Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Heia du!

Her var det mye spekulering ute og gikk gitt :ler: Ikke enkelt det der nei! Men å spare penger er jo slett ikke vondt akkurat!

Må ta meg i å titte på babyutstyr.... :sjenert: Men det har vært så mye salg og greier her i det siste...Og da tenker jo jeg at vi skulle kjøpt ting vi kanskje kan få bruk for...For hvis vi får bruk for det, så koster det sikkert mye mer når den dagen kommer...Men det er jo bare teit å tenke slik!!! Ikke akkurat som om prisene kommer til å mangedobles! Uansett hvor lenge vi prøver!

Akk, ja!

Håper du har en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Long time no see?

Har du og G og magen det fint da? Her er det sving ser jeg...barnestoler og vogner og alt som går an...! Og MaxiCosi-stolene er lett å feste. Til og med jeg klarte det :) Mannen har sagt at han vil ha en slik, den ødelegger ikke bilbeltet. Noen stoler vier ut og krøller beltene slik at det aldri fungerer normalt etterpå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiii!! Her var det mye spennende lesing.

Så fine de siste klærne du hadde kjøpt var. Jeg får kjempe lyst til å handle klær til den lille selv, men SKAL vente litt. Mannen er redd jeg skal ta helt av :ler:

Mannen her i huset har lyst på den vognen fra Stokke. Men jeg vet ikke helt.

Ha en fin dag forresten.

Endret av Tulipan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :)

Har sendt deg en pm jeg ;)

Det vil bli kjempespennende framover å følge Lille Noen. Nå er det ikke bryllupsfokus, men annet fokus :ler:

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for så mye koselig besøk igjen, dere! ;)

Superjentene!!!

---

Tone - ja, her skjer det litt. Går på skole og synes det er nokså kjedelig - babyprat og shopping river meg litt vekk fra den virkeligheten! :)

Jeg har forresten også hørt at enkelte seter slett ikke er bra for bilbeltene, og det er jo litt kjedelig...også finnes det en del seter jeg ikke aner åsse man fester jah!

Har forresten sendt deg en mail i retur!

Isola - Jaaaaa, det ble riktig! HEIA START! Søtnos! :klem:

Tulipan - Ikke sant tøyet var fint? Det er så man går amokk i butikkene altså! *smelt*

Stokke-vognen har får slående kritikker når det kommer til kjørekomfort - og selv om jeg bare har prøvd å trille den i butikk, så kan jeg gå god for at den er meget god å trille, det er helt sikkert. Men personlig synes jeg designet er hakket for speiselt da. Har faktisk aldri sett noen med en slik vogn her i byen heller, og den hadde nok vekket store øyne... *s* Dessuten så er bagdelen på den vognen nokså dyr og innmari liten, så det er ikke mye man får brukt den. Siden vognen alene koster 6 800,- (i Sverige), blir det også fryktelig dyrt! Men at det er en god vogn er det ingen tvil om... Lykke til med valget dere også etterhvert! :)

Leanora - Så koselig å ha deg tilbake! Takk for PM, en er sendt i retur! ;)

Skal bli spennende å følge deg på veien mot spire nr. 2 også nå!!!

---

Nå skal jeg lese, selv om jeg slett IKKE har lyst... :sur:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med lesingen? Skjønner at det er mye morsommere å konsentrere seg om andre ting ;) .

Ikke så morsomt å heie på Brann i år nei, men de holder seg unna kvallik i alle fall...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med lesingen? Skjønner at det er mye morsommere å konsentrere seg om andre ting  ;) .

Ikke så morsomt å heie på Brann i år nei, men de holder seg unna kvallik i alle fall...

Joda, har sittet og repetert nå i 2.5 timer - skrevet på data, definert litt og sånn...

Har et helt kapittel igjen da, det største, men nå konser jeg aller mest om å lære meg det jeg har kommet meg igjennom. Trenger "bare" 60% riktig på prøven for å bestå, og tenker at det burde jeg klare uansett. Det er jo en 2 timers bare, så prøven kan jo ikke være altfor stor og inngående heller...

