MammaSarius Skrevet 4. mars 2006 #3281 Del Skrevet 4. mars 2006 Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #3282 Del Skrevet 5. mars 2006 God søndag! Tenk at han er så stor allerede - og nesten klar til å komme til verden! Som du sier, nå er du jo innenfor terminen allerede, så nå kan han komme når som helst! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. mars 2006 #3283 Del Skrevet 5. mars 2006 Så spennende dette er. Jeg fødte min smurf 3 uker før termin, og han var 3630 gram og 51 cm da han ble født. Synes godt du kan lokke på lillegutt nå, for vi er jo så spente på å se han. Håper du får en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2006 #3284 Del Skrevet 5. mars 2006 God søndag til deg og magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. mars 2006 #3285 Del Skrevet 5. mars 2006 Ha en superduper søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #3286 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg er her... Men jeg er helt etter en natt med ørten dobesøk og følelsen av at jeg må ha deltat i ekstremsport. Jeg er lemster overalt, vondt i hele kroppen... Har små, vonde knivstikk i nedre del av magen og underlivet. Har også litt følelsen av at noe "rører" seg der nede og utvider seg liksom, uten at det er vondt. Merkelig! Menssmerter har jeg også fått, akkurat nå! *urk* Også blir jeg jo helt stressa!!! I marsklubben på SM er det nå født 29 unger, to til er på vei i dette øyeblikk og da står det bare 43 igjen på oppropslisten! Fortsetter det sånn er jo klubben tømt før midten av mars! ...bortsett fra meg da, for jeg kommer vel til å henge her godt over i april! Nå skal jeg brodere litt mer - kommet laaangt nå, synes jeg da! God søndag! Endret 5. mars 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2006 #3287 Del Skrevet 5. mars 2006 Det høres jo ut som det skjer ting hos deg også da! Håper det er kroppen din som forbereder seg til fødsel og at vi snart kan gratulere deg som mamma! Kjempeklem og fødevibber oversendes! (((((((((((((((((((((((((((((((FØØØDE)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. mars 2006 #3288 Del Skrevet 5. mars 2006 Å, nå høres det jo ut som om Jacoben vår forbereder seg på den store verden! *koooom til tante!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 5. mars 2006 #3289 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei på deg!!! Nå synes jeg prinsen din kan komme. Han begynner jo å ble en stor gutt. Jeg har som deg, et mareritt om at knøttet skal være en baby i sumo-bryter klassen. . Men håper på en LITEn baby i mannens klasse (når han var født. Svigermor var sikker på at det var noe galt med han, for han var så liten ) Vi får lokke på han alle som en har inne (((((((((((((((( Jacob, kom ut, kom ut!!!!)))))))))))))))))))))))))))) Du får utnytte mannen litt Flink du er som broderer. Ha en fortreffelig søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. mars 2006 #3290 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei TT! Takk for koselig hilsen i dagboken min! Spennende nå, kan jo høres ut som at ting er på gang hos deg. Tipper dere er kjempespente, dere skal snart få møte lille gutten deres og lære ham å kjenne!! Må prøve å være flinkere til å følge med her nå altså... Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 5. mars 2006 #3291 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei du! Hvor fant du strømpebåndet som både du og Philippa hadde da dere giftet dere?? Har du en link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #3292 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Å, nå høres det jo ut som om Jacoben vår forbereder seg på den store verden! *koooom til tante!!* ← La oss håpe! Nå har jeg nettopp fortalt han at tante P fra KG veldig gjerne vil møte han!!! --- Mart´n - Strømpebåndet kjøpte jeg via eBay, fra ei i England. Super service! :jupp: Fikk det ila. en uke! Her er link til selger: Sewing Needle Thread --- Her kommer nytt magebilde også, tatt nettopp: 37+1 Bilder av broderi kommer etterhvert, men slik så det ut i går kveld: Sengeteppet Noen som kan lære meg siter+ ??? Har spurt et par steder, men glemmer å sjekke det opp...og da orker jeg ikke lete meg gjennom flere sider i de respektive dagbøkene! Endret 5. mars 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 5. mars 2006 #3293 Del Skrevet 5. mars 2006 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 5. mars 2006 #3294 Del Skrevet 5. mars 2006 Fine magen din! Og så langt du har kommet på broderiet. Ang siter+: Trykk på siter+-knappen på alle innlegg du vil sitere slik at de "lyser" rosa og det står siter-. Deretter trykker du på skriv svar, og vips kan du sitere til flere. Får du til? Forøvrig synes jeg lille prinsen din snart kan komme og hilse på mammaen og pappaen sin;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. mars 2006 #3295 Del Skrevet 5. mars 2006 Den magen ser klar ut for å poppe, altså! Kjempefin! Og så langt du har kommet på broderiet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. mars 2006 #3296 Del Skrevet 5. mars 2006 Superfin mage!!! De "knivstikkene" kjenner jeg igjen! Det er spennende å følge med her inne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 5. mars 2006 #3297 Del Skrevet 5. mars 2006 Synes du er utrolig flott gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 5. mars 2006 #3298 Del Skrevet 5. mars 2006 suuuuperfin mage teddy! Og jeg er forresten veldig sikker på at du ikke kommer til å henge etter helt til april..har en følelse av at du kommer til å føde innen to uker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. mars 2006 #3299 Del Skrevet 5. mars 2006 Oj,her skjer det ting!! Jeg er enig med Philippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #3300 Del Skrevet 5. mars 2006 Takk for så mange søte hilsninger... Akkurat nå er jeg bare litt trist! Fikk nettopp en telefon fra svigermor om at mannens mormor har havnet på sykehuset med slag! Det ser ut som det er av den milde sorten, men siden det er søndag kveld får de jo ikke tatt noe røntgen eller MR/CT av hodet, så sikker behandling og US må vente til imorgen... Det kan jo fort utvikle seg også! Håper det går bra altså! Jeg har jo ingen besteforeldre igjen selv, og mannen har bare sin mormor og farmor...men farmoren er jo helt grønnsak i topplokket, så det hadde jo vært ekstra kjekt om lillegutt fikk møte en frisk oldemor før hun evt. går bort! Uff, dette ble litt tunge tanker altså - det er jo viktig å tenke positivt og det går sikkert bra. Men det er liksom bare så fælt og ekkelt når slikt skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå