Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Hei på deg snuppa.

Så bra at du fikk låne det apparatet til venninnen din slik at du kan høre på hjertelyden til prinsen din. han var sikkert bare litt slapp fordi du ikke har vært helt i form selv de siste dagene.

Aurora er jo bare helt nydelig....snart er det din tur til å ha en nyfødt, herlig baby i armene. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I natt drømte jeg forresten at jeg fødte 24. februar! :hakeslepp:

Skrev et innlegg på SM og at jeg hadde null tro på det - det beste er jo å vente og de siste dagene har jeg ikke engang kjent noe til de evinnelige menssmertene og murringene. Men det var flaten meg ikke før jeg hadde skrevet det at det igjen begynte å knyte seg i magen her... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en tur til legen nå jeg... Må bytte kontrollen 1. mars fordi legen min er i India og turnuskandidaten ikke kan ha pasienter den dagen... Så jeg må ordne med den timen. Skal spørre om en sjekk i samme sleng, for hevelsene jeg har hatt i armer og bein i en uke nå, spesielt de siste dagene, vil ikke trekke seg tilbake! Akkurat nå ser jeg egentlig ut som en totalt deformert freak! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 dager... Det er jo en måned, det! :hoppe:

Dette har da gått fryktelig fort?

Veldig fort! Syns det er som om det bare er en måned siden du oppdaget at du var gravid jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig at du ringte vennen! :klem:

Nå får du ta godt vare på deg selv, slappe helt av og la mannen dulle med deg!

Og så nøler du ikke med å ringe til føden!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrrrrrlig!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!

Fikk time på flekken der oppe i dag...og sitter nå her med diagnosen "sterk mistanke om svangerskapsforgiftning"... :tristbla::tristbla::tristbla:

Hevelsene var relativt kraftige, jeg har protein i urinen og et BT som har steget fra normalen på 120/80 til 135/95 - og det er jo undertrykket som teller her. Ved svangerskapsforgiftning er det "normalt" mellom 90 og 100, alt etter alvorlighetsgrad!

:sur:

Jeg vil ikke dette!!! :riste:

Så nå har jeg fått streng beskjed om å roe helt ned og ikke nøle med å ringe føden hvis jeg skulle få hodepine eller kvalme ila. helgen!

Ny kontroll hos legen igjen til torsdag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, TT! Uff, jeg tenkte jo det i mitt stille sinn når du snakket om de hevelsene... Nå må du følge alt legene sier på en prikk og så håper vi at det er falsk alarm. Hva gjør de for å overvåke dette fremover, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, TT! Uff, jeg tenkte jo det i mitt stille sinn når du snakket om de hevelsene... Nå må du følge alt legene sier på en prikk og så håper vi at det er falsk alarm. Hva gjør de for å overvåke dette fremover, da?

Nja, hva gjør de?

Som sagt så må jeg bare ringe føden ila helgen, hvilket jeg sikkert kommer til å gjøre...for jeg føler meg mer trygg der enn etter us av en helt fersk turnuskandidat. Sorry, men sånn er det bare... :sjenert:

Utover det får jeg ny kontroll om 6 dager, hvis ikke jeg må ta kontakt innen dette pga forværret tilstand. Tror jeg hører med føden jeg - hater å være usikker! :forvirret:

Hvis de endelig bekrefter denne sv.skapsforgiftningen får jeg vel veldig hyppig oppfølging for å sjekke BT mm.

Jeg vil helst på føden og få en UL jeg, for å sjekke næringsgjennomstrømningen til morkaken - det er jo ofte den som ved slik en tilstand fører til KS fordi fosteret får for lite næring!

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen da!

:klem:

Kan du ikke ringe på føden og høre om du bare kan komme inn en tur?

Er jo ikke godt for verken deg eller Jacob at du er stressa og usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...