Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

:vinke:

Husker jeg så Kamilla og tyven på kino i min barndom  :)

På fredag skal forresten mannen min til Orkidé-land og holde kurs - dere får ta godt vare på ham!

Skal passe på ham vi! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Orkideen! :klem:

Håper du får en fin uke!

Du er så flink med det teppet altså, kan ikke få sagt det nok ganger!

God mandag vennen! :kyss:

Takk, vennen!

Håper du også har hatt en fin dag! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

hola madre!

Håper dagen din i dag har vært bra!

Si meg, vet dine forlovere og nærmeste venner om lille noen (les: Amelia) nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hola madre!

Håper dagen din i dag har vært bra!

Si meg, vet dine forlovere og nærmeste venner om lille noen (les: Amelia) nå?

Heppsann du!

:vinke:

Dagen er fin den - litt stress og rykk og napp, sprøytestikk og ledninger, men ellers bra! :tommel:

Men mine forlovere og aller nærmeste vet om LN ja, forlovere visste det jo før bryllupet...nå vet også et par andre av de som var i bryllupet og mest hele familien min det - mamma er jo bare såååå STOLT!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Så spennende! Ok, jeg visste ikke at begge forlovere visste det den 20 jeg.. :rodme: Nu vel - lykke er det jo uansett!

Drømte at du fødte i natt! Men fikk ikke med meg hvilken kjønn, men en liten going var det! Har gode vibber på dette vic! :klem:

Men nåler og ledninger?? Hvorfor det? På deg? Litt glemsom om dagen jeg, men jobber du nå, eller er du student og gravid på heltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Ok, jeg visste ikke at begge forlovere visste det den 20 jeg.. :rodme: Nu vel - lykke er det jo uansett!

Drømte at du fødte i natt! Men fikk ikke med meg hvilken kjønn, men en liten going var det! Har gode vibber på dette vic! :klem:

Men nåler og ledninger?? Hvorfor det? På deg? Litt glemsom om dagen jeg, men jobber du nå, eller er du student og gravid på heltid?

Har lagt inn en rapport fra 2. legekontroll i dag - se forrige side... Måtte ta noen blodprøver og et EKG og diverse! Men alt er tilsynelatende bra med meg! ;)

Fødte jeg!?? Ja, det var jo kjekt å høre at det gikk bra da! :) Gruer meg FÆLT!!! :overrasket::tristbla::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med hjertelyd igjen da - er helt enig med legen i at hun nok har det veldig fint der inne! ;)

Håper den hodepinen din snart går over. Med Brage husker jeg den satt i til omtrent den tida jeg var til ordinær UL (uke 16-17). Og da hadde jeg nesten ikke vondt i hodet noe mer før jeg fødte!

Ha en fin kveld og kos deg med (jente)magen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I KNEW IT!!! :sjarmor:

Så gøy med hjertelyd igjen da - er helt enig med legen i at hun nok har det veldig fint der inne! ;)

Ha en fin kveld og kos deg med (jente)magen! :klem:

:roll: Jaaa, sikkert! Tror dere Jacob synes det er noe gøy å bli kalt jente, eller!???

Heidi, back meg opp her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så kos med hjertelyd :hjerter:

Så plaget du er med hodepine da :troest: Tro meg (har vært ille plaget selv med migrene daglig) - ingenting er som å ha vondt i hodet. Hele kroppen blir liksom lammet og humøret deretter :( Men det er kanskje sant som La Traviata sier at den kan gå over snart. Jeg heier for det :klappe::)

Psssst: Du har ikke sjekket ut om det er enkelte symptomer som er jentesymptomer og enkelte som er for gutt?? Jeg har hørt at kraftig kvalme er typisk gutt(fordi man lager da visstnok andre hormoner enn man selv har), kanskje hodepine er jente.....:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så kos med hjertelyd :hjerter:

Så plaget du er med hodepine da :troest: Tro meg (har vært ille plaget selv med migrene daglig) - ingenting er som å ha vondt i hodet. Hele kroppen blir liksom lammet og humøret deretter :( Men det er kanskje sant som La Traviata sier at den kan gå over snart. Jeg heier for det :klappe:  :)

Psssst: Du har ikke sjekket ut om det er enkelte symptomer som er jentesymptomer og enkelte som er for gutt?? Jeg har hørt at kraftig kvalme er typisk gutt(fordi man lager da visstnok andre hormoner enn man selv har), kanskje hodepine er jente.....:tommelsmil:

Faktisk er det visstnok omvendt Leanora - kvalm er jente pga. økte mengder østrogen, mens ingen kvalme er gutt...der har du meg! Det sies også at hodepine er gutt, samt at en hjertefrekvens mellom 120 og 140 ofte viser seg å være gutt, mens 140 - 160 er jente...

