Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. oktober 2005 #1041 Del Skrevet 11. oktober 2005 Selma er kjempefint! Har det som alternativ selv hvis jeg noen gang får ei jente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1042 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg vil bare si at her i huset blir det ingen VICTORIA, for det heter nemlig 2(!) av eksene til mannen. Ingen som blir støtt av det her, vel? ← Nei, men det er noe med navn til eks´er altså...det funker bare ikke, blir helt feil - uansett hvor fine navnene kan være i enkelte tilfeller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #1043 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nutcase! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. oktober 2005 #1044 Del Skrevet 12. oktober 2005 nei, det med navn skal ikke være lett nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #1045 Del Skrevet 12. oktober 2005 Våre barn skal heite Andreas, Sigrid, Sondre og Frida! Trur vi då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 12. oktober 2005 #1046 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg ser at du har fått høre hjertelyden -og idag fikk jeg også det. Noe så fantastisk! Ellers vet du jo at jeg liker mye de samme navnene som deg, og det er så gøy å gruble på. Kommer mest sannsynlig til å bestemme oss og ombestemme oss mange ganger det neste halve året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #1047 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ha en fin dag, Bønna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1048 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Jeg ser at du har fått høre hjertelyden -og idag fikk jeg også det. Noe så fantastisk! Ellers vet du jo at jeg liker mye de samme navnene som deg, og det er så gøy å gruble på. Kommer mest sannsynlig til å bestemme oss og ombestemme oss mange ganger det neste halve året! ← Jaaaaaaaaaaaaaa! Det er oj bare så utrolig fantastisk at jeg ikke har ord... Det lille helikopteret..."vosj svosj vosj"!!! Også er det jo litt artig at vi har så lik smak, og "lik" termin! Koselig! Men jeg tror nok også at det blir mye frem og tilbake inntil endelig avgjørelse tas, hva navn angår! --- Jane - Ha en fin dag du også! Bønne- fra meg Veslo - Skal dere ha fire barn dere da? *s* Endret 12. oktober 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #1049 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er helt fantastisk å høre hjertelyden ja. Alt blir liksom så mye mer virkelig når du høre det. Like morsomt hver gang også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. oktober 2005 #1050 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det med navn og andre assosiasjoner til navnet er helt sikkert og vist. Min oldemor hadde et meget pent navn, men så kjenner vi begge en viss person med det navnet og derfor blir det ikke til at min datter heter det. Veldig dumt for jeg liker tanken på å gi min datter navnet til oldemor, men som sagt NEI!!!!!! Får veldig dårlige assosiasjoner Hvordan har du det ellers???? Åååå jeg gleder meg sånn til neste JM-time. Fikk beskjed om at neste gang så skulle jeg få høre den. Gleder meg som et lite barn på julaften. Forøvrig så har jeg bestilt meg julekalender som skal broderes. Fikk inspirasjon av deg Orkideen....!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. oktober 2005 #1051 Del Skrevet 12. oktober 2005 Stikker en liten tur innom for å se om du kankje hadde lagt ut et magebilde eller noe (eller kanskje magen ikke har velta fram ennå???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1052 Del Skrevet 12. oktober 2005 Stikker en liten tur innom for å se om du kankje hadde lagt ut et magebilde eller noe (eller kanskje magen ikke har velta fram ennå???) ← Ligger nytt magebilde i galleriet mitt... Faktisk to - men det er ikke SÅÅÅ stor forskjell enda nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2005 #1053 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei Orkisen! Har du noen link til galleriet ditt? Skjønte ikke helt dette her jeg... Vil se magebilder! Bare vær fornøyd med liten, søt mage du. Store flodhestmager er så slitsomt å drasse på atte! Og tenk, snart kjenner du kanskje noen små SPARK! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. oktober 2005 #1054 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei..bare innom for å levere en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #1055 Del Skrevet 12. oktober 2005 Eg har lyst på 4 barn ja... Men det blir nok kanskje berre 3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. oktober 2005 #1056 Del Skrevet 12. oktober 2005 jammen.. det siste ungen din blir tvilling.. og da får du 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1057 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei Orkisen! Har du noen link til galleriet ditt? Skjønte ikke helt dette her jeg... Vil se magebilder! Bare vær fornøyd med liten, søt mage du. Store flodhestmager er så slitsomt å drasse på atte! Og tenk, snart kjenner du kanskje noen små SPARK! Ha en fin kveld! ← Her er link: Mitt magegalleri Jeg skal være fornøyd jeg, igrunnen bare glad til hvis jeg ikke blir så stor i det hele tatt - har "alltid" ønsket meg en liten, søt og overkommelig mage! Men jeg vil se gravid ut altså, ikke bare feit! --- Izaria - tilbake til du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. oktober 2005 #1058 Del Skrevet 12. oktober 2005 Halla, Orkidèen! Håper det står bra til med dere! Takk for besøk!Det var kjempekoselig. Den avataren din er bare rå, jeg humrer av latter hver gang jeg ser den. Har vært inne og sniklest i graviditetsdagboka også noen ganger-det er så koselig å lese om deg og ditt, og ganske rørende å lese at du har hørt hjertet til Lille Noen. Det må være et sterkt øyeblikk,og et ganske uvirkelig et. Nå skal du bli noens MOR.Det er stort. Kommer sikkert til å lure rundt her inne og se hvordan det går med dere framover. Nå skal jeg gå og kose med min lille hårete "baby". Ha det godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #1059 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så fiiiin mage du har fått då!!! Eg og vil haaaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #1060 Del Skrevet 13. oktober 2005 Good morgning, Orkis Alt bra med deg i dag? Er hodepinen borte eller? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå