Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Sier som de andre her, alt du tenker og føler mht til overtid er nok heeeelt normalt. :tommel:

Men jeg forstår godt at du er utålmodig nå, ihvertfall når alle andre føder også har du jo en helg heiagjeng her inne som følger spent med. Fjonken kommer nok snart skal du se, jeg er bombesikker på at du slipper neste time hos JM!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miiip

Hei igjen!

Som andre sier: skjønner godt at DU er utålmodig, vi andre her inne kan jo heller nesten ikke vente!!! :ler:

Satser på at det går fort når det endelig kommer i gang.

Sender flere vibber:

(((((((((((((((((((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))))))))))))))))

Og så en styrkeklem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Akkurat nå er vel jeg den eneste som håper at Fjonken drøyer ei stund til - sånn at jeg får fulgt med på action'en!

Men når det er sagt, så HÅPER jeg jo selvsagt at du slipper å vente så veldig mye lengre nå, snuppa!

TENKER PÅ DEG HVER DAG! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare takke dere alle for at dere er så søte og gode og forståelsesfulle!

Beklager at jeg ikke er på runde overalt i dag, men jeg finner liksom ikke ord eller ro oppi hodet mitt til noen ting - alt er bare surr og ork! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg nettopp sterke menssmerter her, som er mer eller mindre konstante...men det er jo alltid bølger som kniper litt ekstra! Uansett, don´t get your hopes up - jeg tar det som det kommer...tror altså ingenting, men holder dere oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

:sjenert: Håper ikke det er min skyld at lillegutt ikke har kommet ut enda, jeg har jo håpet så sterkt at han ville vente til jeg kom hjem... Men nå har han ingen unnskyldning lenger, KG-tante vil at du skal komme ut i verden NÅÅÅ :fy_fy:

Mammaen din lengter etter deg, skjønner du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...