Gjest Principessa Skrevet 26. september 2005 #741 Del Skrevet 26. september 2005 hurra for at de du heiet på vant!! JIPPI!! Følger jo ikke med på fotball selv, men er ordentlig glad på dine vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 26. september 2005 #742 Del Skrevet 26. september 2005 Hei på deg! Nyser du også? Jeg tror kanskje ikke at selve nysinga er et svangerskapssymptom, men jeg får også vondt i magen av å nyes. Ikke så mye nå lenger da, det var verre for et par uker siden. Men det er nok ikke verre enn at vi forstyrrer disse leddbåndene i livmora som driver å strekker seg, og derfor er litt såre, eller noe i den duren :klø: Ellers ser jeg at du også prøver å sette fyr på ting som ikke skal stå på plata Jeg har gjort en lignende flopp for ei stund tilbake. Som deg så skrudde jeg på feil plate, og etter litt lukta det veldig plastikk. Da viste det seg at jeg hadde stekt brødristeren, så plasten under på den hadde smelta Heldigvis så var den ikke så godt stekt at den ble ødelagt da, men det er asså så typisk klønete meg å få til sånt Nok om meg Håper alt står bra til med deg og lille noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. september 2005 Forfatter #743 Del Skrevet 26. september 2005 Hihi, godt å høre at det ikke baaare er jeg som tuller og tøyser med ovnen...selv om det jo slettes ikke er bra! Jeg får heller ikke like vondt i magen når jeg nyser nå, som tidligere, men plutselig kan det stikke godt der nede! Au au!!! --- Takk, Izaria! Må heie litt på Start for meg du også da, selv om du ikke er like interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. september 2005 #744 Del Skrevet 26. september 2005 --- Takk, Izaria! Må heie litt på Start for meg du også da, selv om du ikke er like interessert! ← Er allerede i gang!! Hepp, hepp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 26. september 2005 #745 Del Skrevet 26. september 2005 Hei, hei!!! Bare innom for å si HELLLOOOOO!!! Og for å ønske deg en riktig fin uke. Hilsen lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. september 2005 Forfatter #746 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg var forresten i byen i dag, og fant med eeeeendelig et par behagelige bukser...uten at de ser ut som noe katta har dratt med seg hjem. De var sånn passe løse med brettet strikk og snøring i livet. Så jeg kan brette opp og få dobbelt så bred linning ettersom magen vokser! De er brune, med snøring også nederst på beina, og lyse beige, tynne striper! Igrunnen veldig fine, til en veldig kjekk pris! Nå kan jeg ha det godt og se bra ut på samme tid! Tittet på vogner også i dag da... Måtte innom å sjekke priser, og bare sulle rundt! Tror, selv om det er tidlig, at vi har bestemt oss for en Quinny Freestyle 3XL Comfort, i sort eller mørkeblå... Både bag og sportsvogn-del kan vendes begge veier, samt at man kan feste bilsete direkte til vognen. Hjulet foran kan enten stå fast eller være svingbart, og vognen er utrolig lett og komfortabel å trille, samt at den er nett og enkelt å slå sammen! Ja, også har jeg jo handlet litt mer babytøy da! Igjen, jeg bare MÅTTE! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. september 2005 Forfatter #747 Del Skrevet 26. september 2005 Er allerede i gang!! Hepp, hepp!! ← Så søt du er... Hei, hei!!! Bare innom for å si HELLLOOOOO!!! Og for å ønske deg en riktig fin uke. Hilsen lille meg I like måte, Tulipan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. september 2005 #748 Del Skrevet 26. september 2005 vet du hva en slik vogn koster? for sånn vil jeg ogs ha når jeg engang skal ha baby fin er den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. september 2005 Forfatter #749 Del Skrevet 26. september 2005 vet du hva en slik vogn koster? for sånn vil jeg ogs ha når jeg engang skal ha baby fin er den! ← Vognen uten bag koster i snitt 5 000,- Men i dag fikk jeg pris på 4 500,- hos Renees Barnevogner! Absolutt ikke gal pris til å være her i Norge. Men vognen kan kjøpes i Sverige for en langt billigere penge, eller bestilles rett fra fabrikk i Nederland, også for betydelig mindre! Dreami-baggen koster 1 500,- i tillegg - men denne vet jeg du kan få kjøpt rimligere av mange på nett, enten pent brukt eller helt ny! Det samme gjelder vognen. Her forleden var jeg i samtale med ei som solgte en i svart for 2000,-, 2 mnd gammel bare og ikke brukt. Ble solgt grunnet plassmangel, så på finn.no kan man helt fint finne en slik vogn til bedre pris! På Happyland i Sverige vet jeg de selger vognen på tilbud til 2 800,- ut september, men et slikt tilbud kommer jo garantert igjen! Utrolig fin vogn, kan også skaffes som 4XL - da med fire hjul. Ellers er den en av vogner best i test, og jeg vet ikke om noen som ikke roser den opp i skyene for komfort osv.