Men nå skal jeg igjen på middag til svigermor, UTEN mannen som er borte... Hun ringte og jeg kunne jo ikke si nei - blir spennende å se hvordan det går! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Jeg har også stemt. Du finner så mye morsomt på internet du! :)

Flink du er som leser og repeterer - selv om det er andre ting du heller ville ha gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Jeg har også stemt. Du finner så mye morsomt på internet du! :)

Flink du er som leser og repeterer - selv om det er andre ting du heller ville ha gjort!

Vi er enige om guttenavn, ja :Nikke:

Men jeg trodde jeg stemte på Amelia, men jeg må ha stemt på Adele. Det gjør jo uansett ingenting, for det blir jo gutt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte Mathea men egentlig er jeg ingen superfan av noen av jentenavnene Orkidèen har plukket ut men stemte alikevel. Gjør jo ikke noe det for det er jo en gutt som spreller inni der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var smart med den egene posen for quinny vognene da!

vet bare at de fleste bruker voksipose jeg.. ikke noe om str-- :sjenert:

dersom jeg velger den vogna når jeg selv skal ha barn..så kommer jeg nok til å velge med bag ja.. ikke bra for små babyer å sitte i bilstolen hele dagen..

men trur jeg velger å kjøpe den bilstolen som også passer til vogna. så kan jeg evt bruke den til små turer. (bør vel kasnkje la gubben være med på å bestemme vogn også.. men pytt pytt)

stokkevognene,. er de de samme som desginer tripptrapp stolene?

jeg synes at de ser litt vel rare ut jeg nå da men..

har sett mange som bruker dem i strømmen/lillestrøm område.. så de er nok populære.

Ang seng.. (det må du vel også ha) så jeg en sikkeligkul seng her i et blad for noend ager siden

stokke var den i fra

er sånn at den er i oval form (trur du kan ha dne i 2 ulike str.. setter bare inn et mellom stykke.. du kan også bruke senga som barneseng og til slutt kan du bruke den som 2 stoler.. genialt.. men dyr da.. rundt 5000 kr trur jeg den kostet.. og i tilegg kommer vel madrass og sånt..

mener at jeg har sett den senga på et engelsk/amrikansk designer program.. (debbie travis eller noe sånt)

fin var den i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det denne, IdaH? Den er fin!! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> De har matchende stellebord. Men det er dyrt, ja. Og vet ikke helt om det er så praktisk med runde kanter på senga? Får den liksom ikke helt inn i et hjørne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var den ja!

synes den var litt artig med rundeformer.. + at den er ganske liten til å begynne med..

men kasnkje litt dumt at man ikke får den ordentlig inn i et hjørne ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjempe lyst på den sengen til min lille spire, men den er litt dyr. Og manne (som også må få lov til å være med å bestemme... :sjenert: ) sa meget bestemt NEI! Så det blir vel en helt vanlig sprinkelseng.

Den vogna ser veldig fin ut, men jeg vet ikke siden bag-delen er så liten. Babyen min vil jo komme til å trenge plass til vinteren da er h*n ca 6-7mnd.

Så det blir vel ingenting fra stokke her i dette huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi, dere er nå søte...som stemmer i vei, og like fast bestemt på at det blir gutt alle mann! :ler:

Jentenavnene var bare noe jeg førte opp i full fart da, eneste jeg nok heller mot er Amelia - det har jeg alltid likt så godt! Ellers er det vanskelig med jentenavn altså...

Men jeg må le litt, for i dag luftet svigerinnen min seg og sa hvilke navn hun hadde bestemt seg for dersom hun en gang fikk jente eller gutt. En gutt skulle hete Jonas, mens jenta skulle hete Emilie... Hihi, litt for likt Amelia da - så får jeg en jente ødelegger jeg visst den planen også, dersom vi kaller henne Amelia! *s*

Uff, nå var jeg slem! :sjenert:

Nu vel, det gjenstår å se hva det blir vet dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det Jacob da? :ler:

Det er litt dumt å velge like navn. Ett vennepar av oss har 3 barn, 2 jenter og en gutt. En av jentene heter Amalie og gutten heter Nicolai. Ett vennepar av de igjen har kalt datteren sin for Emilie og da sønnen kom til verden så skulle han hete Nikolas. :roll: Dèt blir litt for dumt, for de er nære venner altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...