Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tuddelu jenter! ;)

Nå er jeg passe pisst fordi guttene mine (Start) tapte for Tromsø...TROMSØ av alle ting! :sur:

Men nå gjelder det bare å heie Lyn i mål over VIF, så har vi serieledelsen allikevel!

Heia Lyn, heia Lyn, heia Lyn!!! :hoppe:

:ler:

Oi oi oi, blitt helt fotballtussete jeg, på mine "eldre" (les: gifte) dager!!!

Har strikket ferdig sokk nr. 1 da, og er godt i gang med sokk nr. 2 - tror jeg blir ferdig før jeg finner veien til sengen gitt...selv om jeg er litt sigen pga. migrene. Men av en eller annen grunn er det godt å strikke vekk smertene, selv om man heller skulle tro det beste var å legge seg i et mørkt rom!

Men jeg er jo litt rar! :eeeh:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedlig at start tapte i dag..

gikk jo ikke så bra med mine gutet heller da.... men men.. tar det i neste rudne.. og nå virkr det jo som at lyn banker søpla så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedlig at start tapte i dag..

gikk jo ikke så bra med mine gutet heller da.... men men.. tar det i neste rudne.. og nå virkr det jo som at lyn banker søpla så..

Nei, jeg så at LSK ikke gjorde det så bra de heller... Men det årnær´ sæ så lenge VIF får bank de også... Stygge, stygge reka!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkar mannen.. vakke så heldig med seg selv han reka.. :ler:

heia lyn.. og 20 tusen tomme seter...

..for vi banker dem og sender dem hjem,,,og på mandag er alt som før :digge:

og gjett om jeg har et par jeg skal mobbe på jobben i morgen..

..og cupen tar vi i lillestrøm..så da får vi overleve et par tap mot dårlige lag..

må jo hjelpe de mot nedrykk også da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er til å strikke! :tommel:

Håper vi får se bilde av det ferdige resultatet :)

:klem:

:Nikke: Og av sengeteppet når det blir ferdig (regner med det ikke blir med det første, altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal få se bilder vettu, det kommer etterhvert! ;)

---

Ny uke nå, ikke for livet i magen, men det er en ny uke for lesing...en ny uke uten mannen...og jeg sitter igjen med et godt snev av dårlig sammvittighet!

Sex = ALDRI I LIVET her i huset fortiden, fra MIN side altså!!! Og når det kommer til et stykke så føler jeg meg mislykket som kone i første omgang... Dette er kanskje ikke detaljer man deler med gud og hvermann - men vi har faktisk ikke hatt sex mer enn det er fingre på ÉN hånd, siden vi ble gift! :overrasket:

Jeg orker ikke tanken engang! :kvalm::sjenert:

Og stakkars mannen er vel ivrig som aldri før... :grine2: :roll:

Skjønner han godt jeg... Og nå har jeg altså sendt han avgårde tredje uken på rad uten noe som helst form for :humpe: - bare litt :kline:

*sukk*

Lå på sengen i går, med hodepine som bare det...og på samme tid så ville jeg så gjerne gi han litt ekstra kos. Men jeg klarte bare ikke! Begynte å snakke om det og sa til mannen at jeg skulle gitt han både et og to og tre store trofeer for den mannen han er, tålmodig og god som gull tvers igjennom. Og jeg begynte selvsagt å :grine: som en unge når han snudde seg mot meg, klappet meg på magen og sa at det som var inni magen min var et trofé mer enn stort nok!

:grine::hjerter::engel::hjerter::grine:

Fiiiiiine mannen min! :kys_2:

Eneste problemet nå er jo at jeg nesten har enda mer dårlig samvittighet! :sprettoy:

Jaja, det var nok hjertesukk for i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode mannen din har nok full forståelse for hvordan du har det om dagen. Skjønner at du syns det er litt kjipt men du er nok ikke unormal. Tror nok det er ganske vanlig men som du sier, dette er jo ikke det folk flest snakker så høyt om. ;)

Håper dere har hatt en koselig helg sammen da. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode mannen din har nok full forståelse for hvordan du har det om dagen. Skjønner at du syns det er litt kjipt men du er nok ikke unormal. Tror nok det er ganske vanlig men som du sier, dette er jo ikke det folk flest snakker så høyt om. ;)

Håper dere har hatt en koselig helg sammen da. :hjerte:

Takk for gode ord, Heidi-vennen!