Med null kvalme, hodepine og en frekvens så langt mellom 135 - 140 er jo det sterkere indikasjoner for gutt da! ;) Men jeg tror nesten ingenting lenger, selv om magefølelsen min nok heller litt mer i en av retningene! :)

Ellers skal både det at far legger på seg i takt med mor :ler:, at man hungrer etter kjøtt og salt mat, samt drikker mye brus og har en cocacoliker til mann også veie mer for gutt - alt dette er jo noe som gjelder oss!

Det gjenstår UANSETT å se!!!

Fortsetter med å kalle lillingen for Lille NOEN jeg, for det er jo det det er - hverken eller før vi vet noe mer! :Nikke:

LaTraviata - godt å høre at det er håp om at hodepinen går over! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Orkideen!

Skal slutte å mase om kjønn og sånn jeg, inntil videre ;)

Det er jo aldri sånn at alle gutte/jentetegn passer på alle! Som du sier, lille Noen er lille Noen! Men jammen blir det spennende på ultralyden! :hoppe:

Ønsker deg en fin tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppelure!

Godt at legen tok noen ekstra prøver av deg. Greit å få sjekket ut litt når man ikke har vært helt i form. Spent på de stoffskifteprøvene jeg da. Greit å vite verdien på dem uansett egentlig.

Så flink du er med å sy sengeteppe. Og så synes jeg du er sååå heldig som har mønsteret sydd på selve teppe. Fikk julekalendere hvor stoffet var helt hvitt jeg :frustrert: Det er jo så vanseklig.. :sur:

Håper formen din er bedre i dag vennen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Jaaa, sikkert! Tror dere Jacob synes det er noe gøy å bli kalt jente, eller!???

Heidi, back meg opp her!

Stakars Jacob - tenkt å bli kalt for en jente når HAN er en gutt!!! :sjokkert:

Vi får vente og se men jeg må si at dette er ulidelig spennende altså!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stakars Jacob - tenkt å bli kalt for en jente når HAN er en gutt!!! :sjokkert:

Vi får vente og se men jeg må si at dette er ulidelig spennende altså!!! :ler:

:ler:

---

Joda, formen bedre i dag igjen, men jeg er sliten. Spent på blodprøvene jeg også, men legen trodde ikke de ville finne noe - det var bare en rutine han hadde når han hadde gravide pasienter med mine symptomer. Og det føles trygt å følges så godt opp...legen min er en utrolig koselig og flink mann! :)

Jane - det stoffet er vel rutet opp, er det ikke!? Altså, at selve flettingen i stoffet danner små ruter? Da må du telle. Det er mye mer vrient, men takk for at mønsteret ikke er like digert da - en brøkdel av sengeteppet mitt tenker jeg... Men du får det heeelt sikkert til! :Nikke:

Og JA - det blir ulidelig spennende på UL...jeg kan nesten ikke vente. Det høres kanskje sprøtt ut, men jeg føler at det å få vite kjønnet liksom vil knytte oss begge mye mer til babyen før den blir født - da vet vi liksom litt mer om "hvem" som bor inni der! ;)

:hoppe:

tommeline - det er jammen ikke alltid jeg klarer å holde meg oppdatert jeg heller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei orkideen.

Du klarte nesten å inspirere meg til å sette i gang med babyhåndarbeid sjøl... Men jeg tror jeg skal vente en måned. Klarer fortsatt ikke helt å tro at alt er bra med knøttet inni der. Men det teppet så kjempefint ut!

Jeg har også fått hodepine denne uka, men jeg er kvalm i tillegg, så da kan det bli både gutt og jente?

I likhet med veslo lurer jeg på når du skal på UL...

Ha en fortsatt fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...