Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Tenk at det er termindato i dag Teddy! :hoppe:

Syns tiden har gått kjempefort altså, bortsett fra de par siste ukene da hvor både du og alle oss på KG har ventet fælt.

Men jeg smører meg med tålmodighet og tipper det blir en aprilsnar. ;)

Håper du får en fin søndag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg blir litt stressa! For selv om jeg er redd for fødselen, klarer jeg ikke forstå at jeg veldig snart må igjennom dette... Og det er litt ekkelt, for det er akkurat som at jeg er kommet så langt som at jeg ikke lenger tror at det skal komme ut noen baby i det hele tatt! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Det er ikke så ille som du tror dette her TT! Du klarer det helt fint!

Og når babyen din er ute føles ting helt annerledes, det kan jeg love deg.

Tenk så lenge du har vært gravid da, i 40 uker, med alle slags plager og vondter! En fødsel tar noen timer, og så er det hele over.

Synes du fortjener noen store klemmer jeg :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:for termin i dag!!! :hoppe:

Dette er så spennende!! Og jeg er enig med La Traviata - det er ikke så ille som du tror, og det går veldig fort over når du får babyen på magen! :hjerte: (Jeg så på bilder fra en fødsel i går, og plutselig savnet jeg den opplevelsen noe veldig!! :enig: )

Uansett er det ingen vei tilbake nå (og det er jo ikke det du vil ha heller!), så du får prøve å ikke stresse, bare ta det som det kommer og stole på at kroppen din vet hva den skal gjøre :klem: Jeg gleder meg så utrolig mye til å høre om fødselsopplevelsen din, og til å "bli kjent med" lillegutt! Det er dette du har ventet så lenge på!!!!! :heiajente::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip
:hoppe: for termindato! Er så spennende her, jeg får litt hjerteklapp hver gang jeg ser innlegg fra deg i de andre dagbøkene! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Terminhopping her også! :hoppe:

Ellers håper jeg du nyter det som kan komme til å bli din siste barnløse søndag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo også hoppe litt for terminen!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå er han snart her jo!!!

Masse masse klemmer, Teddy, dette klarer du bra, vet du!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teddy!

Ang kjolen, tror jeg begynte på den i mai, så ble pondus født i juli, og jeg mener jeg var ferdig i sept en gang. Hadde barndåp midt i oktober, så det holdt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

:hoppe: Termindato :hoppe:

Og jeg har kommet meg hjem fra hyttetur uten at det har blitt noen fødsel på deg TT. Og så jeg som tippa søndag da... :sur:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stille som i graven her...enda jeg forfører mannen til stadighet! :sjarmor:

Tror ikke det lille magetrollet vårt vil ut så lenge det er sånn drittvær som nå - han vil vel vente på våren han da, som alle oss andre... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Peony skrev:
Lillegutt er vel fornuftig og vet at april er den beste måneden å ha bursdag i!  :sjenert:

Meget mulig du har rett i det!

Som sagt - APRILSNARR!!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg piler inn her hver gang jeg ser peony har skrevet... Tror lissom ho har noe sladder jeg da..

*tusler ut igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Og jeg som håpet at du skulle være på sykehuset nå.... Ja, ja.

Tror nok som Peony sier at April er en MEGET fin måned å ha bursdag i. :sjenert::ler:

Ha en fin kveld. Med forføring av mannen og greier.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Vat at du er utålmodig vennen, men må bare si jeg er sjeleglad for at han ikke har kommet i løpet av helga. Jeg har vært helt uten PC og ble helt stressa av å tenke på at han kunne komme og jeg ville ikke ant en ting! *puster lettet ut*

Men nå må han gjerne komme altså!

:sikle: Fikk fryktelig lyst på vaniljekrem... kan egentlig være det samme med bollene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...