Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest Rognebær

Uff, men stakkars deg!

Du får bare ta deg HELT med ro og lytte til kroppens signaler! IKKE stresse og ikke gjøre noe unødvendig, men følge med på om kroppen endrer seg. Du blir garantert tatt på alvor om du skulle ringe! Synes det hørtes lenge ut til torsdag!

Håper at alt går bra - det gjør jo som regel det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ringte akkurat fra legen igjen...

Jeg fikk en liten kontrabeskjed, etter at turnuslegen hadde snakket med en av de andre fastlegene på kontoret, og jeg skal inn til ny kontroll av BT allerede til mandag!

Og igjen...jeg MÅTTE ringe føden ila helgen om allmenntilstanden min skulle endre seg! Så da gjør jeg sikkert det uansett! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne bosset mannen rundt jeg, men han skal jobbe hele helgen... De har et prosjekt som haster veldig, så da blir jeg helt ensom... :grine:

Forsøker å lese litt om diagnosen også, og det er jommen ikke mange som får lov til å gå over termin i allefall - de fleste settes igang dersom baby ikke har kommet et par dager før termin!

:overrasket:

Det var nesten litt skremmende bare det, for det betyr jo at det blir marsbaby uansett antakeligvis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Kan bli spennende he rinne fremover skjønner jeg.

Høres jo ut som om du følges bra opp av legen da, og det er bra.

Prøv etter beste evne å gjøre minst mulig fremover nå da. Og la mannen stelle litt med deg når han svinser hjemom

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

OJJ! Mistanke om svangerskapsforgiftning?? Da må du ta det veldig med ro! :troest: Men bra at du får tett oppfølging fra lege da, og du må ikke nøle med å ringe føden hvis du føler deg værre... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg bare mer og mer svimmel og klein jeg nå...enda jeg har forsøkt å slappe helt av i lenestolen her, spise og drikke litt!

Blir nok en telefon til sykehuset snart ja!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud...

Nå klikker det nesten for meg! :eeeh:

Ringte føden nå, siden jeg bare har følt meg mer og mer klein etter at jeg kom hjem fra legen i dag...

Den utrolig teite (sorry) jordmoren jeg da fikk snakke med lurte først på BT mitt, og jeg sa som det står på helsekortet, 135/95 mot normalen på 120/80. Men det var jo ikke SÅ ille det da, jeg kunne jo få høyt BT av ingenting liksom... Også lurte hun på hvordan jeg følte meg, og jeg sa som sant er at jeg er svimmel og fått litt vondt i magen osv. Hun svarte bare med at "-Jo, men det er jo mange som plages av kvalme og oppkast nå i disse vintertider da!" Og ødemer - det hadde da ALLE høygravide nok av! :overrasket:

HALLO!?? Jeg fikk jo beskjed om at jeg skulle ringe føden dersom jeg følte meg elendig!

Hun skrev meg opp og sa jeg måtte forsøke å slappe av i et par timer til og evt. komme opp dersom "anfallet" mitt ikke ga seg... :hår: Er det mulig??

Sorry meg, men jeg ble nesten litt kokko av dette jeg. Følte liksom at det ikke var så farlig med det og at det bare var tull å mistenke svangerskapsforgiftning! :sprettoy:

*klikk klikk*

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var litt av jm du snakket med da.

Håper formen blir bedre, pøs på med vann og husk at en tur for mye er bedre enn en for lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres skummelt ut med mistanke om svangerskapsforgiftning! Håper du blir tatt på alvor neste gang du ringer føden! Den :frustrert: går forhåpentligvis av vakt klokka 20 ;) Ja, da er det kanskje ikke lenge til du får treffe prinsen din da (for å prøve å se litt positivt på det...) :) Du må ta godt vare på deg selv og mageboeren i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Markblomsten

Hvordan går det med deg teddyen?

Ble skikkelig :frustrert: på dine vegne nå, ang den jordmoren du fikk snakke med. Jeg håper du ringer igjen om ikke tilstanden din er bedre?

Sender gode :klem: nedover til sørlandet :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har teddy noen sladrevenn?

Håper alt er vel med deg og den lille. Sv.forgiftning er ikke noe å kødde med.

Stor og god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...