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. september 2005 #750 Del Skrevet 26. september 2005 penger å spare der skjønner jeg... ..er jo i allefall et par år igjen til jeg trenger vogn da.. så kasnkje den er enda billigere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. september 2005 #751 Del Skrevet 26. september 2005 den med 4 hjul er det sånn til bilsete på den også? for akkuratt det var jio litt smart da (og her er jenta som er tidlig ute med å planlegge vognkjøp ja) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. september 2005 #752 Del Skrevet 26. september 2005 det eneste jeg kan se som negativt med den vogna er at kanskje bag-delen er litt liten (lest at andre mener det her p åforumet) og kan bli trang til voksipose (eller hva man nå bruker) men du får jo babyen i april da.. og har sikkert ikke behov for bagdelen når høsten kommer igjen.. iog jeg.. jeg skal bestille et lite barn..så både barnet og det som er av vokisposer og sånne ting for plass oppi der trur du dette stemmer?var den litt liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. september 2005 Forfatter #753 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg synes ikke baggen var så liten! Akkurat passe... Kommer nok ikke til å bruke bagen i mer enn 6 mnd uansett, og det virket som det var greit med plass. Du får jo kjøpt egne poser til Quinny også da, og de er jo tilpasset. Voksi-posene er veldig store! Alternativt kan du bruke dyne og heller ha en ordentlig tykk dress på babyen! Det fine med vognen også er jo at sportsvogndelen kan legges helt flatt. Så når ungen er 5 mnd er det jo bare å flytte den over i den delen, og bruke pose der! Det er i allefall min tanke! Så på Simo bl.a og synes baggene igjen var veeeldig store der, for ikke å snakke om på Emmaljungas Duo Edge - den er den største og mest "klumpete" vognen jeg har sett, selv om den ser fin ut! Kan ha bilsete i alle versjoner av Quinny så vidt jeg vet... Maxi Cosi er det som er mest vanlig til denne vognen da! Vil se omtrent slik ut: Uansett, det er jo smak og behag da. Jeg vil heller ha den bagen til Quinny, som er akkurat passe stor, og bruke den under nett i bil, enn å ha en bag til vogn og en annen til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. september 2005 #754 Del Skrevet 26. september 2005 flott vogn er det i allefall.. (får smike med mor/far/svigers når den tid kommer.. mamma og pappa bor jo nærme svenskegrensen) ...løper ut før det begynner å surre for mange babytanker oppe i hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #755 Del Skrevet 26. september 2005 Hei Orkidèen - her er jeg tilbake fra ferie Spennende å lese om alle forberedelsene dine altså! Og du og du så mye nydelig tøy du har kjøpt til Lille Noen Håper du er flink med lesingen grem mot prøven Mye å oppdatere seg på her så jeg får skrive mere senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. september 2005 Forfatter #756 Del Skrevet 26. september 2005 flott vogn er det i allefall.. (får smike med mor/far/svigers når den tid kommer.. mamma og pappa bor jo nærme svenskegrensen) ...løper ut før det begynner å surre for mange babytanker oppe i hodet mitt ← Forresten, her er den spesialtilpassede posen: Fåes jo også i alle farger, slik som vognen! Men hej då så lenge da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. september 2005 #757 Del Skrevet 26. september 2005 Flott vogn dere har sett på. Jeg synes den virker liten, og så har jeg neg erfaring med 3-hjulsvogner. Vi har en simo kombi, veldig fornøy med den. Jeg har ikke turt å la pondus ligge under nett i bil, synes de blir liggende så løst. Greit at nettet er over bagen, men ungen ligger jo fortsatt like løst oppi bagen... Men forstår godt at andre synes det er supert, med tanke på at de får ligge å sove da. Her sitter han som en prest i stolen sin, og sover veldig godt. Ønsker dere en fin uke. Nydelige klær du har handlet forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. september 2005 Forfatter #758 Del Skrevet 26. september 2005 Joda, men det er jo smak og behag som sagt! Har selv tenkt på det med nett, men har ikke kommet så langt som til å vurdere det helt... Vogn er jo heller ikke sikkert enda, det er bare den vi heller mest mot slik ting er nå! Har lurt på om jeg skal ha et Maxi Cosi-sete fra dag en, da det absolutt virker tryggere. Jeg skal bare være flink til kun å bruke det i bilen, for det er jo ikke bra for ryggen til de små og sitte for mye i en slik heller den første tiden. Du har jo de som lar de sitte i stolen mens de handler, sove i stolen når de er på besøk hos andre, eller bare bruker den som en vippestol hjemme - og det er jo ikke bra det heller! Nei, vi får se! Kommer sikkert til å bli en hønemor jeg altså, med meninger om alt og alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 26. september 2005 #759 Del Skrevet 26. september 2005 Kjempefin vogn dere har sett på! Vi (les: sambo) har bestemt oss for enten Urban Jungle (eller hva den nå heter) eller Bugaboo. Tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. september 2005 #760 Del Skrevet 26. september 2005 Hei! Sitter å leser og ser på bilder. Og blir bittelitt missunnelig altså! Men det virker jo så innihampen koselig å kjøpe inn babytøy og fine vogner. Ble jo helt forbauset over hvor stilige og praktiske vognene er blitt siden jeg var litta! Har jo sluttet på pillen selv - ikke for å få babis, men pga bivirkninger - og det glemte jeg og mannen da vi var i farta her for leden....og jeg tror jeg er midt i eggløsning også oops! Så denne dagboken er ikke sunn å lese i akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå