Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil bare si at her i huset blir det ingen VICTORIA, for det heter nemlig 2(!) av eksene til mannen.

Ingen som blir støtt av det her, vel? :engel:

:ler:

:grine:

beee.gif

:hoho:

Nei, men det er noe med navn til eks´er altså...det funker bare ikke, blir helt feil - uansett hvor fine navnene kan være i enkelte tilfeller! :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du har fått høre hjertelyden :hjerte: -og idag fikk jeg også det. Noe så fantastisk!

Ellers vet du jo at jeg liker mye de samme navnene som deg, og det er så gøy å gruble på. Kommer mest sannsynlig til å bestemme oss og ombestemme oss mange ganger det neste halve året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at du har fått høre hjertelyden :hjerte: -og idag fikk jeg også det. Noe så fantastisk!

Ellers vet du jo at jeg liker mye de samme navnene som deg, og det er så gøy å gruble på. Kommer mest sannsynlig til å bestemme oss og ombestemme oss mange ganger det neste halve året!

Jaaaaaaaaaaaaaa! :hjerter:

Det er oj bare så utrolig fantastisk at jeg ikke har ord... Det lille helikopteret..."vosj svosj vosj"!!!

:hjerter_rundt:

Også er det jo litt artig at vi har så lik smak, og "lik" termin! :) Koselig!

Men jeg tror nok også at det blir mye frem og tilbake inntil endelig avgjørelse tas, hva navn angår!

---

Jane - Ha en fin dag du også! Bønne- :klem: fra meg

Veslo - Skal dere ha fire barn dere da? *s*

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med navn og andre assosiasjoner til navnet er helt sikkert og vist. Min oldemor hadde et meget pent navn, men så kjenner vi begge en viss person med det navnet og derfor blir det ikke til at min datter heter det. Veldig dumt for jeg liker tanken på å gi min datter navnet til oldemor, men som sagt NEI!!!!!! Får veldig dårlige assosiasjoner :kvalm:

Hvordan har du det ellers????

Åååå jeg gleder meg sånn til neste JM-time. Fikk beskjed om at neste gang så skulle jeg få høre den. Gleder meg som et lite barn på julaften.

Forøvrig så har jeg bestilt meg julekalender som skal broderes. Fikk inspirasjon av deg Orkideen....!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker en liten tur innom for å se om du kankje hadde lagt ut et magebilde eller noe  :sjenert: (eller kanskje magen ikke har velta fram ennå???)

Ligger nytt magebilde i galleriet mitt... Faktisk to - men det er ikke SÅÅÅ stor forskjell enda nei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Orkisen! :klem:

Har du noen link til galleriet ditt? Skjønte ikke helt dette her jeg...

Vil se magebilder! :grine:

Bare vær fornøyd med liten, søt mage du. Store flodhestmager er så slitsomt å drasse på atte!

Og tenk, snart kjenner du kanskje noen små SPARK! :hjerter_rundt:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Hei Orkisen! :klem:

Har du noen link til galleriet ditt? Skjønte ikke helt dette her jeg...

Vil se magebilder! :grine:

Bare vær fornøyd med liten, søt mage du. Store flodhestmager er så slitsomt å drasse på atte!

Og tenk, snart kjenner du kanskje noen små SPARK! :hjerter_rundt:

Ha en fin kveld! :klem:

Her er link: Mitt magegalleri

Jeg skal være fornøyd jeg, igrunnen bare glad til hvis jeg ikke blir så stor i det hele tatt - har "alltid" ønsket meg en liten, søt og overkommelig mage! ;) Men jeg vil se gravid ut altså, ikke bare feit! :roll:

---

Izaria - :klem: tilbake til du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Halla, Orkidèen! :vinke:

Håper det står bra til med dere!

Takk for besøk!Det var kjempekoselig. :) Den avataren din er bare rå, jeg humrer av latter hver gang jeg ser den.

Har vært inne og sniklest i graviditetsdagboka også noen ganger-det er så koselig å lese om deg og ditt, og ganske rørende å lese at du har hørt hjertet til Lille Noen. Det må være et sterkt øyeblikk,og et ganske uvirkelig et. Nå skal du bli noens MOR.Det er stort.

:hjerte:

Kommer sikkert til å lure rundt her inne og se hvordan det går med dere framover. :)

Nå skal jeg gå og kose med min lille hårete "baby". :)

Ha det godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...