Shoegal Skrevet 3. oktober 2005 #901 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei der! Hva tror du - etter det gutta våre(håper jeg kan kalle dem våre, jeg er jo en innfødt ) presterte i går - er det vits i å dra hjem til Fredrikstad-kampen? Har mista litt troen på gull jeg.... På den andre siden; det blir jo medalje! Noe å feire det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. oktober 2005 #902 Del Skrevet 3. oktober 2005 å miste sex-lysten er helt normalt under gravidit det har jeg hørt. har også hørt at den pleier å være på vei oppover i andre trimester.. så bare vent.. en kveld hopper du på han.. og når det er nevnt..s¨å har ikke vi allverden vi heller.. jobber så mye..og er derfor så slitene når kvelden kommer... begge har div plager. jeg med en vondt nakke/rygg og sambo med alt egentlig.. (imunssysten er no dritt..) nå ligger han på sofan med infulensa eller noe sånt... 8glad at imunssytemet mitt er sterkt) så da blir det ikke noe her i huset... søt liten sokk du hadde laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 3. oktober 2005 #903 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kjempe fin sokk du har fått til . Jeg blir skikkelig missunnelig jeg. . Skulle ønske at det var meg som kunne strikke mer enn frem og tilbake.... Sex ja... Jeg lurer på om den lysten som kom tilbake som en rekett etter P-pille slutt har gjemt seg meget godt her i dette huset . Jeg håper at jeg kan finne den igjen dersom jeg leter godt Har du hatt en fin dag??? Jeg håper det . Klem fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #904 Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk, takk, takk og takk dere! Shoegal - klart du kan kalle det gutta våre!!! Men du, ikke gi opp håpet - Lyn vant jo og vi er serieledere fremdeles! Må bare fortsette og gi alt for gutta... Heia, heia!!! IdaH - jeg har begynt å forstå at det er helt normalt, men det føles tungt allikevel - en vil jo liksom gi alt også... Tulipan - Jeg har hatt en fin dag vettu, håper du også har det! Håper du finner lysten igjen snart du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. oktober 2005 #905 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei Orkideen! Det er nok ganske normalt det der med tidlig i graviditeten! Sånn var det hos oss også! Men det kom bedre tider... Var til tider litt flau over meg selv faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 3. oktober 2005 #906 Del Skrevet 3. oktober 2005 SÅ flink du har vært til å strikk! Også så søtt teppe altså, det blir nok superbra! Du har en fantastisk mann du, Orkis! Så koselig at han sa det! :-D Ornær sæ det vettu! Ha en gooooood natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 3. oktober 2005 #907 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vil bare ønske deg en fortsatt god uke og en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #908 Del Skrevet 4. oktober 2005 Åhhh så nydelig liten sokk du har strikket til Lille Noen. Kjempeflink er du! Svigermor lærte meg å strikke sokker for ett par år siden og det var veldig morro. Men kan ikke strikke sånne fine mønster som du har gjort her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. oktober 2005 #909 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei Orkideen. Stikker innom og sier hei. Kjempefin sokk! Og det ser ut som om du har en veldig bra mann også. Jeg er også i begynnelsen av graviditeten (uke 6+5) og har veldig lite sexlyst. Her om dagen klarte jeg å mobilisere litt, men da vi gjorde det bare vondt. Jeg har også dårlig samvittighet, men prøver å si til meg selv at det ikke er min feil. Når man er kvalm og trøtt og hele kroppen er litt rar er det ikke så merkelig at sex ikke er øverst på ønskelista. Håper det kommer seg etter hvert for oss begge to! Lykke til fortsatt. Miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #910 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tuddelu! Takk i mengder for gode strikke-komplimenter, dere backer meg virkelig opp så jeg får lyst til strikke bare enda mer! :grine2: Og dere har heeeeelt rett - mannen min er en ordentlig go´ing! :kysse: miip - koselig med et nytt fjes! Må stikke innom deg! Ha en fin dag alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 4. oktober 2005 #911 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei og hå Så mange fine innlegg med trøsteord du har fått Er samvittigheten like dårlig enda eller føler du deg litt bedre? Jeg kan jo og henge meg på og si at jeg tror det er helt normalt både den ene og den andre veien. Jeg selv ble motsatt og slet han vel passelig ut under graviditeten , men etter fødselen derimot kan jeg vel telle på knapt to hender.....til supergutten vår var nærmere 1 år :icon_frown: Men det må jo sies at det tok seg opp igjen da...:O Skikkelig søt sokk du har strikket Håper du får ei fin :lese: uke og glede deg til G kommer hjem UTEN dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #912 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kom til å tenke på... Bare én måned igjen til UL i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. oktober 2005 #913 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gleder oss til UL!!!! (utdrikningslag??? He, he, nei det var for noen måneder siden det...nå er det Ultralyyyyyyd!!! JIPPI!!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 4. oktober 2005 #914 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Blir spennende med UL altså! Endret 4. oktober 2005 av tomias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. oktober 2005 #915 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hei på deg! Jeg lurer på om du kan svare meg på dette? Dette står på lånekassens nettsider: Forsinkelse Hvis du er forsinket i utdanningen (stryker, utsetter eksamen eller avbryter) kan vi normalt gi støtte til forsinkelse i inntil ett år utover normert tid. Hvis du er mer enn ett år forsinket fordi du har vært syk eller fått barn, kan vi gi støtte ut over ett års forsinkelse. Men det står ikke noe om hva som skjer hvis man ikke tar eksamen i det hele tatt!? Eller er det det som menes når de skriver avbryter? Tenkte nemlig å melde meg opp til et nytt studium fra neste høst, men søke om permisjon med en gang. Lånekassen anbefaler dette for å få stipend over lengre tid. Men i såfall ønsker jeg ikke å gå "tilbake" til studiene i det hele tatt... Og det er jo greit å vite om jeg må betale tilbake fødselsstipendet jeg mottar i den perioden! Har du peiling?? Endret 5. oktober 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #916 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har ikke 100% peil, søndagsengel?...men med å avbryte vet jeg de mener at man ikke går opp til eksamen, at man rett og slett slutter på studiet! Men send en mail - det tar noen dager å få svar, men svar får du! --- Nå skal jeg til Lillesand med forloveren min som jeg skal være forlover for, og prøve brudekjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #917 Del Skrevet 5. oktober 2005 Åhh så morro og være med på brudekjoleprøving! Håper jeg får anledning til å være med en av venninnene mine på det engang, det er jo så morro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. oktober 2005 #918 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har ikke 100% peil, søndagsengel?...men med å avbryte vet jeg de mener at man ikke går opp til eksamen, at man rett og slett slutter på studiet! Men send en mail - det tar noen dager å få svar, men svar får du! --- Nå skal jeg til Lillesand med forloveren min som jeg skal være forlover for, og prøve brudekjoler! ← Da prøver jeg meg med en mail Kos deg med kjoleprøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. oktober 2005 #919 Del Skrevet 5. oktober 2005 Heia du!! Her fyker sidene avgårde i en farlig fart ser jeg!! Hoho!! En mnd til ul!!! Det blir spennende!! Bare innom og trener fingrene jeg, blir fort vondt så...Sånn er det når man sloss mot vind og ytterdører God natt snuppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. oktober 2005 #920 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå