Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg fikk heller ikke opp den linken....men er heller ikke så interessert i BB-jentene så jeg tror ikke jeg går glipp av så mye. :ler:

Så du har fått snø igjen i kveld??

Håper ikke den kommer krypende til meg i løpet av natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Teddy!

Kjempefin seng! Sånn vil jeg ha også!

Har sett på nettet at de selger den hos Rudo i Oslo. Noen som vet om de har den på Svinesund/Norby?

Sjekket sidene til Babyproffsen og Happyland, men kunne ikke finne den der?

Hos Rudo koster den forresten 1100,- (eller var det 1090,- det sto? Nåja, det er jo det samme) - så du har nok gjort et godt kjøp!

Håper snart lillegutt kommer da, så sengen blir tat!t i bruk!

Lykke til med forestående fødsel!

Vet ikke om de har den rett over på Svinesund, men på hjemmesiden til Kaxholmen Sängfabrik har de en oversikt over utsalgsstedene sine i Sverige! :) Går sikkert an å kontakte de også, og spørre om evt. utsalg nær Svinesund eller her hjemme! ;)

Åh så utrolig kjipt med ENDA MER snø. Jeg er også drittlei av vinteren nå, men har faktisk ekstra sympati med deg nå på grunn av omstendighetene.

((((((((((((( smelt, smelt, smelt ))))))))))))))) (til snøen)

((((((((((((( fød, fød, fød ))))))))))))))))))))))) (til Jacob)

Håper du får en god natt i natt, og at du slipper så mange dobesøk som sist natt ( :overrasket: )

:klem:

Takk for goooode vibber!!! Håper de river tak i korsryggen snart altså! :Nikke:

Var bare på do tre ganger i natt, så det er jo fremgang!!! :Nikke:

Snøen derimot, den smelter ikke :eeeh: Meeen, jeg håper heller at fødevibbene gir seg utslag, så driiiiiiiiiiiiiter jeg i den forbaska snøen! :grine2:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt forvirret av det nye designet her jeg da... Det tok liksom så mye mer plass i vinduet her! :sjenert:

T-19

Nå er det ikke 20 dager igjen til UL termin engang! :overrasket:

Tenkte på det i natt, at det igrunnen betyr at jeg UANSETT vil ha født ila. de neste 31 dagene!!! :overrasket::overrasket::overrasket:

Føder VELDIG GJERNE før som sagt, fordi jeg ikke orker å grue meg stort lenger. Men gud, det var spooky også da, og vite at ila. en måned så er jeg mamma, uansett! :sprettoy:

*panikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, det er sikkert veldig rart å tenke på at i løpet av veldig kort tid så er du helt sikkert blitt mamma til en velskapt liten babygutt. Åhh som jeg gleder meg og det skjønner jeg godt at du gjør også.

Bra motivasjon for fødselen også da, at du nå heller vil føde enn å gå å grue deg. Kommer til å gå så bra så. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke helt å venne meg til tanken på at du snart ikke er gravid lenger :sprettoy: Veldig rart å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å venne meg til tanken på at du snart ikke er gravid lenger  :sprettoy: Veldig rart å tenke på!

Skjønner ikke dette selv jeg da... :sjenert:

Jeg skal da ikke ha noen baby!!! :riste: Jeg skal i allefall ikke ha den med meg hjem! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, her kommer det noen artige navlebilder tatt av magen i dag! :lol:

Jeg er fast bestemt på at navlen IKKE kommer til å "poppe", mens mannen mener at den vil sprette ut hver dag som helst!

Hva tror dere?

Føflekken dere ser har flyttet seg langt fra sin opprinnelige plassering da, som var mest inni navlen! :ler2:

gallery_7814_48_13790.jpg

gallery_7814_48_5109.jpg

Noe gøy må man jo ha mens man sitter hjemme og trøkker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhhhhhh hvorfor har jeg ikke vært her før...så UTROLIG spennend eå lese om da du vente på å bli gravid har lest en haug av sider her jeg nå!!!Var inne å kikket på mavbildene dine,så nusselig liten maffa..du var ikke stor til å være fødeklar almost!!

Herlig dagbok du har,fargerik and funny :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud hva skjer me denna sia i dag da....sorry ass samme inlegg ørten ganger her jo!!Og yes sikker på at navelen din popper hvis du ler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer for at den ikke popper ut - da tror jeg den ville ha gjort det nå, jeg merker forskjell på min allerede! Fryktelig søt mage, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud hva skjer me denna sia i dag da....sorry ass samme inlegg ørten ganger her jo!!Og yes sikker på at navelen din popper hvis du ler  :ler:

Så koselig med et nytt ansikt her i dagboken min! ;)

Du er hjertelig velkommen til å fortsette å lese, nå som du først har funnet den... Så skal jeg jammen luske innom deg også! :Nikke:

KG er ikke helt seg selv i dag! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at den ikke popper ut - da tror jeg den ville ha gjort det nå, jeg merker forskjell på min allerede! Fryktelig søt mage, da!

Oki, da er status:

2 for at den popper (mannen og Gullet26) - 2 mot (deg og meg)!

:tommelsmil:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

det kan man trygt si at det er har aldri lagt igjen så mange etter hverandre før...*knegg* antall innlegg føk oppover hos deg hvertfall på kort tid :ler:

:velkommen: inn til meg ja :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke den popper...

Jeg har også skikkelig innovernavle, så det var litt morro å se bilde av din...kanskje jeg ser slik ut om et år eller sånn tenker jeg... :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...