siden og bak huset vårt, ca. 80 kvm som en gang var ment til lekeplass, men som samtlige beboere avslo fordi det liksom ligger så innimellom alt. Så kommunen kan ikke bruke det til noe, derfor skal vi få kjøpe stykket for 10 000,- og får da større tomt. Så kjøper vi videre ut en liten ubrukelig klatt fra naboen som liksom henger sammen med dette, og vips - vi får plass til en dobbel garasje!!! :tommel:

Alt dette er et område som allerede ser ut til å tilhøre oss på grunn av en steinrøis og en mur, så det vil ikke endres noe på landskapet sånn sett.

Blir kjempebra! Vi har en garasje nå, men den står slik den står fra 1950 og det har aldri vært gjort noe med den, så den ryker vel i en vinterstorm! :grine2: Ikke tør vi kjøre inn bilen i allefall, og den står i en kjip vinkel bak, så det er vanskelig å kjøre inn og ut. Må bruke litt av nabotomten allerede, uten at det er noe problem. Når vi kjøper tomt fra kommunen får vi inn- og utkjøring rett inn og ut! ;)

Har laget en liten skisse, men må lade batt. i kameraet, så kan du/dere få se! :)

Og ja - det er MORO å brodere!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforsto den tomtebiten litt jeg ja :flau:

Men det hørtes jo helt fantastisk ut da! Kjempekjekt!

Gleder meg til å se skissen. :hoppe:

Det andre haster som sagt ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det klaffet ganske fort da! ;)

Ja.. Jeg og sambo snakket sammen.. Han virker klar for januar..

Før snakket vi om på bryllupsnatten, men jeg føler det er sååå lenge til :ler:

Så det var vel jeg som foreslo det.. :sjarmor:

Håååper bare han ikke blir MIKE i januar, og ikke klar før april..

Men får håpe det beste!

Vi er begge snart 30, så det er jo på tide. :)

Savner sårt en baby,,, eneste som mangler nå føler jeg.

Virker så kos med familie og alt som føler med..

Hvordan er formen forresten? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

Her skjer det saker ja!! Blir skjønt med nytt bad ja! Deilig bad er bare best! Vi har "ødelagt"litt av vårt nå, har satt inn dør til nyrommet på den veggen jeg tenkte å ha stellebord.............en gang kanskje........Men vi har jo en vegg til da som egner seg! Babler jeg nå*plystre*

Er så morsomt når ting ordner seg og man får fikset og ordnet slik man vil ha det!!

Går det bra ellers med deg og lille noen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!! :vinke:

Så hyggelig med nytt bad. Kanskje du er ehldig og har det ferdig til jul...??? :sjenert: . Tenk så deilig da.... Skulle ønske det var meg jeg... Selv om badet mitt er ganske velfungerende og ikke blir pusset opp av våre penger før om 5-10år kanskje. ... Gjøres nok ikke før boretslaget skal pusse opp alle badene i fellesskap...

GRATULERER MED SNART NYTT BAD!!!

(kan ikke akkurat se for meg at den fargekombinasjonen gjør noe bedre for :kvalm: heller...

Jeg ser for meg den garsjen... Og den dagen vannet går så kommer ikke bilen ut. Uff for et mareritt :overrasket::sjokkert: .

Ønsker deg en fortsatt fin ettermiddag kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...