Jeg bare MÅTTE få det ut jeg, for det gnager ganske godt... :forvirret:

Jeg vet det er flere gravide med meg, men så er det jo andre igjen som blir helt ville i senga - tenk om jeg bare kunne vært en av dem!??? :ler: Kanskje det kommer! ;)

Helgen har vært kjempefin den. Ble litt lenger også, siden han kom torsdag kveld og vi fikk hele fredagen sammen! Han er jo bare så god, min staute trygghet! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske vanlig å ikke ha noe særlig lyst før litt uti 2 trimester, særlig ikke når man er slapp og kvalm!

Du høres i hvert fall ikke unormal ut i forhold til mine venninner som har vært gravide - jeg kjenner folk som ikke har hatt sex gjennom et helt svangerskap (hun kastet opp hver dag i 9 måneder...). Og Gollien din vil sikkert heller at du skal ha det bra enn at du skal stille kroppen din til disposisjon når den egentlig ikke er klar for det.

Vill-i-senga-Orkis kommer nok om kort tid! Og hvis ikke, så må du ikke fortvile - som Golli sier, det er verdt det når man tenker på hva som er grunnen.

:klem: igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill-i-senga-Orkis :ler:

Sorry at jeg ler men det var veldig morsomt skrevet. :kose:

Skjønne mannen din har nok full forståelse for hvorfor ting er som de er om dagen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han snudde seg mot meg, klappet meg på magen og sa at det som var inni magen min var et trofé mer enn stort nok!

Det er helt tydelig at du har en snill og god mann!! :klem1: Jeg tror de fleste menn har forståelse for at man ikke alltid har lyst til det samme som før når man er gravid. Og det at dere kan snakke om det hjelper sikkert mye. Da vet han jo hvordan du føler det, og at det ikke er pga HAN at du ikke vil! Sannsynligvis forandrer kroppen seg litt nå som du er i 2. trimester. Det er vel noe med at hcg-nivået stabiliserer seg? Føler ikke at jeg har noen gode råd å komme med, men du er i hvertfall helt normal (kanskje enda et sikkert tegn på at du faktisk ER gravid!!? :) )!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen takk for fiiiine ord, jenter! :klem:

Men nå fant jeg en stein...EN STEIN...i brødet mens jeg spiste! Det var ikke spesielt digg!!! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skal passe på tennene! :Nikke:

Ble jo litt redd først, var sikker på det var en fylling eller plombe selv om jeg ikke hadde noe vondt...men alt er intakt i munnen, og jeg ser jo at det bare er en liten gråstein!

Fysj!!!

:roll:

---

Men over til noe annet - et lite skrytebilde av den ene, ferdistrikkede sokken! :sjarmor:

Skal være silkebånd tredd mellom hullene nede ved overgang til hæl da, men det har jeg ikke ordnet med enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei Orkis!

Så søte sokker du har strikket. Du er så flink!! :klem:

Stein i brød, syns vi ikke noe om. Klag til butikken - lov meg det! Æsj! :forvirret:

Syns G virker så innmari god, og jeg vet jo at du er god, ergo passer dere perfekt for hverandre! Ingen tvil om det! :riste: Kjæresteparet! :bryllup: Men ikke fortvil ang dette med sexlivet deres...som mange andre skriver her så er det jo veldig normalt for dere gravide, og hvem vet kanskje du en kveld bare hopper over han av begjær og voldsom sexlyst?? Buster litt for det jeg! ;)

Men bare så det er sagt så trenger man ikke være gravid heller altså... :rodme: ...jeg har hatt så mye å gjøre den siste tiden, at når jeg først er hjemme så vil jeg helst gå å legge meg og sove - ikke noe annet. Men så lenge man er flinke til å snakke med hverandre og huske å ta vare på gnisten, så tror jeg sexlysten sakte men sikkert kommer tilbake. Og når man først er i gang så vil man jo igjen og igjen og igjen....ikke sant??? :ler:

god :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...